« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Puścian dniaDzisiaj o 12:28:21 »
Zasadniczo to te elektryczne pompy lubią przenosić dźwięki jeśli mają uszkodzone swoje amortyzatory lub dotykają czegoś innego.
W dawnym PSA jakoś szczególnie często się nie psuły, więc można chyba zaryzykować wymianę na używkę jeśli Ci te dźwięki przeszkadzają. W grupie VW lubią padać jak muchy.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Makowski dniaDzisiaj o 11:25:42 »
Wspomaganie masz hydrauliczne skoro jest płyn. Tylko pompa wspomagania ma napęd elektryczny. Później były maglownice ze wspomaganiem elektrycznym, czyli silnik był montowany bezpośrednio na maglu i bez płynu. Skoro buczy to obstawiam pompę.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Pawlowski dniaDzisiaj o 09:55:06 »
Koledzy posiadam Berlingo 2015 z elektrycznym wspomaganiem i słychać buczenie, po niewielkim ruchu kierownicą ustaje ale po chwili powraca, nadmieniam że jest płyn w zbiorniku .
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzysztof Kaźmierczak dnia Kwiecień 17, 2024, 20:57:33 »
No niestety u nas wszyscy obdzwonieni i nikt nie podejmuje się czegoś takiego... Ruszając kierownicą i kluczykiem w jakiś sposób kluczyk przekręcił się a kierownica odblokowała się - samochód jest już pod domem. Coś jednak jest nie tak ze stacyjką ponieważ oba kluczyki haczą jak się delikatnie wkłada i próbuje obracać. Tak czy siak stacyjka i wkładki do wymiany.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wojciech Łapiński dnia Kwiecień 17, 2024, 14:57:17 »
Chciałbym się podpiąć pod ten wątek. W moim klapa czasem się otwiera bez zarzutu, a czasem - szczególnie gdy jest gorąco - usiłuje się otworzyć (podnosi się na ok. 1,5 - 2 cm) i zaraz znów się zamyka. Gdy usiłuję jej "pomóc" (pociągając klapę do góry) twardo się opiera. Gdzie szukać przyczyny tego zjawiska?