Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
MK III (X7). / Odp: Programowanie Kluczyka Citroen C5 X7
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michał Uriasz dnia Dzisiaj o 10:59:21 »
Dzięki za podpowiedz spróbuje przez serwis w Katowicach zobaczę czy dadzą rady mi pomoc
W Zabrzu, Piotrek Czelejewski Ci wyciągnie z auta.
2
MK II / Odp: Napięcie ładowania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Puścian dnia Wczoraj o 12:46:10 »
Raczej nie, po prostu ten typ instalacji tak ma. W C3 to jest na porządku dziennym ze światła pulsują w rytm pracy silnika gdy świece są słabe. Zwyczajnie w C5 pewnie jeszcze świec w tak złym stanie nie miałem.
3
MK II / Odp: Napięcie ładowania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Adam Kimus dnia Wczoraj o 08:26:48 »
Ja się zastanawiam czy jeszcze ta pęknięta fajka nie miała wpływu na to bo mogło iść przebicie na silnik czyli na całą instalację.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
4
MK III (X7). / Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Puścian dnia Wczoraj o 07:46:34 »
Mam jakiś dziwny problem, już kilkukrotnie zdarzyło się, że nie działa mi sterowanie prawej strony auta. Nie działają szyby z tej strony, nie składa się lusterko. Ktoś podsunie jakiś trop od czego zacząć?
Od zasilania. Do modułu drzwi powinno dochodzić napięcie. Skoro nie działa wszystko w drzwiach to sugeruje że przewód od zasilania się uszkodził. Przelotka w drzwiach i piny od najgrubszych przewodów w nich do sprawdzenia.
5
MK III (X7). / Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maciej Dudziak dnia Wczoraj o 07:41:07 »
Mam jakiś dziwny problem, już kilkukrotnie zdarzyło się, że nie działa mi sterowanie prawej strony auta. Nie działają szyby z tej strony, nie składa się lusterko. Ktoś podsunie jakiś trop od czego zacząć?
6
MK II / Odp: Napięcie ładowania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Puścian dnia Wczoraj o 06:45:33 »
O proszę. W C3 czy C4 wiedziałem że świece mają wpływ na ładowanie. W zasadzie to już klasyka w tamtych modelach z silnikami TU - masz pulsujące światła = zmień świece.

 Nie mniej w C5 jeszcze tego nie doświadczyłem. Jaki widać też to występuje.

 Żeby było ciekawiej zawsze jak radzę komuś w C3 czy C4 kto ma problemy z ładowaniem żeby zmienił świece to biorą mnie za wariata.  :D
7
MK II / Odp: Napięcie ładowania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Adam Kimus dnia Kwiecień 23, 2024, 23:04:22 »
Piszę ostatnie spostrzeżenia w osobnym poście żeby gdzieś nie zginęły w tle.

Jak na razie napięcie się ustabilizowało i światła świecą normalnie. Problemy te zniknęły po wymianie tej pękniętej fajki od świecy oraz samych świec. Świece jak oglądałem to wyglądały na takie zmęczone, nie mam wiedzy kiedy były ostatnio wymianie a może było to dawno. Podejrzewam, że przez pękniętą fajkę szło przebicie na silnik i reszta wariowała. Po wymianie tych rzeczy jak sprawdzałem napięcie miernikiem to prawie cały czas trzymało 14,2 V. Tylko na chwilę potrafiło się zmieniać na 13V z hakiem, ale było to na tak krótko, że nawet nie załapałem dokładnej tego wartości.
Dodatkowo jakby silnik troszkę lepiej się zbierał z dołu, lepiej i płynniej reaguje na gaz. To było do tego stopnia, że nieraz miałem problemy z płynnym ruszaniem np w korku bo szarpało silnikiem. Po wymianie jest duuuuża różnica na plus.

Wydana niecała stówka a jakie zadowolenie. Jeszcze będę dalej testował ale na razie jestem zadowolony. Jakby się ktoś pytał to założyłem świece NGK.
8
MK III (X7). / Odp: Programowanie Kluczyka Citroen C5 X7
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Arkadiusz Lipiński dnia Kwiecień 22, 2024, 21:40:35 »
Ja do C6 dostałem w Warszawie za grosze ,jestem w stanie sam go przeczytać z ecu lub bsi ale szkoda czasu załączaniu programatorów bo niestety trzeba wyjąć bsi albo ecu .Złote życie było w grupie wag albo w oplu wszystko po obd.
9
MK III (X7). / Odp: Programowanie Kluczyka Citroen C5 X7
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Krukowski dnia Kwiecień 22, 2024, 20:20:47 »
Jakiś rok temu bez problemu dostałem ten kod w Katowicach, koszt coś około 30 zł. Tylko trzeba czekać bo kod idzie z Francji na papierku.
10
MK II / Odp: EPS/ARS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin sukowski dnia Kwiecień 22, 2024, 13:32:45 »
Dzięki za pomoc. Oczywiście nie mam LPG
Strony: [1] 2 3 ... 10