Tu nie ma już dyskusji co jest uszkodzone, bo auto sprawdzone w dwóch SKP , w warsztacie niezależnym, a na końcu w ASO Citroen pełna geometria, rozkręcenie zwrotnic sprawdzenie łożysk i wszystko bez zarzutu, żadnych luzów, uszkodzeń. Auto jedzie prosto, nic się nie dzieje. Patrząc w przeszłość zaczęło się od tego że manewrujac na postoju słyszałem czasami takie stuka, jakby coś przeskoczyło, potem przy mocniejszym hamowaniu znosiło mnie w lewo, następnie brak powrotu kierownicy po skrecie w lewo. W obecnej chwili autem można jeździć, wspomaganie jest , ale nie wraca kierownica po skrecie w lewo można puścić kierownicę i będziemy ładne kółka kręcić . Kładąc dłoń na kole kierownicy przy obrocie w lewo czuć ze zdecydowanie lżej się kręci niż w prawo.
W dwóch punktach regeneracji słyszałem, że to może być zawór w maglownicy, że puszcza w jedną stronę i takie objawy będą.
W ASO sprawdzili maglownice, luzów poza normatywnych brak.
Szukam maglownice z auta 2014-2015 i tyle kosz nie jest duży. Na razie tej o moich nr w zadowalający stanie nie znalazłem.