producent | BOSCH | BERU | HIDRIA AET |
Oznaczenie | 0 250 202 048 | 0 100 276 004 A | 0 11 721 708 |
Połączenie | Jednobiegunowe | Jednobiegunowe | Jednobiegunowe |
Napięcie znamionowe | 11 woltów | 11 woltów | 11 woltów |
Natężenie | 6,6 A (Po 20 sekundach) | 18,5 ± 2 A (Po 4 sekundach) | 6,5 ± 1 A (Po 30 sekundach) |
Witamsą z tył pod podszybiem poniżej zaworu EGR
Świece są od przodu, patrząc od zderzaka?
Pozdrawiam
Po co komu świece w HDI ? ;)
To znaczy system CR nie potrzebuje podgrzania świec zimą?
... czy jak? :)
są osoby, które uważają za zbędne bo silnik radzi sobie bez.np.Ja.
Nie przez CR, tylko przez HDi :)Jest dokładnie tak jak piszesz.
Stare dobre 8-zaworowe 2.0 HDi przy -20 stopniach
odpalał bez problemu nie korzystając ze świec żarowych ;D
Panowie, jakie świece wziąć, Beru czy oryginalne PSA? Są w tej samej cenie.
Panowie, jakie świece wziąć, Beru czy oryginalne PSA? Są w tej samej cenie.
Daj znać jak zmienisz świece czy pomogło w temacie odpalania na mrozie.
No i 4 szt. wymienione. Jak będe kupował następne auto to na wszelki wypadek sprawdzę gdzie są świece żarowe :)Jak poszło z wykręcaniem? Sare były jednak uszkodzone?
Tak. Wszystkie 4 były uszkodzone. Samo wykręcanie to pikuś. Wyszły bez najmniejszych problemów. Robiłem na zimnym silniku. No ale żeby się do nich dostać to masakra. Ja demontowałem całkowicie chłodniczkę egr i sam egr.No właśnie, 4 uszkodzone ale odpalał bez problemu.
Ja też wymieniłem dziś te nieszczęsne świece, bo już mi się śnić zaczęły Pawła pytania o "żarówki" hehe.Panowie, jakie świece wziąć, Beru czy oryginalne PSA? Są w tej samej cenie.
Daj znać jak zmienisz świece czy pomogło w temacie odpalania na mrozie.
Paweł Hrupa żyć mi nie daje :D i nie da więc to zrobię dla świętego spokoju :D
A jak finansowo to u was wyglądało? Mowa o usłudze wymiany, świece mam swoje.
Upsss myślałem że wezmą max 200zł za robociznę, jeśli da się odkręcić bez problemu oczywiście. Najwięcej roboty pewnie z dostaniem się do nich.Łukasz, dodałeś dziś do warsztatu auto, nie dali znać jeszcze czy wyszły świece? Co do ceny to mam warsztat, którego się trzymam, cokolwiek robią nie martwię się o jakość. Paweł pewnie zaraz powie że to powinna być norma za którą się płaci ale sami wiecie jak jest. Nie każdy ma czas by potem walczyć z warsztatem a w Wałbrzychu mimo wszystko o porządnego mechanika trudno. Gdybym miał czas na pewno próbował bym sam.
Upsss myślałem że wezmą max 200zł za robociznę, jeśli da się odkręcić bez problemu oczywiście. Najwięcej roboty pewnie z dostaniem się do nich.Łukasz, dodałeś dziś do warsztatu auto, nie dali znać jeszcze czy wyszły świece?
To cena taka jak u mnie. Ilość spalonych świec też taka sama :) z tym ciśnieniem doładowania to mnie zaciekawileś bo u mnie się zdarzało też, przy mocnym bucie ale po czyszczeniu dolotu przeszło a niedawno znów złapałem ten błąd. EGR sprawdzałem wtedy, był czysty i sprawny.Upsss myślałem że wezmą max 200zł za robociznę, jeśli da się odkręcić bez problemu oczywiście. Najwięcej roboty pewnie z dostaniem się do nich.Łukasz, dodałeś dziś do warsztatu auto, nie dali znać jeszcze czy wyszły świece?
Dopiero dzisiaj przed południem do auta zajrzeli, z tego co powiedział przez telefon to 3 świecie były spalone, zleciłem ich wymianę, cena 70zł za szt. za wymianę (kpl. 280zł) o ile nie będzie problemów z wykręceniem. Przy okazji poprosiłem o sprawdzenie Egr bo mam zaślepiony - zaślepiłem w zeszłym roku bo przy mocnym deptaniu wywalało mi błąd P11AA, coś z ciśnieniem doładowania chyba, po zaślepieniu problem nigdy nie wrócił.
To cena taka jak u mnie. Ilość spalonych świec też taka sama :) z tym ciśnieniem doładowania to mnie zaciekawileś bo u mnie się zdarzało też, przy mocnym bucie ale po czyszczeniu dolotu przeszło a niedawno znów złapałem ten błąd. EGR sprawdzałem wtedy, był czysty i sprawny.Upsss myślałem że wezmą max 200zł za robociznę, jeśli da się odkręcić bez problemu oczywiście. Najwięcej roboty pewnie z dostaniem się do nich.Łukasz, dodałeś dziś do warsztatu auto, nie dali znać jeszcze czy wyszły świece?
Dopiero dzisiaj przed południem do auta zajrzeli, z tego co powiedział przez telefon to 3 świecie były spalone, zleciłem ich wymianę, cena 70zł za szt. za wymianę (kpl. 280zł) o ile nie będzie problemów z wykręceniem. Przy okazji poprosiłem o sprawdzenie Egr bo mam zaślepiony - zaślepiłem w zeszłym roku bo przy mocnym deptaniu wywalało mi błąd P11AA, coś z ciśnieniem doładowania chyba, po zaślepieniu problem nigdy nie wrócił.
Wysłane z telefonu przy użyciu Tapatalka
Kolektor odlotowy cały i tyle ile się dało w głowicy. Słabo to wyglądało.To cena taka jak u mnie. Ilość spalonych świec też taka sama :) z tym ciśnieniem doładowania to mnie zaciekawileś bo u mnie się zdarzało też, przy mocnym bucie ale po czyszczeniu dolotu przeszło a niedawno znów złapałem ten błąd. EGR sprawdzałem wtedy, był czysty i sprawny.Upsss myślałem że wezmą max 200zł za robociznę, jeśli da się odkręcić bez problemu oczywiście. Najwięcej roboty pewnie z dostaniem się do nich.Łukasz, dodałeś dziś do warsztatu auto, nie dali znać jeszcze czy wyszły świece?
Dopiero dzisiaj przed południem do auta zajrzeli, z tego co powiedział przez telefon to 3 świecie były spalone, zleciłem ich wymianę, cena 70zł za szt. za wymianę (kpl. 280zł) o ile nie będzie problemów z wykręceniem. Przy okazji poprosiłem o sprawdzenie Egr bo mam zaślepiony - zaślepiłem w zeszłym roku bo przy mocnym deptaniu wywalało mi błąd P11AA, coś z ciśnieniem doładowania chyba, po zaślepieniu problem nigdy nie wrócił.
Wysłane z telefonu przy użyciu Tapatalka
O widzisz...mi zaślepienie EGR pomogło, a co dokładniej wyczyściłeś że pomogło? Zagadałem do chłopaków żeby wyczyścili EGR i ew. wyciągnęli tą zaślepkę, zobaczymy co się wydarzy, będę testował.
W Diagboxie wywalało błąd jak jedna była spalona?Nie. Dopiero po wyjęciu sprawdzali. Ja im zleciłem wymianę profilaktyczną bez wcześniejszego sprawdzania. Zapłaciłem 280zl za wymianę świec, wymianę płynu chłodzacego i wymianę płynu hamulcowego, gdzie świece i chłodziwo były moje.
Świece wymienione, poszło ok, z rana tel miałem i przy okazji info ze Egr niedomaga i mogą mi wymienić, egr za 710zł heh podziękowałem i kazałem poskładać jak było.Niech zaslepią jak masz rhr
Świece wymienione, poszło ok, z rana tel miałem i przy okazji info ze Egr niedomaga i mogą mi wymienić, egr za 710zł heh podziękowałem i kazałem poskładać jak było.A co to znaczy że nie domaga? Przycina się czy jak?
Paweł a swój EGR masz zaślepiony?Świece wymienione, poszło ok, z rana tel miałem i przy okazji info ze Egr niedomaga i mogą mi wymienić, egr za 710zł heh podziękowałem i kazałem poskładać jak było.Niech zaslepią jak masz rhr
C5X7 2010 kombi 2.0 hdi 140kmCzy ten przekaźnik świec żarowych powinien wydawać jakiś dzwięk przy włącz/wyłącz? np. puknięcie, czy jest po prostu cicho przez cały czas?
Witam mam błąd świec:
obwód przekaźnika wstępnego-przedłuzonego grzania . świece nigdy nie zasilane.
doszedłem do tego że świeca na cylindrze nr:4 jest spalona
A zrobiłem to tak wyjąłem przekaźnik świec i styki numer 1,2 6 i 7 połączyłem z kabelkiem i przykładałem do + okazuje się że styk numer 6 z białym kabelkiem nie iskrzy tak jak pozostałe świece, wiem że jest to świeca na 4 cylindrze i tu pytanie jak są numerowane cylindry w citroenie który to 1 a który 4 i jeszcze jedno, chętnie bym wymienił wszystkie świece ale wiem że to nie lada wyzwanie, i tu pytanie czy ktoś to już robił w ASO ewentualnie u jakiegoś majstra, i z jakimi wiąże się to kosztami??
Jeszcze odnośnie świec to które wybrać??
producent BOSCH BERU HIDRIA AET Oznaczenie 0 250 202 048 0 100 276 004 A 0 11 721 708 Połączenie Jednobiegunowe Jednobiegunowe Jednobiegunowe Napięcie znamionowe 11 woltów 11 woltów 11 woltów Natężenie 6,6 A (Po 20 sekundach) 18,5 ± 2 A (Po 4 sekundach) 6,5 ± 1 A (Po 30 sekundach)
przekaźnik "cyka" jak się załącza. Najłatwiej jest wywołać test przekaźnika lexią. Wówczas przekaźnik działa przez kilkanaście sekundC5X7 2010 kombi 2.0 hdi 140kmCzy ten przekaźnik świec żarowych powinien wydawać jakiś dzwięk przy włącz/wyłącz? np. puknięcie, czy jest po prostu cicho przez cały czas?
Witam mam błąd świec:
obwód przekaźnika wstępnego-przedłuzonego grzania . świece nigdy nie zasilane.
doszedłem do tego że świeca na cylindrze nr:4 jest spalona
A zrobiłem to tak wyjąłem przekaźnik świec i styki numer 1,2 6 i 7 połączyłem z kabelkiem i przykładałem do + okazuje się że styk numer 6 z białym kabelkiem nie iskrzy tak jak pozostałe świece, wiem że jest to świeca na 4 cylindrze i tu pytanie jak są numerowane cylindry w citroenie który to 1 a który 4 i jeszcze jedno, chętnie bym wymienił wszystkie świece ale wiem że to nie lada wyzwanie, i tu pytanie czy ktoś to już robił w ASO ewentualnie u jakiegoś majstra, i z jakimi wiąże się to kosztami??
Jeszcze odnośnie świec to które wybrać??
producent BOSCH BERU HIDRIA AET Oznaczenie 0 250 202 048 0 100 276 004 A 0 11 721 708 Połączenie Jednobiegunowe Jednobiegunowe Jednobiegunowe Napięcie znamionowe 11 woltów 11 woltów 11 woltów Natężenie 6,6 A (Po 20 sekundach) 18,5 ± 2 A (Po 4 sekundach) 6,5 ± 1 A (Po 30 sekundach)
Gdzie jest ten przekaźnik od świec? bo nikt na to pytanie jeszcze nie odpowiedział:(Sądzę że w MkIII jest tak samo jak w MKII więc przekaźnik znajdziesz pod pokrywą z bezpiecznikami w komorze silnika. Trzeba odkręcić BSM i pod spodem będzie przekaźnik.