Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK I => Wątek zaczęty przez: Michał Szymura w Kwiecień 17, 2018, 10:25:35
-
Wie ktoś może czy ta większa tuleja metalowo-gumowa w tej łapie, poduszce silnika z prawej strony jest wymienialna ? Na pewno nie jest to guma zwulkanizowana z samą łapą, tylko jest to wprasowana tuleja, ale nigdzie nie widzę, żeby występowała jako osobna część a trochę szkoda wywalać 150 zł za całość. Silnik 2.0Pb EW10J4
https://www.ucando.pl/img/478x478/TD-260-8061521-BMP/poduszka-silnika-sasic-8061521.jpg (https://www.ucando.pl/img/478x478/TD-260-8061521-BMP/poduszka-silnika-sasic-8061521.jpg)
-
Pomierzylem ten wklad poduszki i ma wymiary 65mm średnicy 40mm długości i otwór 10mm. Sa takie poduszki np w Berlingo w podporze półos. Chyba sie skuszę i sprawdzę.
-
Zawsze musi być jakiś prekursor ;D
-
Jasne. 20 zł i godzina roboty.
-
zrób jakąś dokumentację fotograficzną
-
Jestem już po wymianie tej tulei metolowo gumowej w łapie. Jak na razie działa OK, silnik sztywny, drgania nie przenoszą się na nadwozie, dodawanie gazu i gwałtowne puszczanie nie powoduje walenia silnika. 130 zł zaoszczędzone na samych częściach. Teraz tylko czekać jak z wytrzymałością. Pisałem manual ale coś poszło nie tak i się wysypało przed opublikowaniem. Napiszę za kilka dni.