Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK II => Wątek zaczęty przez: Robert Paszkowski w Grudzień 21, 2018, 12:26:55
-
Witam czy jest możliwość podmiany sterownika silnika sid803 5ws40307A-T na inny i wgranu wsadu z oryginalnego np. na sterownik sid803 5ws40..... sw i hw te same,a może ktoś posiada wsad do 5ws40307A-T SW9659211580 HW9659211580?
-
A o co ? Wsady w każdym sterze są inne
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
-
napisz kolego co chcesz osiągnąć poprzez zmianę wsadów.
-
Chcę dokupić drugi sterownik i na niego wgrać mapy bez egr-a i ze zwiększoną mocą o 25-30 % ,chcę sprawdzić jak auto będzie się zachowywało na nowych mapach ,a oryginału nie chcę ruszać .
-
Jeszcze musisz sklonować
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
-
Wiem tylko czy podejdzie sterownik z inną końcówką numeru
-
Jeżeli plyta główną ta sama i piny to tak
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
-
Czyli jak hw i sw te same to powinno być to samo?Ja rozumiem to tak że hw musi być te same a sw można zmienić bo to jest oprogramowanie, chyba że się mylę.
-
Jak nie chcesz ruszać oryginału a kopiowanie eeprom to zawsze jakieś ryzyko to najprościej kupić sterownik, z niego zgrać eeprom i zrobić virgin. Następnie kodujesz nowy czysty sterownik pod swoje auto (immo, kody wtryskiwaczy i konfiguracja) i masz sprawny sterownik na zapas.
Zrobiłem tak samo ze swoim 1.6 HDI, też mam jednego kompa na zapas. I jak kupowałem to nie patrzyłem czy się numerki zgadzają tylko czy był z C5 (żeby na pewno był 110km). Następnie virgin, kodowanie i działa.
-
Myślę ze on chce miec do zabawy
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
-
No tak, oryginał zostawić na zapas a drugi wyczyścić, zakodować i mieć do testów. Żeby się dostać do eepromu trzeba rozklejać obudowę więc lepiej zrobić to tylko z jednym sterownikiem. Najlepiej z tym "do zabawy" bo od razu masz podejście do pinów do ewentualnego BDM.
-
Cochcesz tam robić po bdm ?
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
-
Od peugeota 407 z tym samym silnikiem nie może być hw te same?
-
A nie da się zrobić klona z oryginalnego sterownika i te 3 układy poprostu wgrać do nowego sterownika ,wtedy też będzie już pin immo.
-
Wszystko się da, tylko zawsze jest ryzyko. Bo swój w aucie musisz otworzyć, odczytać zawartość i przekopiować i na każdym etapie coś może się wydarzyć. A tak kupujesz inny, czyścisz go na Virgin, kodujesz wszystko i cieszysz się drugim sterownikiem, a w sumie nawet nie dotknąłeś - więc wyelimnowałeś ryzyko uszkodzenia całkowicie. Bo należy wziąść pod uwagę, że coś może pójść nie tak.
-
Tak tylko na virgin musiałbym mieć pin do immo
-
To chyba nie problem. Kod immo do uzyskania w serwisie lub po prostu w punkcie gdzie dorabiają kluczyki - chwila moment i z tego co widziałem to kod da radę wyciągnąć przez gniazdo diagnostyczne. Wolałbym wydać parę groszy niż grzebać w swoim sterze gdy nie ma takiej potrzeby - a tutaj nie ma:)
-
Auto zrobione na 175 km ale jest trochę za bogato, na dniach wgraniu drugie mapy około 160 km ,zobaczę jak będzie chodził.