Klub Cytrynki

Samochody => C5 => MK I => Wątek zaczęty przez: Grochu1994 w Czerwiec 17, 2019, 18:23:43

Tytuł: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Grochu1994 w Czerwiec 17, 2019, 18:23:43
Witam, chciałbym wymienić siłowniki tylnej klapy w kombi. Pytanie czy można zamontować inne siłowniki z innego samochodu, na przykład "Golf III" ?? Do naszych wielorybów nowe siłowniki trochę się cenią.
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Artur Szyjka w Czerwiec 17, 2019, 18:33:32
Jak chcesz dam ci namiary na goscia ktory regeneruje, nawet nie bierze za cene jednego nowego, ale nie bede robil reklamy

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Artur Szyjka w Czerwiec 17, 2019, 18:39:32
A nic innego nie podpasujesz, no chyba ze cale mocowanie bedziesz przerabiał

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Grochu1994 w Czerwiec 17, 2019, 18:53:54
Poproszę o namiary :D

Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Artur Szyjka w Czerwiec 17, 2019, 19:02:51
Poproszę o namiary :D
Wyslalem ci jako wiadomosc

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Artur Szyjka w Czerwiec 17, 2019, 19:06:39
Dostales?jak tak to zadzwon do niego i sie ugadaj bo moze na urlop sie wybiera.do tygodnia czasu robi z wysylķa.wysylasz mu swoje i on ci odesle zregenerowane.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Nathan Podkański w Czerwiec 17, 2019, 20:16:02
Napisałbys tu namiar a jakieś tajemnice robicie.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Arkadiusz Wawrzyniak w Czerwiec 17, 2019, 20:24:44
Spokojnie możesz podać tutaj namiary. To jest akurat potrzebna informacja, która wielu osobom może się przydać
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Artur Szyjka w Czerwiec 17, 2019, 20:34:28
Juz wam daje musialem sie upewnić u źródła czy moge wam dac


695 276 718 . Patryk Maszewski ul. Reymonta 10G/9 64-800 Chodziez

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Mirosław Kirol w Czerwiec 17, 2019, 20:53:25
Witam
Kup na szrocie dwa zużyte siłowniki. Ja kupiłem za 40zł. Wyślij je do zregenerowania, to nie będziesz musiał unieruchamiać auta na tydzień, lub dwa razy walczyć z podsufitką. Po montażu nie musisz zakładać pierścieni zabezpieczających siłowniki w dachu. Nie ma obawy, że wypadną, a w razie czego można je łatwo wyjąć bez walki z plastikami bagażnika i obniżaniem podsufitki. Jak zdejmiesz siłowniki to będziesz wiedział o czym mówię. Myślę, że jednak po regeneracji starczą Ci już do końca żywota auta. Regenerowałem je u tego Pana. Polecam.
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Artur Szyjka w Czerwiec 17, 2019, 20:55:15
A bez silownikow nie mozna jezdzić ,wiem ze jest troche zabawy ale poco dodatkowe koszty robić ? Znajdz jeszcze silowniki na szrocie

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Piotr Osiński w Czerwiec 18, 2019, 02:19:05
A nic innego nie podpasujesz, no chyba ze cale mocowanie bedziesz przerabiał

Dobierzesz z Volvo, ale trzeba główki przekładać.
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Artur Szyjka w Czerwiec 18, 2019, 02:43:41
Tak wiem tyle ze troche jest z tym zabawy .

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Przemek Kamiński w Czerwiec 18, 2019, 10:59:38
Witam
Kup na szrocie dwa zużyte siłowniki. Ja kupiłem za 40zł. Wyślij je do zregenerowania, to nie będziesz musiał unieruchamiać auta na tydzień, lub dwa razy walczyć z podsufitką. Po montażu nie musisz zakładać pierścieni zabezpieczających siłowniki w dachu. Nie ma obawy, że wypadną, a w razie czego można je łatwo wyjąć bez walki z plastikami bagażnika i obniżaniem podsufitki. Jak zdejmiesz siłowniki to będziesz wiedział o czym mówię. Myślę, że jednak po regeneracji starczą Ci już do końca żywota auta. Regenerowałem je u tego Pana. Polecam.

Ten gość co regeneruje może wysłać zregenerowane, a swoje stare odsyłasz jak zdemontujesz. Ja tak robiłem, tylko czasem trzeba troszkę w "kolejce" poczekać.
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Mirosław Kirol w Czerwiec 18, 2019, 21:36:55
Arturze
Jak rozbierzesz wszystkie klamoty, aby dostać się do siłowników i po wyjęciu to poskładasz, to zobaczysz dlaczego lepiej mieć drugie. Szkoda czasu i nerwów na powtórne rozbieranie. Chyba, że Pan wyśle Ci zaliczkowo zregenerowane. No można też postawić samochód z rozebranym tyłem i spokojnie poczekać aż wrócą naprawione. Zresztą można po naprawie wysłać te pozostałe do regeneracji, a później je odsprzedać po doliczeniu do kosztów regeneracji ceny ze szrotu. Na pewno znajdziesz chętnych z pocałowaniem ręki. Siłowniki, to przypadłość wszystkich cepiątek mkI i mkII.
Ale to tylko moja rada, a Ty zrobisz jak uważasz.
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Artur Szyjka w Czerwiec 18, 2019, 22:14:23
Ja dalem wam namiary na regeneracje ,a to czy bedziecie szukac juz silownikow po szrocie , czy jeździć  ze zdemontowaną podsufitką to juz wasza decyzja

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi
Wiadomość wysłana przez: Arkadiusz Wawrzyniak w Czerwiec 19, 2019, 07:43:45
Wątek przykleiłem, ponieważ znajdują się w nim danego kontaktowe do człowieka, który to regeneruje, a same siłowniki są dość drogie i pewnie niejedna osoba ma z tym problem
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Artur Szyjka w Czerwiec 19, 2019, 07:52:47
Arku na pewno jest trochę roboty i wiadomo dac 250 za szt. a zapłacic za 2 ok 250 to rożnica. Ja też najpierw dzwonilem do Patryka z zapytaniem czy moge jego dane na forum wrzucić , bo wiesz jak ludzie są teraz przewrazliwieni

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Sławomir Gawroński w Czerwiec 19, 2019, 16:39:43
Po co płacić 250. Kupujecie dwa siłownik od Volvo XC70 70-80 za komplet, przedlużki w obi za 8 zl i gotowe

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Grochu1994 w Czerwiec 19, 2019, 18:54:02
Jaka cena za regenerację?
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Artur Szyjka w Czerwiec 19, 2019, 19:15:37
To juz prosze sie kontaktowac z Patrykiem co do ceny

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Darek Janoska w Lipiec 12, 2019, 21:16:20
aktualnie 140zł za dwa\mi wytrzymały 4 lata, dzwoniłem do niego i powiedział że to max jaki jest , padły z dnia na dzień
w poniedziałek wysyłam dwa do regeneracji
 
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Tomasz Wiśniewski w Lipiec 22, 2019, 14:01:03
panowie jeśli ktoś ma przymus i nie chce się sam bawić to ja je też naprawiam te klapy.



Siłowniki od Volvo XC70, V70 w zależności od którego modelu kupimy to trzeba je albo przedłużyć albo skrócić. Dobrze jest robić na wzór starych (ori siłowniki potrafią się różnić w zależności od lat produkcji)

Polecam wymianę końcówek plastikowych na nowe.

Największa trudność jest w rozkręceniu siłownika starego bo można sobie zrobić krzywdę spreżyną napiętą.

Polecam również dobrać siłę żeby nie kupić za mocnych tj, nie polecam wiecej jak 1200n sztuka.


Jak ktoś ma pytania lub chciałby naprawić to chętnie pomogę. Naprawiłem już z 10 aut.


Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz Wodnik w Sierpień 05, 2019, 21:45:31
Po co płacić 250. Kupujecie dwa siłownik od Volvo XC70 70-80 za komplet, przedlużki w obi za 8 zl i gotowe

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Czy mógłbym prosić o szczegóły modyfikacji? Chodzi przede wszystkim o numery elementów od Volvo, jaką przedłużkę z OBI oraz o zdjęcie przeróbki (najlepiej jakieś foto-story :) ). Ja jeszcze swoich nie wyciągałem więc nie wiem zbyt wiele w temacie, niemniej zanim wyciągnę, chciałbym wiedzieć z czym się zmierzę.
Z góry dziękuję!Pozdrawiam,
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Tomasz Wiśniewski w Wrzesień 04, 2019, 20:39:52
nawet nie trzeba żadnych przedłużek jak się kupi siłowniki od Volvo V70 3gen.

Wyciągasz stare, rozkrecasz je (można sobie wybić zęby jak nie wiesz jak odkręcić napiętą sprężynę) i potem odkrecasz tylne mocowanie siłownika (to pod podsufitką) i zakręcasz do nowego siłownika. Plastikową końcówkę siłownika od strony klapy polecam wymienić na nową ponieważ po 15 latach często pękają.

Trzeba też uważnie rozebrać podsufitkę aby nic nie ułamać ani nie pobrudzić.

jak coś to pytaj bo ja to rozbieram i składam co chwilę ludziom.




Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Tomasz Wiśniewski w Październik 19, 2019, 15:15:18
napisałem poradnik słowny jak wymienić te siłowniki:

Instrukcja wymiany siłowników klapy bagażnika Citroen c5 kombi
1.       Opróżniamy bagażnik, wyciągamy roletę, kładziemy siedzenia.
2.       Odkręcamy uchwyty w suficie na roletę, rączki na suficie tylne i przednie. Nie odkręcamy daszków przednich, nie ma takiej potrzeby
3.       Wyciągamy lampkę podważając ją palcami od strony bagażnika.
4.       Ściągamy uszczelki z otworów drzwi, robi się to palcami bez problemu, tylna uszczelka przy klapie schodzi troszkę ciężej ale też palcami trzeba ją zdjąć oraz plastikową osłonę która zakrywa siłowniki, trzyma się ona na bokach do lamp a na środku na 3 spinki, łatwo schodzi.
5.       Myjemy ręce co chwile aby nie pobrudzić podsufitki
6.       Tylne osłony słupków trzymają się na 2 spinki, wsuwamy palce dwóch rąk od góry i jednym zdecydowanym ruchem ciągniemy do siebie aż wyskoczą z 2 spinek. Potem z boku bliżej pasów odkręcamy 2 śrubki torx i dalej ciągniemy cały element aż wyskoczy z ostatniego mocowania przy pasach. Powtarzamy to z lewej i prawej strony.
7.       Słupki przy tylnej kanapie, wsuwamy palce u góry i jednym mocnym pociągnięciem odpinamy osłonkę plastikową, na dole jest wsunięta tylko w karoserie.
8.       Nie ma konieczności zdejmowania słupków B czyli tych z pasami dla kierowcy, wystarczy palcami wyjąć z nich podsufitkę
9.       Jeśli mamy wszystko odkręcone po obu stronach to idziemy do bagażnika i między podsufitkę a rant wsuwamy palce i delikatnie odklejamy podsufitkę, około 15cm od brzegu jest podklejona taśmą dwustronną, wystarczy pociągnąć w dół i się oderwie.
10.   Podsufitkę należy opuścić na podłogę bagażnika, oprze się ona trochę o przednie zagłówki, nawet jak się delikatnie załamie podsufitka to po wyprostowaniu nie będzie śladu. Nie ma potrzeby zdejmowania jej całkiem.  Jeśli mamy szyber to odpada nam wyjmowanie lampki ale trzeba zdjąć uszczelkę szyberdachu tak aby podsufitka była luźna
11.   Jeśli podsufitka leży na podłodze bagażnika to bierzemy szczypce do SEGERÓW, ja używam takie pod kątem 45 stopni i zdejmujemy 2 zabezpieczenia segera. Aby był lepszy dostęp należy odsunąć sobie przewody spryskiwaczy i kable które troszkę zasłaniają dostęp.
12.   Jeśli zdjęliśmy zabezpieczenia po jednym na siłownik (tylko te zabezpieczenia na zewnątrz, nie ruszamy tych zabezpieczeń od strony środka ponieważ są one do siłowników szyby a tych nie ruszamy)
13.   Sprawdzamy czy klapa jest dobrze i solidnie i bezpiecznie podparta żeby nam nie spadła na głowę i odpinamy małym płaskim śrubokrętem zawleczki przy płaskiej główce, wystarczy je podważyć i przesunąć i możemy jakimś śrubokrętem lub innym narzędziem zsunąć mocowanie siłownika z takiej metalowej kulki. Wyciągamy oba siłowniki, jest tam na tyle miejsca że wychodzą bez większych problemów.
14.   Mając siłowniki na stole musimy je rozkręcić. Kombinerkami odkręcamy plastikową końcówkę z jednej strony. Z drugiej strony musimy odzyskać końcówkę która jest mocowana w suficie, ten metalowy stożek (odkręca się go kluczem 17). Z drugiej strony od strony plastikowej końcówki na kulkę jest gwintowana podkładka na klucz 30. Ona stawia opór ponieważ często jest zapieczona i obraca się razem z tłoczyskiem którego nie da się zablokować. Rozwiązania są 3: zbudować sobie ściągacz tak aby sprężyna nie naciskała na podkładkę i odkręcamy.
 Kolejne rozwiązanie to psikamy penetratorem na gwint przy podkładce, stukamy młotkiem w gwint i próbujemy odkręcić zwracając uwagę czy się odkręca czy całość się obraca, można zablokować gwint w tłoczysku w dowolny sposób.
 Ostatnie rozwiązanie to po prostu przecięcie siłownika i sprężyny, metoda radykalna, może zrobić krzywdę jeśli zrobicie to mało umiejętnie. W sprężynie zgromadzona jest dość potężna siła, wybije zęby albo uszkodzi ciało.
 Do tych operacji konieczne jest imadło które będzie trzymać cały siłownik.
15.   Jeśli udało się odkręcić wszystko to mamy w dłoni 2 plastikowe końcówki na kulkę (polecam je wymienić na nowe ponieważ są już zmęczone życiem i często ulegają uszkodzeniu) oraz 2 metalowe stożki które mocuje się w suficie.
16.   Bierzemy nowe sprężyny które kupiliśmy, zakręcamy przy grubszej stronie końcówkę do sufitu, przy tłoczysku zakręcamy plastikowe końcówki i mamy gotowy zamiennik.
17.   Wkładamy obie sztuki do auta, tak aby wskoczyły na swoje miejsce w dachu oraz zakładamy plastikowe mocowania na kulki w klapie i zatrzaskujemy zabezpieczenie.
18.   Moja dobra rada to nie zakładać zabezpieczeń Segera na swoje miejsca w dachu, siłowniki nie wypadną ze swoich mocowań w dachu a brak tego zabezpieczenia pozwoli nam w przyszłości wyjąć siłowniki ze swoich miejsc bez demontażu podsufitki. Osobiście nie zakładam ponieważ nie ma możliwości aby siłowniki wypadły ze swoich miejsc nawet jak zaczniemy na siłę klapę podnosić wyżej niż się sama podnosi.
19.   Usuwamy kijek od szczotki bo już nie będzie potrzebny, zanim wszystko zaczniemy składać zamykamy ostrożnie klapę i wyczuwamy czy nic nie stawia oporu, jeśli wszystko idzie gładko testujemy kilka razy klapę. Jeśli wszystko śmiga to zaczynamy składanie
20.   Podnosimy podsufitkę do góry od strony bagażnika i najlepiej czymś ją umocować aby nam nie opadała.
21.   Przechodzimy na przód i przykręcamy rączki dachowe, wkładamy podsufitkę w słupki B
22.   Przykręcamy rączki pasażerów z tyłu oraz mocowania rolety, wkładamy na swoje miejsce lampkę i podsufitka już się będzie trzymać.
23.   Zakładamy słupki C na swoje miejsce celując spinką w otwór i zdecydowanym uderzeniem dłoni uderzamy w osłonkę aby wskoczyła na swoje miejsce.
24.   Zakładamy osłonę słupków D oraz osłonę zwijacza pasów bezpieczeństwa, dokręcamy 2 śrubki z każdej strony oraz celujemy dwoma spinkami w swoje otwory i również zdecydowane uderzenie aby wskoczyło na swoje miejsce.
25.   Pamiętamy cały czas o myciu dłoni
26.   Zakładamy uszczelki na wszystkich 4 drzwiach, jest to wyjątkowo łatwe i przyjemne
27.   Przystępujemy do zakładania uszczelki klapy bagażnika, jest ona upierdliwa, przyda się młotek gumowy, trzeba ją bardzo dobrze wkładać i dociskać na miejsce aby głęboko weszła. Dobrze do tego się nadaje młotek gumowy aby dobijać uszczelkę na swoje miejsce. Sporo czasu może zejść, polecam po kawałku z każdej strony wkładać.
28.   Zakładamy osłonkę do dachu która zasłania mocowania siłowników
29.   Ostatni raz testujemy klapę czy wszystko śmiga, jeśli tak to cieszymy się z naprawionej klapy i otwieramy jakiś napój który jest nagrodą za dobrze wykonaną pracę
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Marek Bor w Październik 24, 2019, 21:24:10
Szacunek za to, że nie zabierasz ze sobą całej tajemnicy do grobu. ;)
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Nathan Podkański w Listopad 02, 2019, 19:59:00
Popieram i dziękujemy za dzielenie się wiedzą bezinteresownie. Pewno większość i tak pojedzie do kogoś kto im to zrobi ale może komuś będzie się chciało samemu.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Sławomir Wysokiński w Grudzień 02, 2019, 17:53:43
nawet nie trzeba żadnych przedłużek jak się kupi siłowniki od Volvo V70 3gen.

Wyciągasz stare, rozkrecasz je (można sobie wybić zęby jak nie wiesz jak odkręcić napiętą sprężynę) i potem odkrecasz tylne mocowanie siłownika (to pod podsufitką) i zakręcasz do nowego siłownika. Plastikową końcówkę siłownika od strony klapy polecam wymienić na nową ponieważ po 15 latach często pękają.

Trzeba też uważnie rozebrać podsufitkę aby nic nie ułamać ani nie pobrudzić.

jak coś to pytaj bo ja to rozbieram i składam co chwilę ludziom.
A poproszę linka do tych siłowników od volvo 3 generacji albo nawet wystarczą mi dane techniczne tzn. długość siłownika i jego suw.
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Piotr Korytek w Styczeń 04, 2020, 12:44:08
Te siłowniki od v70 III gen będą pasowały? Mają długość 308mm i siłę wyrzutu 1190N. https://allegro.pl/oferta/silownik-klapy-bagaznika-volvo-v70-iii-xc70-ii-07-7891047951?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Cz%C4%99%C5%9Bci+samochodowe&gclid=CjwKCAiAjMHwBRAVEiwAzdLWGMSzYSCWKo_7q5Dc9BcusNw6TLvNi2EW-U5Wta8Q2Q0BuqpITRjXxhoCq2wQAvD_BwE
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Tomasz Tomaszek w Luty 11, 2020, 08:36:51
Ja mam takie jak na zdjęciu. Będą pasowały?
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Tomasz Wiśniewski w Luty 12, 2020, 07:13:03
jeśli zgadza się długość całkowita, skok tłoczyska oraz gwinty do przełożenia końcówek to powinno pasować.

Stare musisz rozkręcić aby mieć mocowanie do dachu.
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Piotr Gacki w Kwiecień 05, 2020, 16:33:06
Zna ktoś kogoś z okolic warszawy, co pomienia "na poczekaniu" siłowniki? Widziałem takie ogłoszenia...
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Tomasz Wiśniewski w Kwiecień 06, 2020, 07:29:19
na poczekaniu znaczy trzeba zdjąć podsufitkę, nic nie połamać, mieć narzędzia do tego, myć co chwilę dłonie żeby nie ubrudzić jasnej podsufitki.

Na poczekaniu się nie da :) musi być ciepło dla spinek żeby nie pękały, ciepło dla dłoni żeby nie odpadły z zimna.
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Michał Janiszewski w Lipiec 27, 2020, 07:07:26
Witam ja w zeszłym tygodniu wymieniałem siłowniki zajęło mi to dosłownie godzinę. Zakupiłem te z tej aukcji
https://allegro.pl/oferta/silownik-klapy-tyl-volvo-xc70-cros-country-prolift-8198511300?utm_medium=app_share&utm_source=facebook tylko firmy Proline
Najwięcej problemu może stworzyć odczepienie końcówek od starego siłownika ale wystarczy po przycinać sprężyny na starym i z łatwością się ściągnie końcówki. Teraz klapa pięknie lata do góry a w dół już nie. Koszt naprawy mniej niż 50 zł
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Tomasz Wiśniewski w Lipiec 30, 2020, 17:08:21
i pasują bez przeróbek ?

bo ja je testowałem i nie da się ich załozyć na klapę ponieważ są za długie.
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz Gardynik w Lipiec 31, 2020, 00:19:12
Nie demonizujmy tej wymiany. Sam robiłem to w godzinę po raz pierwszy.  Bazując na tym co na forum jest napisane. Najwięcej zabawy żeby odpiąć segery. Potem to już prosta sprawa.
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Michał Janiszewski w Sierpień 21, 2020, 18:42:05
i pasują bez przeróbek ?

bo ja je testowałem i nie da się ich załozyć na klapę ponieważ są za długie.
Witam te siłowniki z aukcji pasują ale trzeba zaznaczyć żeby były firmy Proline one mają ten sam wymiar ale skok tłoka jest większy o ponad 2 cm i jedyna żecz jaką trzeba zrobić to zeszlifować końcówkę oryginalnego siłownika tą stożkowa o 5 mm i jest git . Bynajmniej u mnie tak było.
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Tomasz Wiśniewski w Sierpień 22, 2020, 07:54:36
daj link do tych które kupiłeś a nie do tych które nie pasują.
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Michał Janiszewski w Sierpień 22, 2020, 09:18:54
Ja kupiłem z tej aukcji https://allegro.pl/oferta/silownik-klapy-tyl-volvo-xc70-cros-country-prolift-8198511300?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
Pierwsze które przysłali faktycznie nie pasowały ale po rozmowie tel. Ustaliliśmy że mają je z różnych firm i każda firma ma inny sów i pasują firmy Proline choć są 320 mm. Wystarczy przed zakupem zadzwonić i upewnić się czy mają te proline. Będę miał chwilę to zdemontuje jeden i zrobię fotki. Postaram się jak najszybciej.
Tytuł: Odp: Siłowniki klapy kombi - regeneracja - kontakt
Wiadomość wysłana przez: Michał Janiszewski w Sierpień 23, 2020, 12:51:32
Witam o to zdjęcie siłownika
Na pomarańczowo zeszlifowane miejsce na łączniku.
Długość całkowita 355mm
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200823/2811d34c0add8a220bea6c81b1361d23.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200823/bd6387675337afb721cad1da6c43d4c8.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200823/c9173d16fb8d15be79c08cd6423b6187.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200823/4c0acefd2ef519aa7f651ca7338e84cd.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200823/957801af995078643d425636567c908c.jpg)

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka