Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK II => Wątek zaczęty przez: Mariusz Majewski w Lipiec 10, 2019, 17:47:26
-
Pacjent: C5 V6 2005r:
- pedał gazu 1601 Q4 - (nie działa ogranicznik prędkości - wiem - ten typ tak ma...), ale Lexia pokazuje po wciśnięciu pedału w podłogę 90% (tylko). Kalibracja nic nie zmienia - dalej max to 90%.
Auto jeździ normalnie, ale powstaje pytanie czy nie braknie mi tych ok. 10% mocy?
Czy ktoś mógłby potwierdzić , że u niego program diagnostyczny pokazuje 100% po wciśnięciu pedału "do deski"?
Czy czeka mnie wymiana pedału na nowy?
-
Lexia nie ma pozycji pedału....masz podawaną pozycję przepustnicy zmotoryzowanej. Wartośc podawana jest w "stopniach" uchylenia a nie jak piszesz w "procentach".
Max wartością jest 90 stopni, i taką czyta Lexia.
PS: podłączenie elmem i scanmaster czyta 86 stopni.....dziwne i ciekawe...wychodzi, że mało dokładnie "podaje" lexia.
-
Lexia nie ma pozycji pedału....masz podawaną pozycję przepustnicy zmotoryzowanej. Wartośc podawana jest w "stopniach" uchylenia a nie jak piszesz w "procentach".
Max wartością jest 90 stopni, i taką czyta Lexia.
PS: podłączenie elmem i scanmaster czyta 86 stopni.....dziwne i ciekawe...wychodzi, że mało dokładnie "podaje" lexia.
Namąciłem.... :-[ Nie wiem skąd do głowy mi przyszły te procenty.
Oczywiście masz rację.
Wychodzi na to, że 90 stopni to "prawidłowe" ustawienie max. W spoczynku jest 5 stopni. Czyli u mnie jest wszystko OK z pedałem?
-
Nie wiem skąd do głowy mi przyszły te procenty.
Jak to skąd? z butelki....
Ciekawy fakt, te same parametry czytane przez Lexie nie zgadzają się "z scanmasterem/elm".
Pozycję spoczynkową przepustnicy: Lexia podaje 5 st. natomiast Scanmaster podaje 16st.
Dziwne...