Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Ryszard Bilmon w Październik 08, 2019, 17:40:13
-
Witam,wyświetliła się dzisiaj ikona DPF i napisało mi,że jest niski poziom(nie wiem właśnie czego).Co można z tym zrobić bo naprawdę nie mam pojęcia czy DPF sie wymienia , napełnia czy jakoś czyści.Dzięki z góry za pomoc.
-
Musisz płyn do FAP-a uzupełnić, Cytryny mają tzw. mokrego DPF-a
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
-
A długo można jeździć zanim się napełni?
-
A długo można jeździć zanim się napełni?
Około 4 pełne tankowania.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
A czy to normalne,że przy tym komunikacie wyświetliło się "engine failure" i żółta kontrolka silnika?Bo przed tym nie działo się kompletnie nic.
-
Tak, normalne, przy niskim poziomie płynu są wyświetlane dwa komunikaty.
-
Jest o tym na forum całe potrzebne info, wystarczyło poszukać. A przejechać można dwa pełne tankowania w sumie ok. 2500 km, potem blokuje się rozruch silnika.
-
Jest o tym na forum całe potrzebne info, wystarczyło poszukać. A przejechać można dwa pełne tankowania w sumie ok. 2500 km, potem blokuje się rozruch silnika.
Co ty piszesz. Zrobiłem ponad 3000 zanim dolałem i nie zblokowali mi rozruchu silnika.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Jest o tym na forum całe potrzebne info, wystarczyło poszukać. A przejechać można dwa pełne tankowania w sumie ok. 2500 km, potem blokuje się rozruch silnika.
To, że można zrobić dwa - trzy tankowania to prawda, ale proszę nie pisać głupot, że potem zablokuje się rozruch silnika, bo to nie prawda. Może ewentualnie nastąpić zapchanie Fap-a, ale to też nie tak szybko...
Blokada rozruchu może nastąpić w przypadku aut z normą emisji spalin Euro6 - gdy się nie naleje ADblue. Dotyczy silników 2,0 bluehdi 150km i 180km. montowanych w C5 po 2015r. Ale to inna historia.
-
Jest o tym na forum całe potrzebne info, wystarczyło poszukać. A przejechać można dwa pełne tankowania w sumie ok. 2500 km, potem blokuje się rozruch silnika.
To, że można zrobić dwa - trzy tankowania to prawda, ale proszę nie pisać głupot, że potem zablokuje się rozruch silnika, bo to nie prawda. Może ewentualnie nastąpić zapchanie Fap-a, ale to też nie tak szybko...
Blokada rozruchu może nastąpić w przypadku aut z normą emisji spalin Euro6 - gdy się nie naleje ADblue. Dotyczy silników 2,0 bluehdi 150km i 180km. montowanych w C5 po 2015r. Ale to inna historia.
Dokładnie tak.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Nie,nie zablokowało rozruchu silnika,tylko wyświetliło się DPF,A po ok.poł godzinie kontrolka silnika.Tylko jak się nie wie to robią duże oczy.Ale spoko,dzięki za wszystkie info.
-
Jest o tym na forum całe potrzebne info, wystarczyło poszukać. A przejechać można dwa pełne tankowania w sumie ok. 2500 km, potem blokuje się rozruch silnika.
To, że można zrobić dwa - trzy tankowania to prawda, ale proszę nie pisać głupot, że potem zablokuje się rozruch silnika, bo to nie prawda. Może ewentualnie nastąpić zapchanie Fap-a, ale to też nie tak szybko...
Blokada rozruchu może nastąpić w przypadku aut z normą emisji spalin Euro6 - gdy się nie naleje ADblue. Dotyczy silników 2,0 bluehdi 150km i 180km. montowanych w C5 po 2015r. Ale to inna historia.
Pytalem o taka sytuacje w ASO pare miesiecy temu - serwisant powiedzial, ze nie bede mogl uruchomic silnika jesli nie doleje ELOYSa - nie twierdze, ze jest alfa i omega ale moze cos wiedziec na ten temat :)
-
Ja po prostu szybko dolałem i tyle, ale na forum takie były opisy problemu więc powtórzyłem co inni pisali a nie z własnego doświadczenia. Poza tym i tak trzeba to zrobić więc co to za problem żeby zrobić jak najszybciej. Koszt ok 300-400zł jak się to robi samemu i ma DB.
-
Serwis citroena w Rydzynie k.Leszna wycenił dolanie 1l za 250zł plus usługa i komputer za 120 czyli jak na serwis to chyba nie dużo.Chyba,że czegoś mi nie mówią.
-
Serwis citroena w Rydzynie k.Leszna wycenił dolanie 1l za 250zł plus usługa i komputer za 120 czyli jak na serwis to chyba nie dużo.Chyba,że czegoś mi nie mówią.
Jak na serwis dobra cena nie ma co kombinować
-
Ale coś mi się zdaje, że tego tam wchodzi więcej niż litr...
-
Ale jeśli nie ma się dostępu do DB to myślę że to jest przystępna cena za usługę
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
-
Serwis citroena w Rydzynie k.Leszna wycenił dolanie 1l za 250zł plus usługa i komputer za 120 czyli jak na serwis to chyba nie dużo.Chyba,że czegoś mi nie mówią.
Jak na serwis dobra cena nie ma co kombinować
Dzisiaj sam dolewałem powerflexa oryginał 1 l w sklepie motoryzacyjnym za 290 zł. Walker zamiennik 220 zł.
U mnie na zbiorniczku jest pojemność 1 l i tyle samo ustawione w lexi.
Auto w rodzinie jest od czasu kupna w salonie.
Od 2011 roku zrobione 118 tyś i poszło około 700 ml płynu.
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
-
Serwis citroena w Rydzynie k.Leszna wycenił dolanie 1l za 250zł plus usługa i komputer za 120 czyli jak na serwis to chyba nie dużo.Chyba,że czegoś mi nie mówią.
Czyli całość wyjdzie około 870 zł - samodzielnie max 400 zł. Wybór należy do ciebie
-
Czyli całość wyjdzie około 870 zł - samodzielnie max 400 zł. Wybór należy do ciebie
A po co Ci cały zbiornik ? Nie pamiętam od którego roku, ale ja mam 2011 i wtedy lali już tylko 1900ml - to wystarcza na jakieś 250-300 tyś km bo na pełny bak paliwa wtrysk dodatku jest 4ml.
DB nawet w moim przypadku nie pozwala na wpisanie więcej niż 1900ml
-
U mnie do wpisania było ok. 2400ml - wlałem 3 litry za ca. 300zł
-
U mnie do wpisania było ok. 2400ml - wlałem 3 litry za ca. 300zł
U mnie 1500 ml
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Widocznie przy RHH jest inaczej niż przy RHR/RHF. Kolega ma RHH więc może oszczędzi więcej.
-
Ja do swojego 163 wlałem całą dużą bańkę i jeszcze wyszłoby więcej bo się nie przelało.
-
Ja do swojego 163 wlałem całą dużą bańkę i jeszcze wyszłoby więcej bo się nie przelało.
No to masz zapas na jakieś 600 tyś kilometrów ;)
A z ciekawości, jaką miałeś maksymalną pojemność do wpisania w DB i który rok produkcji ?
-
Ja mam rocznik końcówkę 2012 po lifcie,co do ilości wpisania nie pamiętam bo mi to robił forumowy kolega Maciek i wpisał tylko że zrobił Wlałem całe 3 litry.
-
A czy ja dobrze widziałem że wlewam się do tego wężyka, który odpinamy A nie do zbiorniczka?? A dokładnie jest filmik na YT....może ktoś opisze jak to się uzupełnia.krok po kroku
-
Tak , wlewasz do wężyka którym to idzie do zbiornika od góry a krućcem z którego zdjąłeś ów wężyk ma ewentualnie wypłynąć nadmiar.