Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Tomasz Warowny w Styczeń 14, 2022, 20:51:10
-
Witam
Co sadzicie o takich czasach wtrysków?
https://youtu.be/dY-t1TuRPBU
-
Boskie
-
A jak uwazacie preparat Liqui Moly Diesel Spulung 0,5L 2666 rzeczywiscie czysci uklad i czy jest roznica miedzy nim a Tec 2000 ?
-
a nie lepiej Unik+?
-
Używam LM profilaktycznie. W sumie ciężko się wypowiedzieć bo mam korekty ok. Ale wlej coś to będziesz wiedział.
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
-
Myslałem o myciu samym srodkiem tzn. https://youtu.be/QIZmIzrjjFk
A te moje korekty są ok? Zastanawiam sie jeszcze nad proba przelewową
-
LM jest imo za delikatne. Żeby coś zmienić polecam TEC2000. "Karmisz" układ wtryskowy bezpośrednio z puszki przez ok 10-15min. W moim przypadku (RHR), różnice było czuć już w trakcie. Dwa pierwsze wtryski przestały dzwonić/klepać. Po całej operacji silnik pracował ciszej, bardziej miękko. Przyjemnie się później jeździło. To samo zrobiłem na RHH. Bardziej profilaktycznie, niż z potrzeby. Jedyny plus to wyciszony wtrysk )przy niższych temperaturach po rozruchu jeden z wtrysków głośno pracował). Po czyszczeniu tego nie ma. Na koniec do zbiornika poszedł środek czyszczący układ paliwowy TEC2000.
-
A filtr jest konieczny , jeszcze pytanie co oznacza stopien zanieczyszczenia fap sadza?
-
?
-
U mnie w RHR z przebiegiem 256 tyś km korekty jak w załączniku. Jakie są w ogóle maksymalne/dopuszczalne wartości korekt?