Klub Cytrynki
Samochody => Xsara => Moja Xsara => Wątek zaczęty przez: redirox w Maj 10, 2010, 23:01:03
-
Witam, chciałbym przedstawić wam moją Xsarę. Auto przywiozłem z Niemiec od ciotki. Wiem co mam. Auto ładnie utrzymane jak na ten rok 2000 i biały kolor.
Oczywiście co jakiś czas polerowany i woskowany ;P
Kołka to Borbet 205/50/R15. Chciałbym jakieś 16'' ale narazie wystarczająco. W planach także chiptuning i lekko ściemnienie szyb. Do wymiany pompę wspomagania mam i łożysko w kole.
Ingerowałem także w audio. W drzwiach jakieś tam JBL 165mm siedzą, a w bagażniku Pioneer 1200W i wzmacniacz Philipsa. Radio Pioneera. Skrzynka trochę duża i już znudziło się. Planuje coś małego Hertza.
http://img340.imageshack.us/img340/1953/dscf0019d.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/4555/dscf0012cw.jpg
http://img688.imageshack.us/img688/3748/dscf0021wp.jpg
http://img156.imageshack.us/img156/9659/dscf0020.jpg
-
No właśnie takie Borbety chciałem kupić do mojej lecz były same z kosmicznymi ET:D. Xsara jak na biały kolorek prezentuje się bardzo fajnie. Noi silniczek fajny. A jak się sprawuje i ile tak naprawdę pali? Bo co do raportów spalania z różnych stron to nie jestem pewien. W trasie da rade zejść do 5?
-
Hm... ciężko na tych oponach. Dość dużo mi spala, do tego mam do ustawienia kąt wtrysków. Codziennie robię 150-200km. Za 50 zł ponad 200km robię. Do piątki ciężko mi zejść. Sprawuje tak jakoś daje radę. Posiadam też Corolle E12 2003 rok i to zdecydowanie lepiej. 200tys. przebiegu i kompletnie nic się nie stało.
-
No jak to 205 jest noto fakt że będzie trochę więcej brała. Ja mam letnie 195/50 na alu i cały czas równo bierze 10l/100km Lpg-power :D. Czyli przy obecnej cenie robię za ~19zł/100km. A jeszcze co do twojego alu... noto ten model mimo że prosty i oklepany to wyjątkowo mi się podoba. Znajomy ma właśnie takie same w Lagunie I i auto zmieniło się nie do poznania w porównaniu do 14" stalówek. Noto jak poustawiasz i porobisz przy cytrynie już wszystko ostatecznie to daj znać jakie wyniki. Pozdrawiam
-
Witam Panowie.
Dużo się zmieniło. Miałem przeklęte ten samochód, ale wolę dalej inwestować, bo nic innego nie kupie. W Xsarze siedzi już długo program. Został wycięty katalizator, bo się zapchał. Osiągi są zadawalające. Toledo 110km po chipie na 140 ps siedzę na pierwszych 3 biegach na tyłku. Na dalszych biegach mi odchodzi. Rewelacja jest na 1,2,3.
Jest wymienione kompletne sprzęgło oraz taka łapa w skrzyni biegów co łożysko dociska. Filtry oleje co 2miesiące.
Sprzęt grający zmieniony z Pioneera na hertza.
Mechanicznie to jeszcze koło pasowe było robione i pompa wspomagania.
Teraz szukałem felg 16" ale nic ładnego używanego nie mogę znaleźć. Są ładne, ale same 17". Także postanowiłem zakupić 4 nowe opony na Borbety oraz maluje na czarną perłę. Jedna z felg jest krzywa i rozcięta opona, bo wpadłem w dziurę.
W poniedziałek została wymieniona szyba czołowa, bo pękła i psiaki dowód zabrali.
Czekam, aż wiosna przyjdzie, bo trzeba się powłoka lakierniczą zająć. Z białym trochę pracy jest.
Jakieś dwie foty. Jedna z fot aktualna.
(http://img4.imageshack.us/img4/8204/20101022019.jpg)
(http://img39.imageshack.us/img39/9747/d24ee9d989.th.jpg)
edit
(http://pracakoscierzyna.pl/allegro/cytryna/20110207215.jpg)
(http://pracakoscierzyna.pl/allegro/cytryna/20110207216.jpg)
(http://pracakoscierzyna.pl/allegro/cytryna/20110207217.jpg)
(http://pracakoscierzyna.pl/allegro/cytryna/20110207230.jpg)