Klub Cytrynki

Samochody => C5 => MK I => Wątek zaczęty przez: Krzysztof ADAMCZYK w Luty 23, 2011, 22:18:58

Tytuł: [MK I] 2004r. 2.0 16v aut. Nierówna praca oraz gaśnięcie
Wiadomość wysłana przez: Krzysztof ADAMCZYK w Luty 23, 2011, 22:18:58
Witam, mam problem jak w temacie. Problem występuje tylko na ciepłym silniku (nie ma znaczenia czy mam przełączony na LPG czy benzynę). Początkowo obroty zaczynają falować od ok. 700 do ok. 400 później silnik gaśnie. Czasami potrafi zgasnąć podczas jazdy przy małych prędkościach (manewrowanie, przejazd po parkingu).
 
Cewka ok. świece nowe, olej (5W40) i filtr oleju wymieniony(kiedyś po jednym "ze zgaśnięć" pojawił się komunikat o niskim ciśnieniu oleju, ale pomiar niczego nie wykazał, płyn chłodzący ok., olej też trzymał stan i nie miał wody, żadnych wycieków na zewnątrz silnika, wymieniłem dla świętego spokoju).

Może ktoś z Was miał podobny problem, albo słyszał i może pomóc?
Tytuł: Re: [MK I 2004r. 2.0 16v aut.] Nierówna praca oraz gaśnięcie
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz Sługocki w Luty 23, 2011, 22:42:38
Nie wiem jak wygląda sprawa w silnikach benzynowych Citroena ale kiedyś w samochodach występowały silniczki krokowe,właśnie odpowiedzialne za trzymanie obrotów,tylko mówię nie wiem jak jest w obecnych silnikach benzynowych bo poruszam się dieslami przeważnie.Na pewno technika poszła do przodu ale coś za to odpowiedzialne jest i to by trzeba było sprawdzić,ale to już koledzy co mają benzynki muszą się wypowiedzieć.
Tytuł: Re: [MK I] 2004r. 2.0 16v aut. Nierówna praca oraz gaśnięcie
Wiadomość wysłana przez: Sławomir Wolniak w Luty 23, 2011, 22:48:38
Silniczka krokowego nie ma ale są  czujniki w kolektorze dolotowym może któryś z nich szwankuje ?