Klub Cytrynki

Samochody => Xsara => Xsara - Mechanika => Wątek zaczęty przez: Damian Glapa w Maj 16, 2014, 22:13:01

Tytuł: Linka sprzęgła (z samoregulatorem czy bez?)
Wiadomość wysłana przez: Damian Glapa w Maj 16, 2014, 22:13:01
Mam problem ponieważ muszę wymienić linkę sprzęgła w mojej Xsarze II 2.0 hdi 90 KM, stara linka się zerwała. Moje pytanie brzmi, czy zakładać linkę z samoregulacją która kosztuje prawie 200zł, czy też bez samoregulacji która jest połowę tańsza?
Sprawdzając po VINie na stronie Citroena pokazuje się informacja, że w tym egzemplarzu montowane są linki z samoregulatorem i bez. W załączniku screen.
Tytuł: Re: Linka sprzęgła (z samoregulatorem czy bez?)
Wiadomość wysłana przez: Bartek Konopka w Maj 17, 2014, 15:44:44
Ja w tym samym  motorze mam już trzecią z samoregulatorem, taka była fabrycznie więc taką zakładałem jak potrzebna była wymiana. Zamiennik kupił mi mechanik za 140 złotych. Ja mam podejście takie że wolę dać trochę więcej i mieć święty spokój ze skracaniem linki ręcznie.
Tytuł: Re: Linka sprzęgła (z samoregulatorem czy bez?)
Wiadomość wysłana przez: Damian Glapa w Maj 17, 2014, 21:46:31
Dziękuję za odpowiedź. Temat już nieaktualny, założyłem linkę z samoregulatorem. Kupiłem oryginał za 110 zł w Łodzi. W serwisie powiedzieli mi za taką linkę ponad 300 zł, ewentualnie zamiennik za 199 zł.
Tytuł: Re: Linka sprzęgła (z samoregulatorem czy bez?)
Wiadomość wysłana przez: Paweł Mrozowski w Czerwiec 23, 2014, 16:15:43
Linka tylko z samoregulatorem, żeby się nie pierdzielić z regulacją.