Klub Cytrynki
Nowe części oryginalne oraz zamienniki
atrakcyjna zniżka dla użytkowników Klubu Cytrynki!

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
C4 Picasso / Odp: Płyn do FAP - jakiego użyć jako dolewkę ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin Kaminski dnia Dzisiaj o 08:23:55 »
Szukam płynu do C4, zielone złączki.
Mam możliwość kupna dpx42 puga z numerem 9736.65.
Czy to jest odpowiednik eolysa 176 lub czy będzie odpowiedni do tego auta.
Niestety jestem w UK a tu oryginalnych eolysow jak na lekarstwo.

Sent from my XT1650 using Tapatalk

2
C4/DS4 / C4 mk1 2.0 HDi ciężko działający pedał sprzęgła
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin Kuczer dnia Dzisiaj o 08:18:37 »
Czołem.

Szybkie pytanie-gdzie szukać przyczyny ciężko wchodzącego pedału sprzęgła  (subiektywnie-jak w Ursus C330/60). Nie wiesza, nie ma skokowych oporow,biegi nie zgrzytaja.
3
C4/DS4 / Odp: Redukcja biegów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michał Nagroda dnia Dzisiaj o 07:47:38 »
Lekki opór jest również z 5/4 z porównaniu z 3/2 albo już mi się wydaję. Linki nie działają na zasadzie 1 prawo-lewo 2 góra-dół? Bo jeśli tak to może jednak ta góra-dół się poluzowała? Bo wsteczny raz na jakiś czas zgrzyta.

Najpierw odpowietrzy się siłownik.

Bo oczywiście pierwsza sugestia  to Synchronizator 3/4 biegów.

Mocowanie poduszki i łap jest ok, sprawdzane.

edit: zapomniałem dodać, parę dni temu podczas parkowania tyłem na parkingu wyskoczył mi komunikat niskiego ciśnienia oleju. Po chwili zniknął i już się nie pojawił. Kontrolka silnika się nie świeciła, olej silnikowy ok.
4
C4/DS4 / Odp: Redukcja biegów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Adam Wołkowicz dnia Dzisiaj o 07:29:06 »
Ja zalałem oryginalny Total.

Z tego co wiem, gdyby to była wina którejś linki, to problem dotyczyłby minimum 2 biegów.
5
C-Elysée / Odp: Jakie świece zapłonowe?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomasz Omiński dnia Dzisiaj o 07:23:50 »
Ja montowałbym DENSO VXUH22I
6
C4/DS4 / Poprawny numer eolys
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin Kaminski dnia Dzisiaj o 07:22:23 »
Czy do auta, Vin VF7LCRHRH74209874 powinien być eolys o numerze 9736.65?
Zielona wtyczka na złączach

Sent from my XT1650 using Tapatalk

7
C4 Picasso / Odp: Gorsze przyspieszenie, głośniejszy silnik
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzysztof Bartkiewicz dnia Dzisiaj o 06:49:21 »
Zapchany Fap, zasyfiony EGR, wyczyscilbym dolot czyli intercooler i kolektor ssacy
8
XM - Po godzinach / Odp: Mistrzostwo świata...
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bogusz Naglewicz dnia Dzisiaj o 06:41:28 »
No co tjuning Panie....Dolot po przeróbce plus filtr stozkowy, razem będzie z 20% mocy więcej...
9
Sport i Tuning Mechaniczny / Odp: Racechip
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Machoński Tomasz dnia Dzisiaj o 06:20:36 »
Ja również nie wierzę w takie urządzenia.Najczęściej działa to na zasadzie oszukiwania temperatury silnika.
10
C4 Picasso / Odp: C4 1.6 THP 140KM silnik do wymiany ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maciej Przybecki dnia Dzisiaj o 06:16:57 »
Nie było żadnych oznak stukania na rozrządzie, łańcuch też nie tarł o nic?auto krajowe czy sprowadzone? Jeśli chodzi o głowice, to wymienisz wałki, kompletnie ją wyremontujesz i będzie ok. Najbardziej bym się obawiał pierścieni i tłoków. Widziałem już dużo remontów, że silnik podbierał trochę olej. Po wymianie pierścieni albo tłoków z pierścieniami dopiero zaczynało się zużycie oleju. Potrzebujesz dobrego speca, który potrafi ocenić ten silnik i jego stan, żebyś nie poniósł jeszcze większych kosztów ( bo masz już nie małe). Jak wszystko na wierzchu to dobra chemia do mycia silników i mycie silnika. Po złożeniu silnika, kontrola oleju, jego stanu i koloru,wymiana max po 2 tyś. Później wymiana oleju maksymalnie co 10tyś. Za wrażliwy to silnik aby pozwolić sobie na zaniedbanie oleju, koszty wymiany oleju nie są tak wysokie jak remont.
No właśnie nie było. Przynajmniej tak mi się wydawało.
Jeśli chodzi o cylindry i pierścienie, to podobno nie jest źle - widać jeszcze hony na gładziach i mechanik doradził mi aby tego nie ruszać, ponieważ nie powinno się wymieniać samych pierścieni bez szlifu cylindrów a to już kolejne kosmosy.
Co do wymiany oleju, to tak jak pisałem - wlejemy olej z płukanką, silnik pochodzi trochę na jałowym i następnie wymienimy znowu olej.
Nie mam wyjścia, wyremontuję ten silnik, bo tak jak kolega wcześniej pisał wymiana silnika, czy swap to loteria bez gwarancji sukcesu.
Strony: [1] 2 3 ... 10