Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
MK III (X7) / Odp: szarpanie podczas jazdy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomasz Rączkowski dnia Dzisiaj o 01:13:18 »
witam ,silnik 1,6 hdi ,przed wymianą nic takiego nie było auto jeździło równiutko
Na Twoim miejscu jeżeli mechanik był kumaten to wrócił bym do niego z problemem...
3
MK III (X7) / Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzysztof Zimny dnia Wczoraj o 23:28:29 »
W ogłoszeniu jest mowa że do BRC Sequent... więc z komponentami raczej problemu nie będzie.
Bardziej interesuje mnie żywotność tych silników i automatycznych skrzyń biegów. W 2.0 pb miałem AL4 który w/g opinii nie jest specjalnie kłopotliwy i kosztowny w utrzymaniu. Nawet olej i elektrozawory sam wymieniałem wraz z YouTube.
4
XP - Silnik i przeniesienie napędu / Odp: Olej do 1.8 z LPG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Kulpa dnia Wczoraj o 23:21:48 »
Kolega Michał pytal o dobor oleju. Trzymajmy sie tematu a nie pojemnosci misek olejowych :)
5
XP - Silnik i przeniesienie napędu / Odp: Olej do 1.8 z LPG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maciej Gałkowski dnia Wczoraj o 23:19:34 »
Problemem nie jest sam długi interwał wymiany oleju, ale także pojemność misek olejowych. Kiedyś diesel o mocy 75KM miał układ smarowania o pojemności 8l i wymianę co 7500km. Dziś 3l i 30.000km
6
XP - Silnik i przeniesienie napędu / Odp: Olej do 1.8 z LPG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Kulpa dnia Wczoraj o 23:11:00 »
Jarku. Czytaj ze zrozumieniem. W ktorym miejscu pisałem o returach wymiany? Pisalem o oleju, lepkosci i parametrach , nigdzie o retourach. Tych jrstem zwolennikiem jak naczestszych ,oczywiście w granicach rozsadku, ale i warunków pracy. W motosporcie nierzadko wymienia się olej co start. Natomiast wyobrazasz sobie wymiane oleju co 10-15tys w ciezarowkach? :) Przeczytaj co napisałem.
7
XP - Silnik i przeniesienie napędu / Odp: Olej do 1.8 z LPG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarek Hełka dnia Wczoraj o 23:01:42 »
No ale właśnie konstruktorzy obliczyli np.,że olej można zmieniać co 30kkm i będzie cacy.
A guzik prawda, bo ci co zmieniają co 15kkm robią 300kkm bez problemu, a ci co słuchają producenta i wymieniają co 30kkm szukają nowego silnika po 15kkm , bo stary wystawił kopytko. Nawet ASO sugeruje większą częstotliwość wymian niż zaleca producent.
I właśnie o to mi chodzi, czy można do końca wierzyć w to co jest napisane w instrukcji obsługi również o klasie, czy lepkości oleju.

8
MK III (X7) / Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin Kaszka dnia Wczoraj o 22:55:58 »
Co do gazu to formalnie tylko wymiana butli, a w praktyce to ciężko z serwisem "obcych" LPG w naszym kraju, dopóki działa prawidłowo pozostanie, przy pierwszych problemach możliwe że trzeba liczyć się z wymianą częściową lub całkowitą komponentów.
9
MK III (X7) / Odp: C5 - ktoś zna, oglądał, etc... - tutaj pytamy o auta.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzysztof Zimny dnia Wczoraj o 22:32:04 »
Witam po dłuższej nieobecności.
Zastanawiam się nat tym egzemplarzem. Cena nadal nie jest niska, ale "do negocjacji"  i może na umowie da radę wpisać niższą żeby akcyza była niższa
https://www.autoscout24.pl/oferta/citroen-c5-tourer-3-0-v6-exclusive-benzyna-bialy-a3467476-619f-9055-e053-e350040ac895?cldtidx=2


Samochód ma LPG ale w Polsce pewnie i tak będę musiał wymienić butlę, chyba że wiecie, że w takich przypadkach to nie tylko butlę trzeba wymienić?


Czy ten przebieg to jest problem przy tych silnikach, jak skrzynia automatyczna?


Samochód wygląda jakby jeździł nim ktoś, kto go lubił - białe felgi, czarne lusterka, więc może i o niego dbał, tym bardziej że sprzedaje go niby osoba prywatna a nie "dealer".


Czekam na opinię i ewentualne spostrzeżenia.
10
MK III (X7) / Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Mikulski dnia Wczoraj o 21:58:17 »
Nie.
Strony: [1] 2 3 ... 10