Klub Cytrynki
Nowe części oryginalne oraz zamienniki
atrakcyjna zniżka dla użytkowników Klubu Cytrynki!

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
C3/DS3 / Odp: C3 1.4 8v co to za cześć?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarosław Rzeźnicki dnia Dzisiaj o 17:45:59 »
Nie nie.Chodziło mi o tą większą rurkę ale tak jak kolega wcześniej podpowiedział jest to pompa powietrza wtornego
2
C3/DS3 / Odp: C3 1.4 8v co to za cześć?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bogusz Naglewicz dnia Dzisiaj o 17:41:26 »
Może i głupie pytanie ale kupiłem właśnie c3 i nie bardzo wiem co to za element ten połączony rurka do kolektora wydechowego
Słabo widzę, ale czy to czasami nie jest kabel w oplocie termicznym? Bo mi to na sondę lambda wygląda...
3
MK II / Odp: Dołożenie tempomatu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dariusz Kłeczek dnia Dzisiaj o 17:22:09 »
Przepustnicę mechaniczną miały 1,8 16V MKI, i to też nie wszystkie.
W MKII z tego co wiem zawsze była przepustnica z potencjometrem.
 
4
CitroTech / Odp: Prośby o rozkodowanie numeru VIN
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek Rewucki dnia Dzisiaj o 17:03:38 »
Proszę o rozkodowanie numeru VIN: VF7SH9HZC9T560621
 :)
5
MK III (X7) / Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł Glibowski dnia Dzisiaj o 16:53:42 »
Panowie, czym prócz diaga mierzycie te temperatury?
Mam torque ale tam nie mogę uaktywnić temperatury powietrza. Mam płyn chłodzący, obroty, ciśnienie turbo itd a nie mam lub nie umiem ustawić temp dolotu.
Wersja płatna, więc chyba pełna.

Acha, gadałem z fajnym diagnostą od silnika, widać że mówi dobrze i nie chce naciągać. Polecił mi mimo wszystko shamowanie auta gdzie indziej i jeżeli problem się potwierdzi wtedy szukanie.

O tyle go popieram, że mi naprawdę to auto śmiga. Tak, wiem po co chip, bo chcę więcej :-)

Prawdopodobnie shamuje go w poniedziałek. Zaryzykuje i jeśli będzie lepiej, czyli więcej mocy to zostawię go na program.

Ciekawe.
6
MK III (X7) / Odp: c5 x7 silownik zawieszenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Artur Śmigielski dnia Dzisiaj o 16:25:13 »
Odkręć korek i zrób parę pompek gora - dół.  Nie koniecznie na raz tak żeby pompy nie męczyć.  Jak już się odpowietrzy to sprawdź korektory wysokości i ustaw sobie odpowiednią wysokość zawieszenia,  bo to akurat już czysta formalność i sama przyjemność po walce ze sferą :)
Aha poziom płynu sprawdź jak się odpowietrzy,  ma być równo z dnem sitka po spuszczaniu na dół lexią lub metoda na opaskę elektryczną z filmu w YouTube
Płynu po dolewce jest za mało ale nie mam już więcej więc dokupię po niedzieli i wymienię cały dla spokoju :-)
7
MK III (X7) / Odp: Podświetlenie zegarów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maciej Pisara dnia Dzisiaj o 16:19:41 »
Rozebranie samego licznika to banał - wyjętego licznika oczywiście ;)
Zaczynamy do szybki i po kolei zatrzaski wszystkie, potem czarny plastik (też zatrzaski).
Same liczniki to po 2 śrubki od strony białego plastiku i już są na wierzchu.Potem rozkręcamy te dwie części, które pokazałem na zdjęciach wyżej.
Co do lutowania to te diody są duże jak na smd 2,5x3,5 mm także spoko, lutowałem już smd rozmiar 0805...
Na razie to pomysł, na realizację jeszcze przyjdzie poczekać :)
8
MK III (X7) / Odp: Podświetlenie zegarów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Makowski dnia Dzisiaj o 16:11:34 »
Pomijam koszt materiałów ale robocizna już tania nie będzie no chyba że ktoś ma zapał i zrobi to sam.
Najwięcej roboty jest z rozebraniem licznika a samo lutowanie to tylko kwestia cierpliwości i dobrej lutownicy. W Mondeo jak zmieniałem podświetlenie całej deski i drzwi przerobiłem ok. 60 takich diód i ze 40 jeszcze mniejszych i wszystkie świeciły bezproblemowo
9
Saxo / Odp: saxo 1.1 czasem nie chce odpalić gdy jest ciepły
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Waldek Prypciu dnia Dzisiaj o 16:11:20 »
Witam,
wiem, że temat ma już kilka ładnych lat, ale problem w tym że miałem niedawno to samo, a rozwiązania usterki tutaj nie znalazłem, wiec postanowiłem podzielić się informacjami: Moje Saxo 1.1 hdz 40KW (54KM), paliwo: benzyna + LPG. Problemy? A i owszem! Samochód gdy zimny np. po nocy lub gdy stoi nieruszany 3-4 godzinki, na benzynie pali bez problemu, natomiast gdy już się trochę rozgrzał i odstał po zgaszeniu tak z 15-20min wtedy nie szło go odpalić. Jedyną opcją na uruchomienie było odpalenie na gazie i odziwo po odpaleniu na lpg i przełączeniu na benzynę samochód normalnie chodził. Problem był tylko przy odpalaniu na benzynie gdy silnik był ciepły. Z ciekawostek gdy auto gasiłem i odpalałem (na benzynie) tuż po zgaszeniu, problem nie występował. Żeby nie przeciągać, winowajcą całego zajścia był zacinający się wtryskiwacz (monowtrysk). Po demontażu wtryskiwacza i podłączenia na krótko pod 12V nie było żadnej reakcji. Wtryskiwacz zaczął natomiast reagować po przepłukaniu go benzyną - to tłumaczy kwestie, gdy auto odpalalało na lpg i po przełączeniu na benzynę normalnie pracowało (podczas pracy na lpg wtryskiwacz i tak jest opłukiwany przez benzynę, która trafia na pwrót). W moim przypadku wymiana wtryskiwacza rozwiązała cały problem. Moim zdaniem problem twórcy tematu jest tożsamy z tym, który  dotyczył mojej cytrynki dlatego piszę o rozwiązaniu. Może ktoś ma lub będzie miał podobny problem i natrafi na ten post. Pozdrawiam.
10
MK III (X7) / Odp: Podświetlenie zegarów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mariusz Malicki dnia Dzisiaj o 16:06:48 »
No właśnie, po co psuć i profanować oryginał

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Strony: [1] 2 3 ... 10