Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
MK II / Odp: Napięcie ładowania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Adam Kimus dnia Wczoraj o 23:04:22 »
Piszę ostatnie spostrzeżenia w osobnym poście żeby gdzieś nie zginęły w tle.

Jak na razie napięcie się ustabilizowało i światła świecą normalnie. Problemy te zniknęły po wymianie tej pękniętej fajki od świecy oraz samych świec. Świece jak oglądałem to wyglądały na takie zmęczone, nie mam wiedzy kiedy były ostatnio wymianie a może było to dawno. Podejrzewam, że przez pękniętą fajkę szło przebicie na silnik i reszta wariowała. Po wymianie tych rzeczy jak sprawdzałem napięcie miernikiem to prawie cały czas trzymało 14,2 V. Tylko na chwilę potrafiło się zmieniać na 13V z hakiem, ale było to na tak krótko, że nawet nie załapałem dokładnej tego wartości.
Dodatkowo jakby silnik troszkę lepiej się zbierał z dołu, lepiej i płynniej reaguje na gaz. To było do tego stopnia, że nieraz miałem problemy z płynnym ruszaniem np w korku bo szarpało silnikiem. Po wymianie jest duuuuża różnica na plus.

Wydana niecała stówka a jakie zadowolenie. Jeszcze będę dalej testował ale na razie jestem zadowolony. Jakby się ktoś pytał to założyłem świece NGK.
2
MK III (X7). / Odp: Programowanie Kluczyka Citroen C5 X7
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Arkadiusz Lipiński dnia Kwiecień 22, 2024, 21:40:35 »
Ja do C6 dostałem w Warszawie za grosze ,jestem w stanie sam go przeczytać z ecu lub bsi ale szkoda czasu załączaniu programatorów bo niestety trzeba wyjąć bsi albo ecu .Złote życie było w grupie wag albo w oplu wszystko po obd.
3
MK III (X7). / Odp: Programowanie Kluczyka Citroen C5 X7
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Krukowski dnia Kwiecień 22, 2024, 20:20:47 »
Jakiś rok temu bez problemu dostałem ten kod w Katowicach, koszt coś około 30 zł. Tylko trzeba czekać bo kod idzie z Francji na papierku.
4
MK II / Odp: EPS/ARS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin sukowski dnia Kwiecień 22, 2024, 13:32:45 »
Dzięki za pomoc. Oczywiście nie mam LPG
5
MK II / Odp: EPS/ARS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Puścian dnia Kwiecień 22, 2024, 12:59:35 »
VF7RC6FYC
Czyli się zgadza silnik 125 koni.

 Powinny tam być dwa katalizatory i zmienne fazy rozrządu na wałku ssącym.

 Tak jak mówiłem, raczej wypadał Ci zapłon stąd też szarpnięcie. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu zwykle mija na jakiś czas chyba że przyczyną jest coś poważnego.

 Tak czy inaczej warto zajrzeć do świec, jak cieknie olej spod pokryw to mogą pływać w oleju, to tylko przyspiesza śmierć cewki zapłonowej i robi się drogo.

 Rozumiem że LPG brak?
6
MK II / Odp: EPS/ARS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin sukowski dnia Kwiecień 22, 2024, 12:55:56 »
VF7RC6FYC
7
MK II / Odp: EPS/ARS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Puścian dnia Kwiecień 22, 2024, 12:39:57 »
No wiem że to błąd kata, ale dlaczego pokazało że awarie ma system kontroli trakcji?
Bo teraz masz inny błąd. P0420 nie rzutuje na kontrolę trakcji, za to błędy wypadania zapłonu zawsze.
 To że Ty twierdzisz że auto jest 1.8 16v. 125KM nie znaczy dla mnie nic. Ciąg początkowy literek numeru VIN (dokładnie znaki z pozycji 6-7-8)mnie jedynie przekona. Już kilka osób tutaj zdziwiło się że ma starszy silnik 1.8. Powinien być taki jak mówisz ale...

 Przykładowo mój początek VIN VF7RCRFJ*  -RFJ=EW10A Tak można rozpoznać w PSA silnik jaki jest. U Ciebie powinno być 6FY czyli EW7A, jednak w 1.8 była jeszcze jedna możliwość...
8
MK II / Odp: EPS/ARS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin sukowski dnia Kwiecień 22, 2024, 12:35:41 »
No wiem że to błąd kata, ale dlaczego pokazało że awarie ma system kontroli trakcji?
9
MK II / Odp: EPS/ARS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin sukowski dnia Kwiecień 22, 2024, 12:33:54 »
To jest auto z 2006 1.8 16v. 125KM
10
MK II / Odp: EPS/ARS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Puścian dnia Kwiecień 22, 2024, 12:33:16 »
Jak dobrze pamiętam miałem check świecącego, kod bledu P0420. Coś tam z kątem. Ale mechanik usunął mi to i długo był spokój aż do razu który opisałem w początkowym poscie
P0420 to błąd usterki katalizatora.  ;)
Strony: [1] 2 3 ... 10