Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
MK II / Odp: Nieszczelność rury układu chłodzenia.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mariusz Bart dnia Dzisiaj o 22:37:43 »
Wedle mechanika olej uszkodził rurę i nie da się uszczelnić połączenia ze zbiorniczkiem.

Wysłane z mojego XT1072 przy użyciu Tapatalka

2
MK II / Odp: Zapocenie, diagnoza?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marek Bor dnia Dzisiaj o 22:34:56 »
No to jak czarny to uszczelniacz na wale.
3
MK III (X7). / Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin Gałek dnia Dzisiaj o 22:28:30 »
Płyn chłodniczy......

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Rozwiniesz swoją wypowiedź?
4
MK II / Odp: Komunikat "power steering faulty" i problemy ze wspomaganiem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Adam Kimus dnia Dzisiaj o 22:23:15 »
Kiedyś jakieś porównanie czytałem czy oglądałem (dokładnie nie pamiętam) i co ciekawe Varta miała lepsze parametry niż Bosch.
Poszukam na necie gdzieś blisko mnie tych Autopart. Może będzie coś blisko, bo nie mam ochoty jeździć po całej Wawie i okolicy.
5
MK II / Odp: Neverending story - zawór rozprężny albo kompresor.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Grzegorz Gardynik dnia Dzisiaj o 22:20:52 »
Ok mój bład, nie BSI a BSM. Jak ktoś zna się co nie co na schematach to i tak sobie poradzi.
6
MK I / Odp: Hamulce przód
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michał Szymura dnia Dzisiaj o 22:08:28 »
Eee, linkę można wymienić bez prowadnicy. Zdejmij linkę z dźwigienki na zacisku i obróć kołem. Jeśli wciąż ciężko to zacisk. Sporo na temat masz na forum.
Zdejmij linkę z zacisku i przesuń dzwignię ręcznego na zacisku do pozycji na dół jeżeli sama nie powróci. W ten sposób sprawdzisz czy to linka czy zacisk do regeneracji. Potraktowanie tego elementu WD40 może pomóc na krótki czas.
7
MK II / Odp: Nieszczelność rury układu chłodzenia.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Grzegorz Mościszewski dnia Dzisiaj o 22:07:20 »
Pytanie zasadnicze...uszkodzona rura, złącze tej rury czy zbiorniczek pęknięty i sączy się płyn?
Wedle diagnozy naprawiać odpowiednio....
Jeśli "zlącze zatrzaskowe"  nieszczelne to próbować wymienić oring.... trochę pokombinować...
8
MK II / Odp: Zapocenie, diagnoza?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nathan Podkański dnia Dzisiaj o 21:48:30 »
Raczej czarny jest. Nie ma zapachu.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

9
MK II / Nieszczelność rury układu chłodzenia.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mariusz Bart dnia Dzisiaj o 21:41:13 »
Witajcie. Mam problem z nieszczelną rurą wychodzącą ze zbiorniczka wyrównawczego układu chłodzenia (C5, 2007r., 1.8 ). Rura idzie od zbiorniczka do trójnika przed chłodnicą. Powodem uszkodzenia jest to, że poprzedni właściciel użytkował auto z olejem w układzie chłodzenia. Rura cieknie przy połączeniu ze zbiorniczkiem. Wedle ofert ze sklepów koszt tej rury wynosi powyżej 400pln, brak zamienników. Dodatkowo jest to cały komplet - trójnik wraz z 3 rurami do niego dochodzącymi. Wedle tego co rozpoznałem to jej symbol 1351.JY. Nie znalazłem jej w punktach oferujących części używane.
Czy ktoś miał podobny problem? Czy udało się dobrać coś od innego auta i wymienić? Dziękuje za pomoc.
10
MK III (X7). / Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Damian Prysak dnia Dzisiaj o 21:37:44 »
Tylko się czasem zastanawiam co wnoszą te częste aktualizacje apki? Miałem juz przynajmniej 3-4.
v1.58:
- support for injection V34.3 ECU
- support for steering GEP_X3 and GEPv7 ECU
- detection of many new ECU software versions for all supported ECU models
v1.57:
- support for V46_6 and V46_52 ECU
v1.56:
- support for gearbox BVMP_MA ECU
- support for more EDC16C3 and AL4 ECUs
v1.55:
- support for M7.4.4 ECU
- more ME7.4.4 ECUs supported
Strony: [1] 2 3 ... 10