Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
MK II / Odp: Xenony
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Przemek Jankowski dnia Dzisiaj o 06:33:19 »
Rozumiem, że na miejscu wyjąłeś standardowe lampy z bagażnika i je przekładałeś? Przecież można włączyć np. halogeny, a w dzień w Niemczech światła nie są wymagane.
Tylko że takie trasy to robi się nocą. I nie każdy ma halogeny. Xenony zapewne wyleciały po powrocie do domu. A nawet i w trasie jak musiał dać auto na serwis... Zwykle lampy mogły okazać się tańsze niż jedna przetwornica w serwisie. Używki to głównie w Polsce królują, a w trasie zwykle za mocno wyboru nie ma. Xenony mają może i dobre światło, ale w przypadku usterki są mega niepraktyczne.

Taki właśnie punkt widzenia mi przyświecał. Za nowe lampy z żarówkami, obie, dałem 650 zł. Pozdrawiam wszystkich. Miłego dnia!
2
MK II / Odp: Xenony
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Przemek Jankowski dnia Dzisiaj o 06:30:15 »
Każdy jak miał xenony to i miał halogeny. Ja żadnych argumentów nie widzę żeby wyrzucać xenony bo się jeden zepsuł. Chociaż kiedyś jak mi akumulator w aucie padał to je sprzedałem ;-)

Widzisz, słowo każdy jest nadmiernie wykorzystywane. W mojej wersji były tylko ksenony. Nie wnikam z jakich przyczyn. Po prostu miałem tylko ksenony. Wiec nie każdy Piotrze.
3
MK II / Odp: Xenony
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Przemek Jankowski dnia Dzisiaj o 06:28:24 »
Dla Ciebie może i żadne, ale wytłumacz to np, niemieckiemu policmajstrowi...
Zabrane dokumenty, mandat, i stoisz do otwarcia serwisu. I bulisz jak za zboże.I stoisz ze dwa-trzy dni, bo od ręki pewnie nie mają.

Właśnie to samo chciałem napisać, no i że sytuacja zaskoczyła mnie właśnie po zachodniej stronie nocą, ale już nie użyłem tego argumentu bo prawdopodobniej bym usłyszał, że i tak jedzie się dalej :)
4
MK II / Odp: Xenony
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Przemek Jankowski dnia Dzisiaj o 06:25:57 »
Rozumiem, że na miejscu wyjąłeś standardowe lampy z bagażnika i je przekładałeś? Przecież można włączyć np. halogeny, a w dzień w Niemczech światła nie są wymagane.

Nie, nie wyjąłem standardowych lamp, ponieważ ich nie miałem przy sobie. Musiałem sobie poradzić inaczej, co wiązało się z kosztami i czasem, a wymiana lamp była spowodowana tym, aby zabezpieczyć się przed podobna sytuacja w przeszłości.
5
MK II / Odp: [Mk2] Czujniki parkowania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marek Spychalski dnia Dzisiaj o 00:15:39 »
Nieprawidłowe czujniki, nie widza się

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

6
MK II / Odp: Xenony
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Puścian dnia Wczoraj o 23:20:23 »
Każdy jak miał xenony to i miał halogeny. Ja żadnych argumentów nie widzę żeby wyrzucać xenony bo się jeden zepsuł. Chociaż kiedyś jak mi akumulator w aucie padał to je sprzedałem ;-)
Fabrycznie może i miał... Ale lat upłynęło sporo. Mogło dużo się zmienić przez ten czas. Inna sprawa że te halogeny są o kant tyłka potłuc, alelbo moje w C4 i C5 były mocno zużyte choć nie wyglądały... I nie mam halogenów... W ich miejsce zamontowane mam lampy do jazdy dziennej na zwykłe żarówki 21W. A przy Xenonie one mają jeszcze więcej sensu niż przy moim H7
7
MK I / Odp: Przewód hydrauliczny - pilna sprawa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Puścian dnia Wczoraj o 23:10:59 »
Przewodów od LPG też jakoś strasznie dużo nie ma. Od kolektora ssącego idzie do mapsensor-a LPG i rozdziela się gdzieś po drodze na podciśnienie do reduktora. I tylko to może mieć wpływ na pracę PB. Koszt takiego przewodu z 20-30zł max.

 Co do LPG właśnie przed chwilą wymieniałem u siebie węże wodne do reduktora... Bo ogarnięci gazownicy tak je puścili że jeden się przetarł i ubywało mi plynu. Zastosowałem węże Parker, mam dobre doświadczenia z nimi. Może i są drogie ale warto dołożyć.
8
MK I / Odp: Przewód hydrauliczny - pilna sprawa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dariusz Kłeczek dnia Wczoraj o 23:07:07 »
Może chcieli regulować zawory od hydrauliki, a nie zawory hydrauliczne :D
9
MK I / Odp: Przewód hydrauliczny - pilna sprawa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Puścian dnia Wczoraj o 23:02:28 »
A jakie w tym silniku zawory chcą regulować? Coś to wali ściemą na kilometr...

 Tu nie ma regulacji. Można jedynie szklanki wymienić. A panewki jak ocenili? Bo jedyne znane mi sposoby to:

 pomiar ciśnienia smarowania. Ale na nie może i coś innego mieć wpływ.

 zdjęcie misy, i zdjęcie stopy korbowodu dużo więcej mówi o panewkach.


Przewody podciśnienia i ciśnienia do LPG możesz sobie sam kupić na metry i zmienić. Ograniczysz koszty.
10
MK II / Odp: Xenony
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Starzycki dnia Wczoraj o 22:59:20 »
Każdy jak miał xenony to i miał halogeny. Ja żadnych argumentów nie widzę żeby wyrzucać xenony bo się jeden zepsuł. Chociaż kiedyś jak mi akumulator w aucie padał to je sprzedałem ;-)
Strony: [1] 2 3 ... 10