Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MkII] V6 - padnięty termostat?  (Przeczytany 12443 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grzegorz Różycki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 972
  • Skąd: Puławy
  • Posiadany samochód: C5 V6 Exclusive '06 BVA LPG, C5 V6 Exclusive '02 BVA LPG
  • Zainteresowania: motoryzacja w każdej postaci :-)
  • Miejscowość: Puławy
Odp: [MkII] V6 - padnięty termostat?
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 01, 2016, 11:52:24 »
Dzięki za plik...ale jest tak zawiły że nic nie rozumiem z niego....

Panowie a co z tym powrotem ?? Mogę tymczasowo zastosować takie wężyk (będzie zmieniony na gruby)

Z tym powrotem to straszną partyzantkę zrobiłeś. Weź chociaż kup kawałek dedykowanego węża do układu chłodzenia i załóż normalne metalowe opaski zaciskowe a nie tzw. trytytki.
C5 MkII V6 2,9i (210KM) Exclusive Automatic '06 91kkm
Toyota Prius II 1,5VVTi (110KM) ECVT '09 177kkm
Kueschall Advance '14 (0KM) 0,5kkm

Offline Adam Madejski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 440
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza
  • Posiadany samochód: C5 3,0 V6 2005 MKII + LPG / 307 2,0 16V 2002 / C5 x7 2.0 163KM
  • Zainteresowania: motoryzacja, rowery, piłka ręczna, bushcraft, zhp
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Odp: [MkII] V6 - padnięty termostat?
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 01, 2016, 12:04:47 »
Przecież pisałem że potrzeba matką wynalazków. Wczoraj wieczorem już nic nie udało się zorganizować. Dzisiaj to samo. Jutro dzień roboczy to zorganizuje rurki i opaski skręcane.
Co ciekawe ten "patent" na razie działa. Ale w dalszą drogę raczej się nie wypuszczam.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


Offline Adam Madejski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 440
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza
  • Posiadany samochód: C5 3,0 V6 2005 MKII + LPG / 307 2,0 16V 2002 / C5 x7 2.0 163KM
  • Zainteresowania: motoryzacja, rowery, piłka ręczna, bushcraft, zhp
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Odp: [MkII] V6 - padnięty termostat?
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 02, 2016, 14:35:37 »
No to wąż ogrodowy zastąpiony.
W czasie jazdy temperatura utrzymuje się w granicy 85-87
Po zatrzymaniu idzie w górę do 95, na dłuższym postoju 97 i włącza się wentylator.


Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


Offline Grzegorz Różycki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 972
  • Skąd: Puławy
  • Posiadany samochód: C5 V6 Exclusive '06 BVA LPG, C5 V6 Exclusive '02 BVA LPG
  • Zainteresowania: motoryzacja w każdej postaci :-)
  • Miejscowość: Puławy
Odp: [MkII] V6 - padnięty termostat?
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 02, 2016, 16:25:27 »
I tak powinno byc. U mnie jest praktycznie tak samo.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

C5 MkII V6 2,9i (210KM) Exclusive Automatic '06 91kkm
Toyota Prius II 1,5VVTi (110KM) ECVT '09 177kkm
Kueschall Advance '14 (0KM) 0,5kkm

Offline Adam Madejski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 440
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza
  • Posiadany samochód: C5 3,0 V6 2005 MKII + LPG / 307 2,0 16V 2002 / C5 x7 2.0 163KM
  • Zainteresowania: motoryzacja, rowery, piłka ręczna, bushcraft, zhp
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Odp: [MkII] V6 - padnięty termostat?
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 04, 2016, 10:06:57 »
Też masz dorabiane?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


Offline Grzegorz Różycki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 972
  • Skąd: Puławy
  • Posiadany samochód: C5 V6 Exclusive '06 BVA LPG, C5 V6 Exclusive '02 BVA LPG
  • Zainteresowania: motoryzacja w każdej postaci :-)
  • Miejscowość: Puławy
Odp: [MkII] V6 - padnięty termostat?
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 04, 2016, 10:13:30 »
Też masz dorabiane?

Pisałem o temperaturach.
C5 MkII V6 2,9i (210KM) Exclusive Automatic '06 91kkm
Toyota Prius II 1,5VVTi (110KM) ECVT '09 177kkm
Kueschall Advance '14 (0KM) 0,5kkm

crprog

  • Gość
Odp: [MkII] V6 - padnięty termostat?
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 23, 2016, 20:25:43 »
No i wymieniłem też u siebie.... oczywiście klasyka uszkodziłem przy demontażu tą plastikową złączkę ( nie wiem co za ... to wymyślił ) pytanie czy da się to kupić? bo mi urwała się cześć która wchodzi w środek i kawałek został w tej puszcze więc musiałem zrobić rzeźbę jak wyżej ale średnio mi się to podoba :(

Offline Adam Madejski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 440
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza
  • Posiadany samochód: C5 3,0 V6 2005 MKII + LPG / 307 2,0 16V 2002 / C5 x7 2.0 163KM
  • Zainteresowania: motoryzacja, rowery, piłka ręczna, bushcraft, zhp
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Odp: [MkII] V6 - padnięty termostat?
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 23, 2016, 21:30:45 »
Powiem Ci że ja tą rzeźbę nadal mam u siebie i sprawdza się w 100%.
Można kupić te elementy, koszt nie mały z tego co pamiętam.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Offline Paweł Ilnicki

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 59
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: Xantia II 1,9TD, Xsara II Kombi 2.0 HDi, C5 II 3.0 V6
  • Miejscowość: Lubin
Odp: [MkII] V6 - padnięty termostat?
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 31, 2018, 08:08:08 »
Odkopię temat... Panowie, nie wiem, czy AŻ tyle pozmieniało się w ASO ale w dolnośląskim chcą za jego wymianę od 800 do 1500 zł. Ciekawe jest to, że w każdym serwisie mówią coś innego... W jednym chcą wymieniać tylko termostat plus  uszczelki, w kolejnym chcą wymieniać całość, czyli termostat razem z tymi rurkami łączącymi oba V. Koniec końców trafi pewnie do mojego mechanika ale podpowiedzcie mi proszę jak to w końcu jest z tym termostatem ?

Offline Adam Madejski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 440
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza
  • Posiadany samochód: C5 3,0 V6 2005 MKII + LPG / 307 2,0 16V 2002 / C5 x7 2.0 163KM
  • Zainteresowania: motoryzacja, rowery, piłka ręczna, bushcraft, zhp
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Odp: [MkII] V6 - padnięty termostat?
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 01, 2018, 10:33:38 »
Sam termostat i uszczelka pod nim. Nic więcej.
Za te pieniądze co chcą, to przyjadę do Ciebie i Ci to zrobię na miejscu ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka