Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]  (Przeczytany 7510 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr Kola

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 582
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C6 3.0 HDI V6 Exclusive BVA - 290 KM & C5 MKIII 1.6 THP Selection BVM - 155 KM & DS4 1.6 eHDI SoChic BVMP -115 KM
  • Miejscowość: Kraków
Witam,


niestety XM zrobił się łasy na prąd i wciąga przy zamkniętym aucie 1.2A. Przepatrzyłem wczoraj ze znajomym wszystkie bezpieczniki i sytuacja wygląda tak, że po odpięciu bezpiecznika nr F31 w kabinie (coś od płynu chłodzącego i wtrysku - tak wynika z mojej wiedzy na temat język niemieckiego), pobór spada do 0.6A (wiem, że jeszcze jest za dużo, ale już zdecydowanie lepiej). Bezpiecznik ten załącza przekaźnik, którego zdjęcie zamieszczam poniżej - ten z napisem Bitron. Po odpięciu przekaźnika naturalnie pobór prądu też spada. Mam do was takie pytanie - co steruje pracą tego przekaźnika? Chcę znaleźć winnego, bo bez odłączenia akumulatora auto nie odpala już na drugi dzień.


http://tnijurl.com/citron_c5_fb/

Było:
Opel Calibra 2.0 16v - 250 KM
Citroën C5 MKI 1.8 16v S/SX BVM - 117 KM
Citroën XM MKII Exclusive BVA 3.0 V6 - 194 KM
Citroën C6 Exclusive BVA 3.0 V6 - 215 KM

Offline Paweł Kiniorski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 18
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C8,XM
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 25, 2016, 10:41:15 »
Może przekaźnik się "skleił". U mnie dostała się tam woda i się smażyło(na pinach). Na szczęscie w sklepach dostępne są nowe za normalne pieniądze.

Offline Zbigniew Patelski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 991
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM 2.1 TD 1995
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 25, 2016, 15:22:24 »
W załącznikach schemat silnika, legenda części, rozmieszczenie wiązek. Ten przekaźnik to chyba 807B. Co go załącza to najlepiej widać po schemacie. U ciebie może być tam coś porzeźbione, bo chyba masz webasto dokładane.
ja: XM 2.1TD [XUD11ATE] BVA 95'
XM Break V6 24V [ES9J4] BVA 97' (trwa remont blach)
ojciec: XM V6 12V [ZPJ] BVM 96'

Offline Piotr Kola

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 582
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C6 3.0 HDI V6 Exclusive BVA - 290 KM & C5 MKIII 1.6 THP Selection BVM - 155 KM & DS4 1.6 eHDI SoChic BVMP -115 KM
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 27, 2016, 10:59:42 »
Dziękuję za odpowiedzi i schematy. Po długim weekendzie jestem umówiony z elektrykiem i będziemy patrzyć na wszystko po kolei :)
http://tnijurl.com/citron_c5_fb/

Było:
Opel Calibra 2.0 16v - 250 KM
Citroën C5 MKI 1.8 16v S/SX BVM - 117 KM
Citroën XM MKII Exclusive BVA 3.0 V6 - 194 KM
Citroën C6 Exclusive BVA 3.0 V6 - 215 KM

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 14, 2017, 17:06:47 »
Witam. Sprawdzi ktoś w swoim XMie jaki ma pobór prądu na postoju? znalazłem na razie bezpiecznik nr 27 od oświetlenia kabiny, który pobiera sobie 120mA przy zamkniętym aucie. Po wypięciu tego bezpiecznika spadło z 220mA do ok 100mA, po odpięciu jeszcze centralnego zamka, HA, wtyków na zapalniczki spadło do ok 70mA. Czy taka wartość może być? W necie piszą, że niby 30-40mA to jest górna granica w normalnym aucie. Alternator i rozrusznik wstawiłem nowy w tamtym roku. Akumulator ma 2 miesiące, a ostatnio rano pokazał na mierniku 10,4V gdzie dzień wcześniej jeździłem autem. Wczoraj wyciągałem po kolei bezpieczniki w kabinie i niestety nie udało mi się zejść poniżej 70mA. Odpiąłem też alternator, przekaźniki i bezpieczniki pod maską, a z akumulatora dalej ciągnęło te 70mA. Byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki.

Offline Kazimierz Rożek

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 83
  • Skąd: Katowice
  • Posiadany samochód: XM 2.5TD exclusive.
  • Miejscowość: Katowice
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 14, 2017, 19:57:36 »
Odłącz jeszcze radio,będzie mniej.Mój xm 2,5td-pobór prądu na 150mA. Przy dłuższym postoju ok.tygodnia odłączam klemę.Nie mam cierpliwości szukać,za dużo elektroniki i wszystko bierze prąd na podtrzymanie.

Offline Sławomir Cabała

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 619
  • Skąd: Garwolin
  • Posiadany samochód: . .Czytaj podpis
  • Miejscowość: Garwolin
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 14, 2017, 20:03:38 »
Też mam problem z poborem prądu nie wiem co jest grane ale czasem stoi tydzień wysiadam odpalam i jest ok a innego razu po dwóch dniach nawet światło się nie zaświeci po otwarciu drzwi

Wysłane z mojego LG-K430 przy użyciu Tapatalka

XM 91r 2.0 I LPG orga 5324 zmienił właściciela
XM 90r 3.0 V6 automat LPG orga 4903
XM 92r 2.1 turboD12 automat orga 5852

Offline Dariusz Kłeczek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 8 803
  • Skąd: Trzebinia/Birmingham
  • Posiadany samochód: BX 1,9 GTi; AX 1,5 D
  • Zainteresowania: fotografia, nurkowanie
  • Miejscowość: Trzebinia/Birmingham
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 14, 2017, 20:20:00 »
W necie piszą, że niby 30-40mA to jest górna granica w normalnym aucie.
Xm normalnym autem nigdy nie był ;)
BX 1,9 GTi 1991 już automat 213.000 km
AX 1,5 D Spot 1996 127.000 km
RENAULT TRAFIC 2,0 DCi 2007 224.000 mil
Hyundai IX35 1,7 CRDi 2014 79.000 mil

Offline Kazimierz Rożek

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 83
  • Skąd: Katowice
  • Posiadany samochód: XM 2.5TD exclusive.
  • Miejscowość: Katowice
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 14, 2017, 20:43:09 »
Był,jest i będzie ponadczasowym,pomimo tego prądu,

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 14, 2017, 20:53:05 »
WIem, że nie jest normalnym autem dlatego pytam jak to u Was wygląda U mnie ostatnio jest podobnie jak u Sławka. Teraz przejechałem ponad 400km odbierając auto od mechanika (który też musiał odłączyć aku na czas roboty, bo xm nie chciał współpracować już po kilku dniach) 2 dni nie ruszałem auta i musiałem aku ładować bo nie zakręcił nawet. Nawet jakby te 200mA brał to chyba w 2 doby nie powinien rozładować nowego akumulatora 74ah :/ Aktualnie jeżdżę bez radia i oświetlenia wewnątrz ale dalej na podtrzymaniu ma 100mA. Chyba że wszystkie bezpieczniki na raz wyciągnę i będę po jednym wkładał i obserwował co miernik pokaże.

Offline Przemysław Wyderka

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 472
  • Skąd: Siemianowice Śląskie
  • Posiadany samochód: XM 2.1TD Aut. 92' + XM 2.9 Aut. 99' + XM 2.0i 92'; Były: BX 1.4 92'; XM 2.1TD Man. 91;
  • Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 15, 2017, 13:07:54 »
Zmierzyłem u siebie. Mój V6 obecnie nie jeździ, więc pomiar zaczynam od momentu podłączenia akumulatora i kontynuuję przez kolejne 15 minut.

1. Zaraz po podłączeniu i licząc od tego momentu skacze do dużych wartości, rzędu 5-6A, trwa to z 5 sekund maks.
2. Następnie pobór prądu stabilizuje się na poziomie 2,4A i trwa przez 15 sekund.
3. Po tym czasie płynnie spada do wartości 1,2A i utrzymuje się przez 20 sekund.
4. Wartość zmierzonego prądu spada do ok 120-130mA i taki prąd płynie przez ok 15 minut.
5. Po tym czasie mierzona wartość spada poniżej 20mA i na takim poziomie zostaje.

Także po zamknięciu XMa i czasie powiedzmy 15 minut pobór prądu z akumulatora nie powinien przekraczać 20mA.

Odnośnie czasu rozładowania akumulatora, to przy tym poborze (200mA) powinien paść teoretycznie po około dwóch tygodniach (w przybliżeniu) nie używania auta, a nie po dwóch dniach. Z tym, że trzeba mieć na uwadze, że to jest czas do całkowitego rozładowania akumulatora, natomiast dobrze wiemy, że akumulator, na którym występuje napięcie poniżej 10,2V jest już bardzo głęboko rozładowany i można mieć problem z odpaleniem auta...

Na pocieszenie powiem Wam, że zbyt duży pobór prądu z akumulatora, to nie jakiś kosmiczny przypadek XMa, bo w C5 MK1 ojca mam ten sam problem i czeka mnie szukanie problemu po kablach, bo w zimie potrafi po 2 dniach wypompować akumulator do zera. Do tego ta cudowna pompa elektryczna, która musi dopompować płynu przy każdym otwarciu drzwi wcale nie pomaga.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2017, 13:39:11 wysłana przez Przemysław Wyderka »

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 16, 2017, 21:48:25 »
To u mnie w większości się zgadza z Twoim opisem. Wyciągnąłem ściemniacz oświetlenia bo pobierał ponad 100mA to teraz mam tak: najpierw jest ponad 2A po chwili spada do 1,1A , po 30 sek HA cichnie i zostaje 90-105mA i tak zostaje niestety do końca. Wie ktoś co powinno odłączyć ten pobór po tych 15min jak u Przemka?

Offline Przemysław Wyderka

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 472
  • Skąd: Siemianowice Śląskie
  • Posiadany samochód: XM 2.1TD Aut. 92' + XM 2.9 Aut. 99' + XM 2.0i 92'; Były: BX 1.4 92'; XM 2.1TD Man. 91;
  • Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 17, 2017, 09:08:47 »
Spróbuj po tych 15 minutach po kolei wyciągać bezpieczniki w kabinie.  Obserwuj spadek poboru prądu.  Szukał bym raczej spadku dużego w granicy 50ma lub więcej po wyciągnięciu bezpiecznika. Tak namierzysz winowajcę,  a w zasadzie obwód gdzie winowajca się kryje.

Żeby mieć dostęp do auta,  zostaw otwarte drzwi kierowcy na ten czas. Elektronika powinna przejść w tryb ekonomiczny po tych 15 minutach.

Ps.  Mimo nowego alternatora spytam. Ładowanie jest dobre? 

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 17, 2017, 17:27:49 »
Ładowanie wzorcowe bez wahań. Alternator niby 150A najmocniejszy wziąłem. Po otwarciu drzwi odczekałem 25min wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki i pobór dalej był na poziomie 60-70mA. Wyciągnąłem jeszcze te co są pod maską ale nic to nie zmieniło. Przy wkładaniu bezpieczników przy nr 27 iskrzyło i pobór podskoczył do 70-80mA, przy 35 też iskrzyło ale dużo mniej i wzrosło do 80mA. Przy 34 uruchomił sie HA wskoczyło na ok 1A i po 30 sek spadło na 90-100mA. Jakieś pomysły? :)

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 27, 2017, 22:15:31 »
Udało mi się zawęzić problem. 70mA pobiera LPG które jest podłączone do klemy + dlatego po wyjęciu bezpieczników dalej jest pobór. Miałem robione kolektory wydechowe i dolot także możliwe że coś gdzieś naruszyli w kablach także będę szukał. Drugi problem to bezpiecznik 27 od oświetlenia. Kupiłem przekaźnik od ściemniania oświetlenia taki kremowy 8 nóżek nr 9630617780 bo mój się grzał i powodował pobór w granicach 110mA. Niestety zakupiony ma identyczną reakcję. Wie ktoś jak sprawdzić taki przekaźnik czy jest dobry albo ma ktoś sprawny na sprzedaż żebym mógł go wykluczyć z poszukiwań? Z góry dzięki za pomoc.

Offline Przemysław Wyderka

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 472
  • Skąd: Siemianowice Śląskie
  • Posiadany samochód: XM 2.1TD Aut. 92' + XM 2.9 Aut. 99' + XM 2.0i 92'; Były: BX 1.4 92'; XM 2.1TD Man. 91;
  • Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 28, 2017, 17:25:25 »
Gdzie ten ściemniacz się znajduje w MK2? Pod schowkiem pasażera? Mam wersję z poduszką i schowek mam mały jakby coś. Mógłbym sprawdzić u siebie jak się zachowuje, ale dopiero po niedzieli.

Jak masz jakiś do wyrzucenia, to chętnie przygarnę. Mógłbym rozebrać, spróbować naprawić albo i nawet zrobić zamiennik jesli nowych już nie ma w sprzedaży.

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 29, 2017, 11:24:06 »
Pod schowkiem od góry patrząc taki  kremowy na 8 pinów. Jeśli się okażą złomem to Ci podeślę sztukę na testy. Dzisiaj jeszcze coś powalczę ze światłem i później reklamacja akumulatora 2 miesięcznego, bo nie trzyma nawet jak go odpiąłem na noc...

Offline Przemysław Wyderka

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 472
  • Skąd: Siemianowice Śląskie
  • Posiadany samochód: XM 2.1TD Aut. 92' + XM 2.9 Aut. 99' + XM 2.0i 92'; Były: BX 1.4 92'; XM 2.1TD Man. 91;
  • Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 29, 2017, 11:31:48 »
Kurczę masz pecha do tego prądu, jak nie upływność w instalacji, to wadliwy akumulator. Ok, tak jak powiedziałem, sprawdzę w poniedziałek i dam znać jak u mnie się zachowuje, no chyba, że ktoś pomoże prędzej.

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 29, 2017, 14:02:19 »
No pecha to mam, równorzędnie w corsie żony alternator walił po 16V ładowania. Dobrze że zaczęło jej śmierdzieć gazami z gotującego się akumulatora i nic się nie zdążyło uszkodzić :) Co do poboru prądu to wszystkie żarówki wyciągnąłem żeby przewodności nie było ale dalej przekaźnik grzeje i pobiera 120mA. Zauważyłem też że jak z pilota odrygluję drzwi to HA się uaktywnia zanim otworzę drzwi a nie było tak wcześniej także kolejna rzecz do sprawdzenia... Czujniki otwarcia drzwi to tylko 4x krańcówki + bagażnik i w drzwiach przy każdym zamku czy cos jeszcze jest odpowiedzialne za zapalenia światła w aucie i za uaktywnienie HA?

Offline Przemysław Wyderka

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 472
  • Skąd: Siemianowice Śląskie
  • Posiadany samochód: XM 2.1TD Aut. 92' + XM 2.9 Aut. 99' + XM 2.0i 92'; Były: BX 1.4 92'; XM 2.1TD Man. 91;
  • Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 29, 2017, 14:06:59 »
Czujniki raczej tylko te, które wymieniłeś.

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 29, 2017, 21:10:38 »
Jakby ktoś szukał to według opisu: krańcówki z 4 drzwi są spięte razem i sterują oświetleniem kabiny i uruchomieniem HA , klapa bagażnika jest osobno i steruje oświetleniem bagażnika, uruchomieniem HA i informacją na wyświetlaczu. Czujniki wewnętrzne drzwi i otwarcia maski są połączone z wyświetlaczem incydentów i nie mają wpływu na pracę HA.




Sprawdziłem wtyczkę i podczas wkładania przekaźnika pin 8-9 powoduje załączenie przekaźnika przy zamkniętym aucie. Między pinem 8(-) a 9(+) jest 12,7V, jakbyś mógł sprawdzić Przemku przy okazji czy masz podobne zachowanie przekaźnika byłoby fajnie :)
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2017, 08:11:56 wysłana przez Mateusz Kaczorek »

Offline Przemysław Wyderka

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 472
  • Skąd: Siemianowice Śląskie
  • Posiadany samochód: XM 2.1TD Aut. 92' + XM 2.9 Aut. 99' + XM 2.0i 92'; Były: BX 1.4 92'; XM 2.1TD Man. 91;
  • Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 25, 2017, 21:50:59 »
Ostatnio wytargałem swojego v6 i właśnie przy nim działam, także sprawdzę jutro po pracy i dam znać.

Offline Mateusz Kaczorek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 406
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: XM 2.9V6 24v manual 2000r Exclusive 228KM, LPG , Orga:8578 ; CX Leader 2.5D 88r. ORGA 4369
  • Zainteresowania: hydro , muzyka
  • Miejscowość: Głogów
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 26, 2017, 19:47:11 »
Z góry dzięki :) Mógłbyś przy okazji zrobić zdjęcia jak u Ciebie idzie linka do otwierania maski? U mnie ktoś luźno po filtrze powietrza puścił i nie wiem jak to oryginalnie powinno iść :)

Offline Przemysław Wyderka

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 472
  • Skąd: Siemianowice Śląskie
  • Posiadany samochód: XM 2.1TD Aut. 92' + XM 2.9 Aut. 99' + XM 2.0i 92'; Były: BX 1.4 92'; XM 2.1TD Man. 91;
  • Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 26, 2017, 22:26:36 »
Ok zrobię. Jednak dzisiaj nie dałem rady, jutro raczej też nie (praca), ale w sobotę będę miał więcej czasu, to Ci porobię fotki i pomierzę jak u mnie działa ten przekaźnik.


Aktualizacja:
We wtorek napiszę co i jak.
« Ostatnia zmiana: Październik 30, 2017, 21:01:02 wysłana przez Przemysław Wyderka »

Offline Przemysław Wyderka

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 472
  • Skąd: Siemianowice Śląskie
  • Posiadany samochód: XM 2.1TD Aut. 92' + XM 2.9 Aut. 99' + XM 2.0i 92'; Były: BX 1.4 92'; XM 2.1TD Man. 91;
  • Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Odp: Wysoki pobór prądu - co odpowiada za pracę przekaźnika [MKII ES9J4]
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 31, 2017, 21:47:08 »
Dobrałem się do tego 8-pinowego modułu ściemniacza i u mnie też się grzeje (z jednej strony jego obudowy), ale tylko kilka minut po zamknięciu auta. Po chwili - z 5-10 minut - robi się chłodny.

Mam to rozebrane, więc jak mam coś przy nim pomierzyć, to daj znać, jutro wolne, to pomierzę.

Odnośnie linki otwierania maski, to powinna być tak poprowadzona:
https://youtu.be/t4MBiUaCxp0