Na wysokość zawieszenia wpływają korektory wysokości. Natomiast jeśli chodzi o tył, to istotne znaczenie ma też stan zaworu hamulcowego. Jeżeli będzie w stanie agonalnym, to tył może bardzo szybko siadać na glebie. Pierwsze objawy, to siadanie tyłu, podczas gdy noga oparta jest o pedał hamulca, np stojąc na skrzyżowaniu (silnik pracuje). Kolejny objaw kończącego się zaworu, to jego syczenie słyszalne w kabinie podczas wciskania pedału hamulca.
Cykanie konżektora co 5 sekund jest moim zdaniem zbyt częste. Sprawdziłbym na Twoim miejscu akumulator ciśnienia, czyli sferę/gruszkę przykręconą do konżektora (czy jeszcze jakiś azot w nim jest, czy już wszystko zeszło) i jeżeli jest pusty, to trzeba dobić azotu albo po prostu wymienić akumulator na nowy.
Sprawdź też na powrotach do zbiornika co się dzieje. Jeżeli nic nie leje, to poproś kogoś o pomoc - żeby naciskał i puszczał pedał hamulca. Te zawory czasem się lubią zacinać i nie domykać powrotu, co skutkuje natychmiastowym siadaniem tyłu i strumieniem LHMu na powrocie do zbiornika. Może być tak, że raz na X naciśnięć pedału hamulca - zawór nie domyka powrotu i płyn leci do zbiornika. Miałem coś takiego w swoim pierwszym XMie z 91 roku.