Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MkIII ]- dorobienie kluczyka  (Przeczytany 89631 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline Krzysztof Zimny

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 256
  • Skąd: Leszno
  • Posiadany samochód: C4 Cactus 1.6 BlueHDI
  • Miejscowość: Leszno
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 04, 2017, 17:37:03 »
Dziś byłem u tego gościa ponownie. Oryginalny kluczyk który otrzymałem z Francji zakodował, ale przestał działać ten co miałem wcześniej. Skasował 100 zł za "wymianę" kluczyka - trochę dużo. Myślę że nie znał się na urządzeniu na którym pracował, bo mówił że na co dzień robi na innym i tu leży problem. Urządzenie to miało program Subaru2016 i wyskakiwał błąd przy drugim kluczyki error 8, choć mówił, że może mam zakodowane 8 kluczykow i tylko ten jeden wymienię na ostatniej pozycji się zapisuje. Raz jeden a raz drugi bo kilka razy próbował. O dorobieniu klona też mówił. Przynajmniej pilot działa i kluczyk jak nowy wygląda.
Były: Xantia 1.8 16v LPG, C5 MKII 2.0 HDi, C5 X7 1.8 16v LPG, C5 X7 2.0 LPG AL4

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 04, 2017, 20:07:21 »
Dziś byłem u tego gościa ponownie.....

Bo trzeba wiedzieć, że nie ma procedury "dopisywania" jednego kluczyka a tylko "programowanie" od nowa wszystkich posiadanych (od nowa).....
Do reklamacji robota specjalisty....

Offline Witold Szaflik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 435
  • Skąd: Kwidzyn
  • Posiadany samochód: Citroen C6 2.7 HDI & C4 1.6 HDI & C3 1.4 HDI
  • Miejscowość: Kwidzyn
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 04, 2017, 20:35:00 »
A klucze CE0523 i CE0536 różnią się tylko obudową(piktogramem) czy też elektroniką, która jest uzależniona od tego czy klapa elektryczna czy światła?

"Klapa czy światła" => przypisanie funkcjonalności środkowego przycisku jest w Lexi/DB
 CE0523 vs CE0536 => różnica jest w elektronice zarówno kluczyka jak i BSI.

Jeśli jest oryginalny kluczyk to można sugerować się napisem na obudowie. Jeśli nieoryginalny to może być różnie. Jak zamawiałem CE0523 u majfrendów to mi przysłali poprawny, ale na obudowie było CE0536.


Offline Marc Waldemar

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 248
  • Skąd: Krakow
  • Posiadany samochód: C5 X7 2009 Exclusive Tourer 2.0 HDI
  • Miejscowość: Krakow
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 04, 2017, 20:39:52 »
Dziś byłem u tego gościa ponownie. Oryginalny kluczyk który otrzymałem z Francji zakodował, ale przestał działać ten co miałem wcześniej. Skasował 100 zł za "wymianę" kluczyka - trochę dużo. Myślę że nie znał się na urządzeniu na którym pracował, bo mówił że na co dzień robi na innym i tu leży problem. Urządzenie to miało program Subaru2016 i wyskakiwał błąd przy drugim kluczyki error 8, choć mówił, że może mam zakodowane 8 kluczykow i tylko ten jeden wymienię na ostatniej pozycji się zapisuje. Raz jeden a raz drugi bo kilka razy próbował. O dorobieniu klona też mówił. Przynajmniej pilot działa i kluczyk jak nowy wygląda.
Max ilość kluczyków zapamiętywanych przy jednej sesji w BSI to 5

Offline TOMASZ KOZIOŁ

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 812
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 TOURER (X7) 2,0HDI 2008r
  • Miejscowość: warszawa
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 04, 2017, 22:01:27 »
A klucze CE0523 i CE0536 różnią się tylko obudową(piktogramem) czy też elektroniką, która jest uzależniona od tego czy klapa elektryczna czy światła?

"Klapa czy światła" => przypisanie funkcjonalności środkowego przycisku jest w Lexi/DB
 CE0523 vs CE0536 => różnica jest w elektronice zarówno kluczyka jak i BSI.

Jeśli jest oryginalny kluczyk to można sugerować się napisem na obudowie. Jeśli nieoryginalny to może być różnie. Jak zamawiałem CE0523 u majfrendów to mi przysłali poprawny, ale na obudowie było CE0536.
No właśnie ja mam kluczyk CE0523 i dołożoną elektryczną klapę która niestety z kluczyka nie działa. Programował elektryk z serwisu citroena i klucz nie udało się zaprogramować, coś mówił że jest zablokowany. Mam 2 ori klucze i teraz żaden nie działa ani na światła ani na klapę ( z braku lexi nie wiem co jest teraz ustawione). Z tąd moje wcześniejsze pytanie czy te dwa rodzaje kluczy różnią się elektronika pod względem światła-klapa. A może ktoś ma el. klapę i klucz CE0523?

Offline Krzysztof Zimny

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 256
  • Skąd: Leszno
  • Posiadany samochód: C4 Cactus 1.6 BlueHDI
  • Miejscowość: Leszno
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 04, 2017, 22:15:17 »
Kuź..., nawet mój kiepski angielski podpowiadał mi, że ten koleś robi nie to co mu się wyświetlało na wyświetlaczu tego urządzenia, kiedy było napisane o drugim kluczyku, ale nie chciałem się wymądrzać. Dodatkowo przy podłączeniu urządzenia stwierdził, że mam słaby akumulator (co może być prawdą bo szybko mi się "economy mode" załącza, a jemu wyświetliło chyba coś 10,5 Volt/Watt - nigdy nie wiem  :) ) i po kilku takich naprzemiennych kodowaniach jednego ciągle kluczyka rozładował akumulator.
Wiecie może, czy interfejsy z lexia/DB na Ali... są takie co działają na win10 64 bity? Pierwotnie miałem win7 64bit.  Sam też widziałem że w ofertach było napisane że kiepsko współpracują z C5 X7.
Do "fachmana" i tak podjadę, ale kupił bym taki interfejs.
Faktemjednak jest, że cieszy mnie fakt posiadania oryginalnego kluczyka z pilotem, a nie kombinowanego bez niego  ;D
Były: Xantia 1.8 16v LPG, C5 MKII 2.0 HDi, C5 X7 1.8 16v LPG, C5 X7 2.0 LPG AL4

Offline Marc Waldemar

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 248
  • Skąd: Krakow
  • Posiadany samochód: C5 X7 2009 Exclusive Tourer 2.0 HDI
  • Miejscowość: Krakow
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 04, 2017, 22:20:18 »
A klucze CE0523 i CE0536 różnią się tylko obudową(piktogramem) czy też elektroniką, która jest uzależniona od tego czy klapa elektryczna czy światła?

"Klapa czy światła" => przypisanie funkcjonalności środkowego przycisku jest w Lexi/DB
 CE0523 vs CE0536 => różnica jest w elektronice zarówno kluczyka jak i BSI.

Jeśli jest oryginalny kluczyk to można sugerować się napisem na obudowie. Jeśli nieoryginalny to może być różnie. Jak zamawiałem CE0523 u majfrendów to mi przysłali poprawny, ale na obudowie było CE0536.
No właśnie ja mam kluczyk CE0523 i dołożoną elektryczną klapę która niestety z kluczyka nie działa. Programował elektryk z serwisu citroena i klucz nie udało się zaprogramować, coś mówił że jest zablokowany. Mam 2 ori klucze i teraz żaden nie działa ani na światła ani na klapę ( z braku lexi nie wiem co jest teraz ustawione). Z tąd moje wcześniejsze pytanie czy te dwa rodzaje kluczy różnią się elektronika pod względem światła-klapa. A może ktoś ma el. klapę i klucz CE0523?
Ja mam elek klapę i CE0523

Offline Krzysztof Zimny

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 256
  • Skąd: Leszno
  • Posiadany samochód: C4 Cactus 1.6 BlueHDI
  • Miejscowość: Leszno
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #57 dnia: Styczeń 05, 2017, 17:07:03 »
A dziś byłem po drodze w serwisie i pytam o cześć czyli naklejkę z kodem po numerze części. Gość od działu części mówi że 20 zł. Na moje pytanie dlaczego zapłaciłem 60 za sam kod, nie wiedział co powiedzieć, więc poszedł do gościa od serwisu, a jak razem przyszli to stwierdzili że naklejka z kodem, a sam kod to nie to samo. Że na naklejce jest dłuższy kod do transpondera, a wygenerowanie kodu przez nich też kosztuje i może gdzie indziej serwis daje to z darmo jeśli mają dużo klientów, ale oni płacą kilkadziesiąt tyś zł rocznie za dostęp do systemu citroena i muszą pobierać opłaty. Ciekawe ze bez rachunku. Na pytanie czy w ramach dobrych relacji mogliby mi włączyć światła do jazdy dziennej to stwierdzili, że to z 20 minut, wymaga podłączenia do komputera itp i za darmo to nie da rady. Czuję się krojony na kasę na każdym kroku ;-)
Były: Xantia 1.8 16v LPG, C5 MKII 2.0 HDi, C5 X7 1.8 16v LPG, C5 X7 2.0 LPG AL4

Offline Tomasz Stoszko

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 070
  • Skąd: Dżwirzyno
  • Posiadany samochód: renault kadjar 1,3 Tce był C5 x7 2,0 blue hdi crosstourer
  • Miejscowość: Dżwirzyno
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 05, 2017, 18:39:30 »
A dziś byłem po drodze w serwisie i pytam o cześć czyli naklejkę z kodem po numerze części. Gość od działu części mówi że 20 zł. Na moje pytanie dlaczego zapłaciłem 60 za sam kod, nie wiedział co powiedzieć, więc poszedł do gościa od serwisu, a jak razem przyszli to stwierdzili że naklejka z kodem, a sam kod to nie to samo. Że na naklejce jest dłuższy kod do transpondera, a wygenerowanie kodu przez nich też kosztuje i może gdzie indziej serwis daje to z darmo jeśli mają dużo klientów, ale oni płacą kilkadziesiąt tyś zł rocznie za dostęp do systemu citroena i muszą pobierać opłaty. Ciekawe ze bez rachunku. Na pytanie czy w ramach dobrych relacji mogliby mi włączyć światła do jazdy dziennej to stwierdzili, że to z 20 minut, wymaga podłączenia do komputera itp i za darmo to nie da rady. Czuję się krojony na kasę na każdym kroku ;-)

Zażądaj od nich rachunku.

A teraz pytanie z inne beczki ,czy do frezowania grota potrzebny jest jakiś kod?

Offline Tomasz Stoszko

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 070
  • Skąd: Dżwirzyno
  • Posiadany samochód: renault kadjar 1,3 Tce był C5 x7 2,0 blue hdi crosstourer
  • Miejscowość: Dżwirzyno
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 05, 2017, 19:08:29 »
Raczej z  fabryki, czyli na miescie bez kodow i taniej?

Offline Witold Szaflik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 435
  • Skąd: Kwidzyn
  • Posiadany samochód: Citroen C6 2.7 HDI & C4 1.6 HDI & C3 1.4 HDI
  • Miejscowość: Kwidzyn
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 05, 2017, 20:23:56 »
A dziś byłem po drodze w serwisie i pytam o cześć czyli naklejkę z kodem po numerze części. Gość od działu części mówi że 20 zł. Na moje pytanie dlaczego zapłaciłem 60 za sam kod, nie wiedział co powiedzieć, więc poszedł do gościa od serwisu, a jak razem przyszli to stwierdzili że naklejka z kodem, a sam kod to nie to samo. Że na naklejce jest dłuższy kod do transpondera, a wygenerowanie kodu przez nich też kosztuje i może gdzie indziej serwis daje to z darmo jeśli mają dużo klientów, ale oni płacą kilkadziesiąt tyś zł rocznie za dostęp do systemu citroena i muszą pobierać opłaty. Ciekawe ze bez rachunku. Na pytanie czy w ramach dobrych relacji mogliby mi włączyć światła do jazdy dziennej to stwierdzili, że to z 20 minut, wymaga podłączenia do komputera itp i za darmo to nie da rady. Czuję się krojony na kasę na każdym kroku ;-)

Czy wspomnieli jeszcze, że naklejka jest drukowana we Francji i zapakowana  w woreczek foliowy? Niewątpliwie mieli rację, że kod wydrukowany od tego podanego ustnie to nie ten sam towar :). Długość kodu mierzyli chyba linijką, bo Lexia/DB przyjmuje cztery znaki alfanumeryczne.

A gdzie ten sprytny serwis :) ? Jeśli wzięli i kasę świadczą usługi bez rachunku, paragonu lub faktury działają niezgodnie z Ordynacją Skarbową. Hmmm ... poproś o NIP. US się ucieszy jak im podasz pełen namiar.

Offline Krzysztof Zimny

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 256
  • Skąd: Leszno
  • Posiadany samochód: C4 Cactus 1.6 BlueHDI
  • Miejscowość: Leszno
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 05, 2017, 22:11:13 »
Citroen Rakowski - Rydzyna koło Leszna.
Oczywiście zdaje sobie sprawę, że rachunek powinienem otrzymać, ale gość pewnie kasę do kieszeni wziął. Nie chcę się z nimi kopać, ponieważ zamierzam jeszcze być ich klientem, ale te światła to już mogli mi włączyć, żeby chociaż klienta "uciszyć", a tak to niesmak pozostał.
Wcześniej, kilka lat temu robiłem u nich Xantię - za wymianę 6 sfer (tylko tyle w swojej miałem) z robocizną i dolewką LHM zapłaciłem wtedy ok. 850 zł. Robiłem też coś jeszcze w X i ogólnie byłem zadowolony. Potem w C5 II i w ostatnim C5 X7 w lpg, nie miałem potrzeby do nich jeździć.
Gdzieś już pisałem ostatnio jednak, że chciałem u nich przegląd stanu technicznego zrobić i wymianę oleju, żeby w książkę wpisali, ale jak usłyszałem, że wymiana oleju razem z olejem i filtrem 450zł wyniesie to sobie odpuściłem. Tylko na przegląd stanu technicznego jestem umówiony.
Były: Xantia 1.8 16v LPG, C5 MKII 2.0 HDi, C5 X7 1.8 16v LPG, C5 X7 2.0 LPG AL4

Offline Krzysztof Zimny

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 256
  • Skąd: Leszno
  • Posiadany samochód: C4 Cactus 1.6 BlueHDI
  • Miejscowość: Leszno
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 11, 2017, 22:53:41 »
W końcu działają oba kluczyki. Koleś u którego byłem spasował, ale razem z nim pojechałem do innego i tam, przy użyciu Lexii poszło bez problemu.
Ciąg dalszy jednak historii z serwisem. Dziś byłem na ocenie stanu technicznego (przegląd przedsprzedażny, choć powinien nazywać się "przedkupienny" - nie w moim przypadku). Włączyli mi światła do jazdy dziennej i stwierdzili że automat działa dobrze - to już coś.
Nadal jednak nie działa doświetlanie zakrętów. Test doświetlania ksenonami był pomyślny - skręcały we wszystkie strony. Nie działa jednak doświetlanie statyczne - nie było takiego testu, a wracając "za widoku" nie mogłem stwierdzić, czy w czasie jazdy działa doświetlanie dynamiczne. Kontrolka świateł mijania nadal mruga (bez dodatkowych komunikatów). Gość z serwisu wyłączył z poziomu zegarów doświetlanie i zadowolony z siebie mówi że już nie miga  >:( . Poza tym DB wykazał błąd poziomowania jednego z reflektorów - może to jest przyczyna?
Ponadto poprosiłem o sprawdzenie poziomu LDS i ogólnie czy na odpowiedniej wysokości samochód jest w pozycji do jazdy. C5 opuścili na dolne położenie i szukali w zbiorniku czy widać LDS na dnie. Nie znaleźli więc stwierdzili, że brakuje i dolali 400 ml. Na moją pytanie, czy poziomu LDS nie powinno się sprawdzać w DB, po wcześniejszym spuszczeniu ciśnienia w układzie stwierdzili, że po spuszczeniu na dół ciśnienie samo zeszło i teraz powinno być widać LDS.
Poza tym, było kilka błędów które wyskoczyły też po wykasowaniu, jak w/w o poziomowaniu reflektora, coś w dodatkowym złączem radia, ale i coś z układem wtryskowym lub zasilania silnika, czy zbyt niskim zasilaniu, lub napięciu.
Już wcześniej pisałem, że mam słaby aku, więc może jego wymiana był coś pomogła. W każdym razie gość stwierdził, że w samochodzie sprowadzonym to zawsze coś tam będzie, a skoro z poziomu przycisku "check" na desce pokazuje brak błędów to jest ok.
Zakup interfejsu z Lexią/DB staje się konicznością.
Były: Xantia 1.8 16v LPG, C5 MKII 2.0 HDi, C5 X7 1.8 16v LPG, C5 X7 2.0 LPG AL4

Offline Tomasz Jachimowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 84
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7, 2.0 HDI 140 KM, 2011 r.
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 28, 2017, 22:08:22 »
Hej,
czy ktoś z Was próbował zakodować tego typu kluczyk?
https://pl.aliexpress.com/store/product/Upgraded-Car-Remote-Flip-Key-433MHz-ID46-chip-for-CITROEN-C2-C3-C4-C5-C6-Keyless/1760784_32750815330.html?isOrig=true&isOrigTitle=true

Za ok. miesiąc będę wiedział bo zamówiłem niedawno. Swoją drogą czytałem kilka postów dotyczących dorabiania kluczyków i dalej nie wiem czym się różni CE0536 od CE0523 (poza różnicą w mocowaniu baterii).
Wczoraj przyszła mi sama obudowa z tych nowszych CE0536 do której chciałem przełożyć elektronikę z CE0523. Niestety nie jest to proste bo różnią się zamocowaniem baterii i trzeba wycinać plastiki w obudowie (ktoś z forum przekładał to z powodzeniem). Poza tym zauważyłem że grot CE0536 ma nacięcie boczne o wiele krótsze niż w moim oryginalnym CE0523. Podejrzewam że mogą być problemy przy spasowaniu grota. Na razie nie przekładam, czekam na nowy klucz z linku powyżej.

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #64 dnia: Styczeń 29, 2017, 00:58:39 »
Ja przekladalem. Poczytaj w moim temacie w pogaduszkach.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Tomasz Jachimowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 84
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7, 2.0 HDI 140 KM, 2011 r.
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #65 dnia: Styczeń 29, 2017, 09:10:47 »
Ja przekladalem. Poczytaj w moim temacie w pogaduszkach.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

No właśnie, czy mógłbyś porównać długość nacięcia bocznego na grocie pomiędzy nowym a starym kluczykiem? Czy są takie same?


Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #66 dnia: Styczeń 29, 2017, 09:42:53 »
Tak. Ja frezowalem grot nowego kluczyka i nacięcia bocznego nikt nie ruszał 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Tomasz Jachimowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 84
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7, 2.0 HDI 140 KM, 2011 r.
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #67 dnia: Styczeń 29, 2017, 10:16:45 »
Tak. Ja frezowalem grot nowego kluczyka i nacięcia bocznego nikt nie ruszał 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

A u mnie na nowym kluczyku jest krótsze.... :(

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #68 dnia: Styczeń 29, 2017, 11:52:43 »
A u mnie w nowym chyba jest dłuższe

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Jacek Kustra

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 4 462
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Ford S-Max 2.0 AWD
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #69 dnia: Styczeń 29, 2017, 12:13:20 »
Potwierdzam, u mnie też w nowym jest dłuższy frez. W przyszłym tygodniu jadę po odbiór naklejki transpordera i będę kodować nowy kluczyk.

Moje spalanie

Offline Tomasz Jachimowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 84
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7, 2.0 HDI 140 KM, 2011 r.
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #70 dnia: Styczeń 29, 2017, 14:14:48 »
A jaka bateria podchodzi do tych kluczyków? Tylko nie piszcie że "paluszek" albo R14 jak w innym poście :)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #71 dnia: Styczeń 29, 2017, 16:16:18 »
Ja kupiłem samą obudowę i cały środek przelozylem

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Jacek Kustra

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 4 462
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Ford S-Max 2.0 AWD
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #72 dnia: Styczeń 29, 2017, 20:58:30 »
Potwierdzam, u mnie też w nowym jest dłuższy frez. W przyszłym tygodniu jadę po odbiór naklejki transpordera i będę kodować nowy kluczyk.



Jacek, jakiej naklejki :)
Dostaniesz papierek z odręcznie napisanym CODE :) najtaniej w CP na Puławskiej, za darmo :)
W CP na Puławskiej nie dają, bo już nie zajmują się częściami i mają Cię gdzieś. To samo Krakowska.

Pojechałem na Połczyńską i zamówiłem naklejkę z kodem za 10 zł. Czas oczekiwania około tygodnia. Już mam do odbioru tylko muszę się znowu tam wybrać :-)
Moje spalanie

Offline Tomasz Jachimowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 84
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7, 2.0 HDI 140 KM, 2011 r.
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #73 dnia: Styczeń 29, 2017, 21:58:15 »
Napisz czy udało Ci się zakodować ten nowy kluczyk. U mnie płytka elektroniczna ze starego kluczyka różni się bardzo od tych sprzedawanych na ali.....

Offline Jacek Kustra

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 4 462
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Ford S-Max 2.0 AWD
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: MkIII - dorobienie kluczyka
« Odpowiedź #74 dnia: Styczeń 30, 2017, 00:23:04 »
Potwierdzam, u mnie też w nowym jest dłuższy frez. W przyszłym tygodniu jadę po odbiór naklejki transpordera i będę kodować nowy kluczyk.



Jacek, jakiej naklejki :)
Dostaniesz papierek z odręcznie napisanym CODE :) najtaniej w CP na Puławskiej, za darmo :)
W CP na Puławskiej nie dają, bo już nie zajmują się częściami i mają Cię gdzieś. To samo Krakowska.

Pojechałem na Połczyńską i zamówiłem naklejkę z kodem za 10 zł. Czas oczekiwania około tygodnia. Już mam do odbioru tylko muszę się znowu tam wybrać :-)

Mylisz się w obu przypadkach....
CODE od lat jest wydawane NA SERWISIE przez jego kierownika, a nie na częściach.... także CP jak najbardziej nadal wydaje to za free...
A na Polczynskiej debil powiedział mi 100zł za "ustalenie kodu transpondera", także spodziewaj się na końcu jeszcze jednego "0" przy odbiorze
No ale jak się mylę. Przecież byłem. Gość mi nic nie chciał wydać. Naklejki zamówić też już nie mogłem, bo nie prowadzą części a czas oczekiwania 7 dni - byłem chyba 30 stycznia. Powiedział, że kod owszem mogą mieć z serwisu od ręki ale to jak wstawię auto do serwisu na kodowanie klucza. Ten kod jest na ich potrzeby i wydać mi go nie mogą. Tak mi gadał pracownik.  Ja moge wstawić auto albo sobie zamówić i czekać. Ale nie u nich, bo likwidują części. Taka była rozmowa.

Gdybym dostał kod to bym nie zamawiał na Połczyńskiej niczego :-)

Na Połczyńskiej mam wycenę i zamówienie. Naklejka za niecałe 10 zł. Zamówiłem jeszcze kilka rzeczy przy okazji.
Moje spalanie