Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: C5 MkII 1.6 HDI Blokowanie koła pasowego pompy wspomagania  (Przeczytany 1315 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mirosław Albin

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 105
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDI Break Hydro / Volvo C30 1.6D(HDI) / Fiat Freemont 2.0 JTD AWD
C5 MkII 1.6 HDI Blokowanie koła pasowego pompy wspomagania
« dnia: Lipiec 14, 2017, 09:28:40 »
Witajcie,

Czy ktoś może miał już powyżej opisaną przypadłość?
W C5 1.6HDI blokuje się pompa wspomagania układu kierowniczego przy maksymalnym skręcie kół w lewo/prawo...
Następuje pytanie... :
Pompa do wymiany? / Maglownica?
Ktoś coś podpowie?

Mirek

Offline Igor Zembrzycki

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 93
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 2.0 hdi 2006 Exclusive, Fiat Marea 1.9 jtd SX 2000
  • Zainteresowania: moto, foto
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: C5 MkII 1.6 HDI Blokowanie koła pasowego pompy wspomagania
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 15, 2017, 19:20:02 »
A może to kwestia napinacza lub paska? Pompa przy maks skręcie stawia największy opór.

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Na sprzedaż:

- Silnik RHR - (prawie) wszystkie części.

Lanos 1.6 16v (zadziwiacz VW spod świateł) => Espero 1.8 cdx (Citroen z odrzutu) => Marea jtd105 (dzielny, niezawodny podróżnik) => C5 2.0 hdi (mega kanapa)

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: C5 MkII 1.6 HDI Blokowanie koła pasowego pompy wspomagania
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 16, 2017, 01:58:38 »
Przy maksymalnym skręcie powinien zadziałać zawór przelewowy w pompie.
Lexia, VCDS, MPPS