Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]  (Przeczytany 10822 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
(MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« dnia: Październik 01, 2016, 20:49:10 »
Witam.


Dziś mój Szewronek przygotował mi pierwszą niemiła niespodziankę w naszej wspólnej przygodzie :( Otóż pod przednim prawym kołem zauważyłem spory wyciek (pod podwoziem jest niezła plama, nie na ziemi, tylko sam spód jest mokry :/) . Sugerując się kolorem i konsystencją cieczy, moja żyłka detektywa podpowiedziała mi, że to niestety LDS (nie wiem, czy na pewno wszystko to LDS, bo część może być zwilżona od klimy, no ale tak czy siak - problem jest :C).


Niestety nie mogę dokładnie zlokalizować miejsca wycieku tak bez podniesienia auta. Porobiłem parę zdjęć od góry, z tyłu komory silnika i od boku/spodu - zaraz pokażę. Dolałem LDS-u również na wszelki wypadek - przez około 3-4 miesiące (nie pamiętam, kiedy ostatnio dolewałem) ubyło chyba około 100 ml. Pierwsza kwestia jest taka, że może ktoś po zdjęciach podpowie, co może być przyczyną - być może miał podobnie i wie, w czym tkwi problem?


Druga kwestia jest taka, gdzie w okolicy Chrzanowa/Krakowa/Jaworzna mogę oddać samochód? Chciałem do swojego mechanika, bo w warsztacie gość stwierdził, że to nie problem, ale jakoś nie ufam takim zapewnieniom. Z kolei polecono mi Vizeksa (Tomek) z Jaworzna, ale jak zacząłem przeszukiwać internet to znalazłem sporo mieszanych opinii - jedne dobre, inne wręcz przeciwnie (chociaż nawet nieprecyzujących dokładnie dlaczego, na zasadzie bardziej "byłem już nie pojadę") :(  I nie mam pewności, komu mogę zaufać. Wiem, że najlepiej byłoby oddać auto do Pana Stanisława w Częstochowie, ale to jest bardzo duża odległość :/ Jeszcze słyszałem o franceexpert w Sosnowcu, ale jak wchodzę na ich stronę, to lokalizację wskazuje mi tylko we Wrocławiu :(


Zdjęcia - tu od spodu od strony prawego koła:










Tu jest za silnikiem, z tyłu komory, zdjęcie od góry - wydaje mi się, że ten wyciek może być gdzieś na łączeniu tych owiniętych razem przewodów (tam, gdzie wychodzą 3, ten po środku najgrubszy) - w ogóle to chyba nie jest tak oryginalnie owinięte?







I jeszcze ujęcie zza skręconego prawego koła, trochę nie wiedziałem jak odpowiednio ustawić obiektyw, żeby sie dobrze af dostroił, więc jest skupiony na czymś innym.




Offline Krzysztof Adamski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 100
  • Skąd: Rudna
  • Posiadany samochód: Citroen c5 MkI2.2hdi 2003 ,CirtoenMkI c5 3.0 V6 carlsson,Citroen C6 3.0
  • Miejscowość: Rudna
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 01, 2016, 21:51:42 »
Miałem kiedyś podobny problem i w moim przypadku to byla kwestia tych przewodów- konkretnie to na jednym z tych przewodów zaczęło cieknąć na zakuciu. Podobno nie da się wymienić tylko jednego przewodu, ale czy tak jest rzeczywistości nie wiem. Ja wymieniłem wszystkie ma nowe w serwisie i kosztowało mnie to około 1.5tyś. Mam to w papierach wiec mogę sprawdzić. Zresztą stare przewody zabralem ze sobą i trzymam je w garażu bo gość w serwisie powiedział mi że podobno można te zakucia naprawić lub zmienic na nowe (nie pamietam)

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 01, 2016, 22:43:38 »
W serwisie - w sensie jakim serwisie? ASO czy zwykłym jakimś? No coś czytałem o tych zakuciach właśnie też :C Kwota też poraża, chociaż bardziej mi zależy właśnie na tym, żeby ktoś tego nie sknocił...

Offline Krzysztof Adamski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 100
  • Skąd: Rudna
  • Posiadany samochód: Citroen c5 MkI2.2hdi 2003 ,CirtoenMkI c5 3.0 V6 carlsson,Citroen C6 3.0
  • Miejscowość: Rudna
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 02, 2016, 00:28:52 »
ASO. Zrobilem to tam , bo chcialem mieć to zrobione raz a dobrze.

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 02, 2016, 02:49:40 »
Kwota przez Ciebie podana jest razem z robocizną tak?

Offline Krzysztof Adamski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 100
  • Skąd: Rudna
  • Posiadany samochód: Citroen c5 MkI2.2hdi 2003 ,CirtoenMkI c5 3.0 V6 carlsson,Citroen C6 3.0
  • Miejscowość: Rudna
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 02, 2016, 10:33:25 »
Właśnie  sprawdziłem fakturę.  Dokładnie 3 lata temu 1497 zł za całość z rabatem 15% na część. Sama robocizna to 380 zł .

Offline Joanna Luty

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 689
  • Posiadany samochód: citroen C5 MKII HDI,xsara picasso 04 2.0 HDI
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 02, 2016, 12:24:20 »
Zakujesz też w "MADEJSCY" na ul makuszyńskiego, firma "stara" i robia naprawdę poważne zakucia.

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 05, 2016, 23:13:01 »
Hmmm.

Zdecydowałem się oddać auto na pierwsze oględziny do mojego dotychczasowego mechanika. Zobaczymy co powie, bo w po pierwszej rozmowie zasugerował, że niekoniecznie musi być to sama hydraulika, ale np. wspomaganie.

I zastanawiam się, czy (jeżeli autu faktycznie coś dolega w zawieszeniu) przy okazji nie wymienić przednich sfer na nowe + wyregulować wysokość zawieszenia (to i tak powinienem zrobić i bez tego - swoją drogą przypomni ktoś nominalne wartości?). Jak na razie pogodziłem się z kosztem 1500zł w zaokrągleniu za ewentualne nowe przewody z wymianą(nie mówię, że nie oddam do zakucia, ale wolę się nastawić na bardziej pesymistyczną wersję). Zastanawiałem się też nad wymianą zapoconego siłownika, ale to nie wiem czy od razu. Boję się tylko, żeby po prostu zawieszenie nie zostało spartolone :(

Teraz będę czekał, co mi powie mechanik. Jeśli coś jest mocno nie tak z hydro, to będę miał dylemat - dać się mu do tego dotknąć (z rozmowy wynika, że hydro to dla nich "pestka" i już nieraz to robili), czy jednak jechać do Tomka z Jaworzna. Ehhh, takich decyzji nie lubię najbardziej :(

Póki co auto przejechało kilkadziesiąt km, dolałem wcześniej to wspomniane już 100 ml i, odpukać, jeździ. Co ciekawe, na razie nawet nie opada na postoju, jak to wcześniej miewało czasami w zwyczaju (nie całkiem, tylko trochę). Serce mam już na ramieniu :(

Offline Zbigniew Flaszyński

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 84
  • Skąd: Wiedeń
  • Posiadany samochód: C5 Break SX 2,0 HDI 2002;MKI
  • Miejscowość: Wiedeń
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 06, 2016, 00:54:22 »
Specjalista od hydrauliki - Katowice  Robert Bywalec. Polecam.
zfla

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 06, 2016, 20:15:23 »
Hej, wielkie dzięki za informację! Serwis zdaje się być faktycznie profesjonalny, wzbudza zaufanie nieco bardziej niż czyjś garaż (bez urazy dla nikogo) i jeszcze ta kolekcja Citroenów ;)

Zobaczę co mi powie mechanik, ale chyba właśnie tam się wybiorę.

Offline Dariusz Kłeczek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 8 803
  • Skąd: Trzebinia/Birmingham
  • Posiadany samochód: BX 1,9 GTi; AX 1,5 D
  • Zainteresowania: fotografia, nurkowanie
  • Miejscowość: Trzebinia/Birmingham
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 08, 2016, 18:22:51 »
Powodzenia.
Bywalec Senior znał się na hydro. Obecnie znają się głównie na wyciąganiu kasy.
Ale cóż, DS-a przed warsztatem swoje robi...
BX 1,9 GTi 1991 już automat 213.000 km
AX 1,5 D Spot 1996 127.000 km
RENAULT TRAFIC 2,0 DCi 2007 224.000 mil
Hyundai IX35 1,7 CRDi 2014 79.000 mil

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 08, 2016, 21:07:11 »
To ja już nie wiem co mam zrobić z autem. A już myślałem, że mam problem z głowy :( dzięki za namieszanie, hehe ;P

A póki co hydro w moim szewronku coraz lepiej się bawi. Cały tydzień prawie auto stało i było ok. Sucho i wgl. Wczoraj natomiast musiałem pojechać takimi dziurami ze względu na wypadek w Krk, że nie obeszło się bez podniesienia. Z duszą na ramieniu podniosłem auto i bardzo powoli przejechałem. I coś mi już po tym nie pasowało, ale myślałem, że to może błoto czy coś.

A dziś? Dziś ciekawe objawy natomiast. Auto w spoczynku (na w miarę równej powierzchni) stoi przechylone jakieś 1,5 cm na lewą stronę (z tyłu przynajmniej). I tak właśnie czułem już po zjechaniu z tych dziur, ale nie miałem czasu się zastanowić. Jakby tego było mało,  coś stało się z przekładnią kierowniczą/przednim zaiweszeniem? Przy dużym skręcie (nie zawsze, czasami) słychać jakieś dziwne tarcie, na kierownicy czuć jakieś przeskakiwanie? Nie wiem jak to określić - auto skręca, a mam wrażenie, jakby przednie koła chciały pojechać w różne strony. Może wykrzywiłem wahacz czy coś? Nie wiem już sam.

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 09, 2016, 03:34:55 »
Pytanie kiedy wymieniane kule?
Czy tarcie słychać podczas jazdy czy na postoju kręcąc kierownicą?
Czy jest poprawnie ustawiona wysokość zawieszenia?
Lexia, VCDS, MPPS

Offline Krzysztof Kaźmierczak

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 598
  • Skąd: Brzeg
  • Posiadany samochód: Peugeot 508 RXH 2.0 BlueHDI 180 KM EAT6
  • Miejscowość: Brzeg
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 09, 2016, 12:25:35 »
Przy dużym skręcie (nie zawsze, czasami) słychać jakieś dziwne tarcie, na kierownicy czuć jakieś przeskakiwanie?


U mnie też słychać takie przytarcie przy mocnym skręcie, jakby koło przycierało o coś - o nadkole, jakiś plastik, nie wiem co. Wydaje mi się, że przy prostowaniu kół z mocnego skrętu w prawo. Czy wiesz już może co jest tego przyczyną?


Drugie pytanie: mam trochę podobny wyciek do Twojego, tzn. nie taki duży jak u Ciebie, ale w podobnym miejscu (lewa guma stabilizatora i lewa tylna część plastikowej podłogi silnika patrząc od przodu samochodu). Czy wiesz już skąd ten wyciek i co cieknie?

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 09, 2016, 17:12:29 »
Pytanie kiedy wymieniane kule?
Czy tarcie słychać podczas jazdy czy na postoju kręcąc kierownicą?
Czy jest poprawnie ustawiona wysokość zawieszenia?

1. Nie wiem. Chyba nigdy nie były wymieniane. (200K km) Ale z tłumieniem radziły sobie na moje oko/tyłek dosyć poprawnie.
2. Podczas jazdy.
3. Nie wiem - raczej nie. Za mojej kadencji nie było nic ustawiane...

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 10, 2016, 03:57:10 »
Pytanie kiedy wymieniane kule?
Czy tarcie słychać podczas jazdy czy na postoju kręcąc kierownicą?
Czy jest poprawnie ustawiona wysokość zawieszenia?

1. Nie wiem. Chyba nigdy nie były wymieniane. (200K km) Ale z tłumieniem radziły sobie na moje oko/tyłek dosyć poprawnie.
2. Podczas jazdy.
3. Nie wiem - raczej nie. Za mojej kadencji nie było nic ustawiane...


1. Pusta kula może powodować przechył samochodu, ewentualnie ten wyciek.

2. Jeśli odgłos jest podczas jazdy to należało by obejrzeć nadkola, linki hamulca.

3. Przy mocnym skręcie niestety ale ten typ tak ma czyli koła zaczynają "przeskakiwać", złe ustawienie wysokości będzie to potęgowało.
Lexia, VCDS, MPPS

Offline Piotr Kola

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 582
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C6 3.0 HDI V6 Exclusive BVA - 290 KM & C5 MKIII 1.6 THP Selection BVM - 155 KM & DS4 1.6 eHDI SoChic BVMP -115 KM
  • Miejscowość: Kraków
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 10, 2016, 10:14:44 »
Pewnie masz pęknięty przewód od wspomagania. Stąd to tarcie i ubytek LDS'u.
http://tnijurl.com/citron_c5_fb/

Było:
Opel Calibra 2.0 16v - 250 KM
Citroën C5 MKI 1.8 16v S/SX BVM - 117 KM
Citroën XM MKII Exclusive BVA 3.0 V6 - 194 KM
Citroën C6 Exclusive BVA 3.0 V6 - 215 KM

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 10, 2016, 14:25:41 »
Pewnie masz pęknięty przewód od wspomagania. Stąd to tarcie i ubytek LDS'u.

Właśnie to mi też przeszło przez myśl jak szukałem po necie. I było to pierwsze co zasugerował mechanik patrząc po zdjęciach.

Kule raczej nie są całkiem puste - byłoby czuć różnice, a jeździ jak jeździł. Wczoraj przejechałem kilkadziesiąt km i objawy nie wystąpiły - auto było raczej proste, skręcało się normalnie. Możliwe że przekrzywienie powodowało spotęgowane przeskakiwanie przednich kół przy skręcie.

No nic - w sobotę powinienem wiedzieć co z nim nie tak.

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 15, 2016, 12:29:25 »
No to auto wróciło z diagnozy i werdykt jest następujący:
*cieknie przewód przy zakuciu na łączeniu z metalowymi - z tych 3, co jeden po środku jest grubszy, wycieka z tego cieńszego bo jego lewej, możliwe też że gdzieś wyżej ale kazał obserwować
*cieknie z prawego siłownika (to wiedziałem, ale mówiliście, że nie jest najgorzej xP chyba jednak teraz zakwalifikuje sie do wymiany), ale co ciekawe ponoć przy podnoszeniu zaczyna ciec z lewego - tego wcześniej nie zauważyłem, ale ew. to na razie może odpuszczę...

1. Zastanawia mnie, czy - skoro przewód cieknie na zakuciu - da się to jeszcze jakoś naprawić? Nowy komplet przewodów to coś koło 1300zł :x
2. Nowy siłownik kosztuje ponoć ok. 1700 o.O - to są ceny orientacyjne tylko. Niemniej mówił, że postarają się to rozwiązać jak najprzychylniej dla mojej kieszeni. Aczkolwiek w tym wypadku nie wiem czy jest sens pchać się w używkę? Nie wiem też jaką miałbym kupić żeby była dobra. Czy przednie siłowniki różniły się czymś w zależności od wersji?
« Ostatnia zmiana: Październik 15, 2016, 12:40:08 wysłana przez Paweł Łukasik »

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 15, 2016, 13:11:17 »
1. Wiem, że mi pisałeś, ale zastanawiałem się, czy miejsce przecieku ma znaczenie w tym momencie.

2. Priv :)

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 25, 2016, 22:06:38 »
Czy siłowniki sprzed/po lifcie lub w zależności od wersji silnikowej/nadwoziowej jakoś się różniły? Czy mogę zakupić jakikolwiek używany siłownik prawy przód od 2001 do 2007?

Druga sprawa, czy ktoś przypadkiem nie orientuje się, ile takowy faktycznie kosztuje w ASO? Chciałem się zapytać zanim tam zadzwonię?

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 28, 2016, 03:13:11 »
Sam siłownik jest uniwersalny, tak możesz brać dowolny prawy przód 2001-2007.

Ktoś podawał że około 1200zł, na ile aktualna informacja nie wiem. Tyle kosztował komplet czyli poduszka z siłownikiem.
Lexia, VCDS, MPPS

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 01, 2016, 00:06:35 »
Dzięki za info.

A mam jeszcze takie pytanie. Chciałbym wymienić przednie sfery, ale zastanawiam się, czy np. gdybym wymienił tylko dwie skrajne bez środkowej, jak bardzo byłbym w stanie odczuć różnicę. Hehe, pytanie raczej trudne do odpowiedzi wiem xP ale swego czasu, ktoś mówił, że HA3 bez + jest twardsze, a to oznacza, że jakaś część odpowiedzialności za komfort musi spoczywać na tej środkowej sferze. Zastanawiam się, czy warto wymienić wszystkie, czy np. tylko dwie starczy :P koszt niewielki, ale przy reszcie (przewody+siłownik) już robi znaczenie.

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 01, 2016, 01:22:20 »
Bez sprawdzenia pojemności i ciśnienia to pytanie bez odpowiedzi, bo nie wiadomo w jakim stanie są sfery, czy warto zmieniać skrajne czy może właśnie środkową.
Tak HA3 bez + jest trochę twardszy niż HA3+ z załączoną środkową.

Lexia, VCDS, MPPS

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: (MK1) Coś nieźle cieknie :( [LDS]
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 05, 2016, 13:49:35 »
Dziś odstawiłem auto i zostałem trochę zbity z tropu. Oryginalny siłownik kosztuje 1600zł. Niemniej zaoferowano mi inny, uwaga uwaga, Peugeotowski, za ok 1000. Ponoć to to samo, ale przecież Peugeot nie miał hydro... Czy te siłowniki były jakoś zamienne, czy o co cho, bo wg mechanika część jest ta sama? ;F