Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...  (Przeczytany 71425 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #325 dnia: Wrzesień 21, 2018, 00:09:21 »
Ok.dzięki,ja wymyśliłem u siebie że mechanik wywierci dodatkową dziurę obok końcówki fabrycznej i dospawa kawałek rurki razem z łączem elastycznym takim jak idzie przy układzie wyd. i połączy to z drugą rurą idącą do drugiego wydechu.Nie wiem tylko czy nie użyć nierdzewki?
U mnie w temacie w #121 są zdjęcia takiej "instalacji" z tłumika z 1 rurką. Nie bardzo widzę sens dawania złącza elastycznego. U mnie też wsio na sztywno + dodatkowy wieszak z gumą. Tyle że ja miałem łatwiej bo u mnie z tłumika 2 rurki wychodzą w oryginale.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 057
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #326 dnia: Wrzesień 21, 2018, 00:13:53 »

Pochwal sie ile za te dywaniki , i gdzie je można dostać .

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

A wystarczyło po prostu zapytać o cenę dywaników a tak to będzie wisiało tysiąc fotek a pytanie w tym wszystkim praktycznie zniknęło.
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #327 dnia: Wrzesień 21, 2018, 08:50:53 »
Dodam tylko że dywaniki zamawialem u jednego z forumowiczow, nie wiem jaka jest cena bezpośrednio w ASO

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Tomasz Stoszko

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 070
  • Skąd: Dżwirzyno
  • Posiadany samochód: renault kadjar 1,3 Tce był C5 x7 2,0 blue hdi crosstourer
  • Miejscowość: Dżwirzyno
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #328 dnia: Wrzesień 21, 2018, 15:36:39 »
Dodam tylko że dywaniki zamawialem u jednego z forumowiczow, nie wiem jaka jest cena bezpośrednio w ASO

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka




I dalej nic nie wiem ....

Offline Machoński Tomasz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 950
  • Skąd: Katowice
  • Posiadany samochód: Lexus NX, był C5 X7 Exclusive Tourer 2.0 lpg
  • Miejscowość: Katowice
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #329 dnia: Wrzesień 21, 2018, 15:44:08 »
I dalej nic nie wiem ....
tyle kosztuja w detalu:
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2018, 16:52:21 wysłana przez Machoński Tomasz »

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #330 dnia: Wrzesień 21, 2018, 16:50:29 »
Przecież Ci odpowiedziałem wcześniej. 330zl z przesyłką.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Marcin Kaszka

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 684
  • Skąd: Chojnów/Legnica
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 '14r. MK3 2.2HDi CHIP 225KM/551Nm AM6 sedan
  • Miejscowość: Chojnów/Legnica
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #331 dnia: Wrzesień 21, 2018, 17:29:15 »
Piątek jest, kolega już weekendem żyje, to i nie dostrzegł :)
Pozdrawiam,
Marcin

C5 X7 MK3 '14r. 2.2HDi AM6 sedan
C4 Picasso II MK2 '16r. 2.0HDi EAT6
C4 Picasso II MK2 '14r. 1.6HDi MCP

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #332 dnia: Październik 17, 2018, 15:22:00 »
Cześć! Cytryn niedawno dostał młodszą siostrę, co by mu smutno nie było :) Co prawda inna rasa, ale się polubili. Garaż mam daleko i rzadko mi się chce tam odstawiać auto, więc teraz obydwa czekają na zadaszenie podjazdu (na razie remont trwa i syf na podjeździe straśny...) i już niedługo im na głowę sraki ptakać nie będą! A jak już dach nad głową będzie, Cytryn otrzyma korektę lakieru i ceramikę. Fieścina jest już po ceramice, pojechała prosto od dealera...
Zabawka fajna, zakręty to przyjemność, mnogość gadgetów i wodotrysków spora, ale ja jednak zostaję przy starej, dobrej cytrynie! Głupawo się czuję jeżdżąc takim szczeniakiem :)









FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Jacek Welz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 101
  • Skąd: Stavanger/Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Ford SMax 2.0TDCI '14; MB A160 '01
  • Zainteresowania: komp, foto, citro, kayako, grajko i inne
  • Miejscowość: Stavanger/Bydgoszcz
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #333 dnia: Październik 17, 2018, 19:58:47 »
No z Mercedesem to jednak popłynąłeś...
Fiesta zależy jaka wersja, różnice w wykończeniu są naprawdę spore. Dostałem z salonu na czas przeglądu jakąs prostą 1.0 85KM (?), z zaskajującym mnóstwem bajerów, ledwo się przyciski na kierownicy mieściły. Ale plastik fantastik. Po dużym aucie nieco klaustrofobicznie.

W każdym razie dobrze wiedzieć, że nie jestem jedynym wyrzutkiem na forum z Fordem ;-)
Ford S-Max 2.0TDCI '14
dawniej: Xsara Picasso 1.6i SX '10
ZX 1.4i SX Break '96/97, ZX 1.4i Avantage '91
i jakies niecytryny
GG: 4635213 (i inne ;)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #334 dnia: Październik 17, 2018, 20:25:40 »
Cześć! Cytryn niedawno dostał młodszą siostrę, co by mu smutno nie było :) Co prawda inna rasa, ale się polubili. Garaż mam daleko i rzadko mi się chce tam odstawiać auto, więc teraz obydwa czekają na zadaszenie podjazdu (na razie remont trwa i syf na podjeździe straśny...) i już niedługo im na głowę sraki ptakać nie będą! A jak już dach nad głową będzie, Cytryn otrzyma korektę lakieru i ceramikę. Fieścina jest już po ceramice, pojechała prosto od dealera...
Zabawka fajna, zakręty to przyjemność, mnogość gadgetów i wodotrysków spora, ale ja jednak zostaję przy starej, dobrej cytrynie! Głupawo się czuję jeżdżąc takim szczeniakiem :)










Michał jak wygląda tapicerka drzwi i jak z poziomem hałasu,  bo w poprzednim modelu wyciszenie to jakiś żart,  tak samo jak wygląd plastików i tapicerki.  Może to też kwestia wersji
Ten nowy model wygląda jak mercedes z zewnątrz,  bardzo ladny
Wyciszenie naprawdę świetne i tutaj nie mam nic do zarzucenia. Plastiki drzwi twarde i nieprzyjemne na górze, natomiast tam gdzie trzymasz rękę jest miękko i obszyte materialem. Deska miękka i fajna, schowek pasażera twardy plastik. Pozostałe materiały na wysokim poziomie. Podłokietnik miękki i obszyty imitacją skóry, na desce elementy karbonu w połysku. Ale jak napisał kolega wyżej, dużo zależy od wersji. To jest ST-Line więc styl sportowy.

 Vignale to nawet skórę w kilku miejscach ma.


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #335 dnia: Październik 18, 2018, 07:40:01 »
Bo jak pisałem, to ST-Line a ona ma w środku inne pedały, kierownicę, gałkę biegów, ręcznego, fotele, wykończenie deski, ma czarną podsufitkę i słupki, przycisk Start/Stop, czerwone dodatki, czerwone przeszycia na wszystkich elementach nawet inne dywaniki i listwy na progach. Oprócz tego tam nabrałem sporo dodatków, jak duży ekran, nagłośnienie Bang&Olufsen, grzane stołki, szyba, climatronic, tempomat adaptacyjny, duży ekran między zegarami i inne pierdoły do których jest mnogo przycisków i one robią robotę w nocy jak się to wsio zaświeci z dodatkiem ambient Light.
Na zewnątrz też się sporo różni, inne zderzaki, grill, spoiler duży, progi, koła 17, obniżony zawias, tarcze tył, końcówka wydechu, lampy Led, no i ten pakiet z czarnym dachem i lusterkami, szybami.
Różnic jest sporo dlatego ta wersja i podstawowa to jak 2 różne auta.

Uwielbiam te zegary...


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
« Ostatnia zmiana: Październik 18, 2018, 14:20:53 wysłana przez Michał Nowakowski »
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Tomasz Szczurek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 266
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X7) 2010 2.0 HDI 140KM
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #336 dnia: Październik 18, 2018, 16:08:10 »




Uwielbiam te zegary...


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


przecież zepsute są... nic nie widać;-))

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #337 dnia: Październik 18, 2018, 20:13:31 »
Bo to "fłord" Panie...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #338 dnia: Październik 20, 2018, 17:53:38 »
Proszę

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #339 dnia: Październik 20, 2018, 23:00:08 »
Szczerze? Nie wiem. Autem jeździ w większości żona wokół komina. Sprawdziłem tylko czy działa Google maps z android auto na głównym ekranie. Na środku jest strasznie dużo wodotrysków ale nie wiem czy navi też.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Nathan Podkański

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 759
  • Skąd: Katowice
  • Posiadany samochód: C5 mk2 2.0 hdi
  • Zainteresowania: Samochody
  • Miejscowość: Katowice
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #340 dnia: Listopad 10, 2018, 07:14:13 »
Hej myslales juz o cenie dla swojej laluni ?

Wysłane z mojego 6070K przy użyciu Tapatalka


Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #341 dnia: Listopad 12, 2018, 01:47:54 »
Myślałem. Ale nic wielkiego nie wymyśliłem. Darmo oddać nie sztuka, a za włożoną pracę i części nikt nie zapłaci. Trzeba wypośrodkować.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #342 dnia: Listopad 12, 2018, 08:59:55 »
Żebyś wiedział! Darzę wielkim sentymentem ten samochód i ciężko będzie się z nim rozstać (klasyczne: Niemiec płakał jak sprzedawał) ale płacenie podatków skutecznie mnie zmusza do wygenerowania kosztów leasingiem, a na utrzymanie 3 aut mnie już nie stać. Jeszcze rok temu nawet bym nie pomyślał że dojdzie do takiej sytuacji, ale to niej jest raczej powód do smutku ;)
Jeszcze mam trochę czasu, więc na razie nadal cieszę się jazdą hydrolotem.
Niedawno zadundowalem sobie carport i nic już mu na głowę nie pada, sraki nie ptakają więc w najbliższych planach jest pełna rewitalizacja lakieru.
 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #343 dnia: Listopad 12, 2018, 09:47:45 »
Motor już mam, a w domu gotuję ja ;)
Wiem że będzie ciężko o zastępstwo dla C5, ale nadal walczę! Nie jest powiedziane że nie polegnę, ale spróbować trzeba.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Marcin Kaszka

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 684
  • Skąd: Chojnów/Legnica
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 '14r. MK3 2.2HDi CHIP 225KM/551Nm AM6 sedan
  • Miejscowość: Chojnów/Legnica
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #344 dnia: Listopad 12, 2018, 09:49:24 »
Otwórz działalności na żonę na ryczałt,  niech Ci faktury na obiady wystawia, w lizingu weź motor i zostaw cytrynę w spokoju wszyscy będą zadowoleni  :)
Michał ja też bym się cytryny już pozbył, bo ma już swoje lata, a ja mam wiele okazji na zakup różnych aut, tylko że jak wsiadam do niej to mi to przechodzi  :D

Dokładnie,  leasing to słabe koszty. Najlepiej amortyzować firmą na ryczałcie.
Pozdrawiam,
Marcin

C5 X7 MK3 '14r. 2.2HDi AM6 sedan
C4 Picasso II MK2 '16r. 2.0HDi EAT6
C4 Picasso II MK2 '14r. 1.6HDi MCP

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #345 dnia: Listopad 13, 2018, 16:18:53 »
Jest jak jest. Na razie nie zmieniam formy opodatkowania, muszę się w to wgryźć, gdzieś tam kiedyś na początku księgowa stwierdziła że tak będzie dobrze, bo cośtam, cośtam. Podobnie było z VATem, zadecydowano że lepiej być vatowcem, no i jestem... . .   Nie ukrywam że z tych tematów ciemniok jestem, ale kiedyś trzeba będzie się tym zainteresować.
Na tę chwilę drugi leasing jest więc jednak aktualny, mam trochę czasu (założyłem sobie pół roku) na poszukiwanie następcy "głównego" auta w rodzinie. Poza tym dopiero zapłaciłem pełny pakiet ubezpieczeń z AC, OC, NNW, Assistance, itd., więc głupio by było stracić tę kasę. Wiem że można próbować to częściowo odzyskać, ale jak pisałem wcześnie, nie ciśnie mnie.
Na razie umówiłem się na grudzień (!!!) w Auto Spa na rewitalizację powłoki lakierniczej. Tłok tam jak na bazarze... Znaleźć wolny termin to wyzwanie! Koszt zaczyna się od 1300zł netto, ale myślę że warto. Akurat taki zabieg może nowy właściciel doceni :)
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 057
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #346 dnia: Listopad 13, 2018, 16:30:52 »
Nawet nie jest to kwestia kosztów ale dla niektórych kupujących za bardzo odpicowane auto do sprzedaży bywa podejrzane.
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #347 dnia: Listopad 13, 2018, 17:38:17 »
Akurat taki zabieg może nowy właściciel doceni :)
Czy pacjent się  "dobrze czuje"?....nie idź tą drogą. Wyczyścisz sam, wypastujesz i git....

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #348 dnia: Listopad 13, 2018, 18:52:30 »
Może i racja, tyle że ja nią będę jeszcze chwilę jeździł, a jak wiecie lubię mieć tip-top. Pewnie mi się odechce jak przyjdą mrozy i skończy się na twardym wosku... dopiero teraz jak obok niej stoi nowa fiesta po ceramice to widać jaki mój lakier jest zmęczony. Wcześniej stał rupieć Focus , wtedy C5 błyszczała jak diament w kozim tyłku (jak to mawia Richard Rowlings). To że nie odzyskam kasy jaką w nią wpakowałem to wiem, ale warto było, tyle przyjemności nie przyniosło mi do tej pory żadne inne auto.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [C5 MkIII] Rok z moją Cepiątką, czyli historia niekoniecznie krótka...
« Odpowiedź #349 dnia: Listopad 15, 2018, 16:09:46 »
Zaś kolejna inwestycja i to niemała... Dzisiaj założone nowe zimowe kapcie na stare felgi 17. Ależ mi "nie robi" na tych kołach... trudno, będę szedł z zamkniętymi oczami każdego ranka ;)
Za to oponki są faktycznie cichutkie no i komfort na 17 jest odczuwalne wyższy. Jak przetestuję te oponki to napiszę coś więcej, bo ta marka (Cooper Tires) to dla mnie nowość, w testach wypadają dobrze, zobaczymy jak będzie na prawdę. Pierwsze wrażenie świetne.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

FAP out, EGR off, POWER up :)