Klub Cytrynki
Nowe części oryginalne oraz zamienniki
atrakcyjna zniżka dla użytkowników Klubu Cytrynki!

Autor Wątek: Układ chłodzenia problem.  (Przeczytany 3181 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jan Cichocki

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: zbaszynek
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2,0 HDI 90KM 2003
  • Zainteresowania: sport (piłka nożna)
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 25, 2017, 22:43:09 »
Witam. Jeśli chodzi o koszt wymiany uszczelki pod głowicą to robiłem w sierpniu . Za wszystko ( czyli robocizna plus to co potrzebne ) zapłaciłem 840 pln . Silnik ten sam co u kolegi . O ile licznik nie był korygowany to miałem wtedy 250 kkm.

Offline Gruszecki Michal

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Siedlce
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2005 r. 1.6 70 kW.
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 26, 2017, 07:01:04 »
Witam. Jeśli chodzi o koszt wymiany uszczelki pod głowicą to robiłem w sierpniu . Za wszystko ( czyli robocizna plus to co potrzebne ) zapłaciłem 840 pln . Silnik ten sam co u kolegi . O ile licznik nie był korygowany to miałem wtedy 250 kkm.
Możesz podać co dokładnie było zrobione i za ile? Mi wydaje się trochę wysoka ta cena? Może jeszcze gdzie to było robione.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka


Offline Jan Cichocki

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: zbaszynek
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2,0 HDI 90KM 2003
  • Zainteresowania: sport (piłka nożna)
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 26, 2017, 08:08:29 »
Witam. Jeśli chodzi o koszt wymiany uszczelki pod głowicą to robiłem w sierpniu . Za wszystko ( czyli robocizna plus to co potrzebne ) zapłaciłem 840 pln . Silnik ten sam co u kolegi . O ile licznik nie był korygowany to miałem wtedy 250 kkm.
Możesz podać co dokładnie było zrobione i za ile? Mi wydaje się trochę wysoka ta cena? Może jeszcze gdzie to było robione.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Wiem że planowanie i sprawdzenie głowicy, nowe śruby, a dokładnego wykazu nie mam w tej chwili. A czy drogo? Nie pytałem w innych warsztatach.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


Offline Gruszecki Michal

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Siedlce
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2005 r. 1.6 70 kW.
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 27, 2017, 17:14:03 »
Witam. Jeśli chodzi o koszt wymiany uszczelki pod głowicą to robiłem w sierpniu . Za wszystko ( czyli robocizna plus to co potrzebne ) zapłaciłem 840 pln . Silnik ten sam co u kolegi . O ile licznik nie był korygowany to miałem wtedy 250 kkm.
Możesz podać co dokładnie było zrobione i za ile? Mi wydaje się trochę wysoka ta cena? Może jeszcze gdzie to było robione.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Wiem że planowanie i sprawdzenie głowicy, nowe śruby, a dokładnego wykazu nie mam w tej chwili. A czy drogo? Nie pytałem w innych warsztatach.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Jak będziesz miał wykaz to wrzuć poszczególne koszty. Z ciekawości popytam ile u mnie w okolicy sobie krzyczą.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka


Offline Emil Flasza

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0HDI
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 04, 2017, 20:59:01 »
Mi się wydaje że cena jest w miarę ok jak na wymianę z planowaniem.
Ciekawe czy zawory trzeba też wyjmować czy nie? tzn czy są wyżej czy raczej niżej.

Uszczelka powinna kosztować jakieś 100zł.

Mnie chyba też to czeka bo po wymianie korka efekt taki sam.

Dodatkowo czuć zapach płynu chłodzącego z nawiewu oraz z rury wydechowej.

Offline Emil Flasza

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0HDI
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 11, 2018, 06:29:13 »

Temat rozwiązany i udało się bez wymiany uszczelki.
Po użyciu preparatu K-Seal efekt ciśnienia zniknął - może nie od razu jak przedstawia to producent ale po dwóch dniach intensywnej jazdy.


Tak że jestem zaskoczony po użyciu tego środka - działanie potwierdzone w dwóch samochodach Citroen Saxo 1.1 oraz Xsara Picasso 2.0HDI.

Offline robert alechandrowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 194
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 hdi 2006r
  • Zainteresowania: motoryzacja modelarstwo F1C
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 11, 2018, 09:05:51 »
Druciarstwo wcześniej czy później się zemści.
Nie jestem w stanie zrozumieć co skłania ludzi do takich pseudo napraw ?
Przecież wszystkie części są dostępne na rynku to po co robić kuku !

Offline Gruszecki Michal

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Siedlce
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2005 r. 1.6 70 kW.
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 11, 2018, 09:13:28 »
Druciarstwo wcześniej czy później się zemści.
Nie jestem w stanie zrozumieć co skłania ludzi do takich pseudo napraw ?
Przecież wszystkie części są dostępne na rynku to po co robić kuku !
Za kilka dni będzie temat : czemu nie działa  ogrzewanie lub słabo grzeje? Jest jeszcze opcja że auto pójdzie do żyda.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka


Offline Dariusz Kłeczek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5 440
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Trzebinia/Birmingham
  • Posiadany samochód: BX 1,9 GTi; AX 1,5 D
  • Zainteresowania: fotografia, nurkowanie
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 11, 2018, 10:55:22 »
Temat rozwiązany i udało się bez wymiany uszczelki.
To tak, jakbyś syfilis leczył pudrem... :)
BX 1,9 GTi 1991 już automat 213.000 km
AX 1,5 D Spot 1996 126.000 km
HONDA CIVIC COUPE 1,6i LS 1998 137.000 mil
RENAULT CLIO 1,2 16V Expression 2002 85.000 mil

Offline Emil Flasza

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0HDI
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 12, 2018, 05:53:54 »
Preparat użyłem dla przykładu i z ludzkiej ciekawości bo niczym nie ryzykowałem podczas gdyby nie zadziałał.
Tym bardziej opinie na zagranicznych forach są bardzo pozytywne.
Dodatkowo środek ma duże wzięcie w USA jeśli chodzi o naprawę wycieków w bardzo starych autach.


Tematu takiego na pewno nie będzie że nie działa ogrzewanie bo uważam że od razu jakby miał zakleić to by zakleił.


Ja np. nie rozumiem użytkowników którzy zaraz we wszystkim widzą jakaś spartaczoną robotę.
Ale jakby np było coś do przetestowania dla przyszłości to pewnie każdy by chciał ale nie na swoim aucie ;)


Tak że Panowie nie ma co na mnie najeżdżać bo zadziałała ludzka ciekawość a że miałem możliwość ściągnięcia preparatu ze Stanów.

Offline Emil Flasza

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0HDI
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 12, 2018, 05:54:59 »
Druciarstwo wcześniej czy później się zemści.
Nie jestem w stanie zrozumieć co skłania ludzi do takich pseudo napraw ?
Przecież wszystkie części są dostępne na rynku to po co robić kuku !
Za kilka dni będzie temat : czemu nie działa  ogrzewanie lub słabo grzeje? Jest jeszcze opcja że auto pójdzie do żyda.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka


Akurat Twojej metody nie stosuje ;)

Offline Gruszecki Michal

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Siedlce
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2005 r. 1.6 70 kW.
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 12, 2018, 08:47:26 »
Druciarstwo wcześniej czy później się zemści.
Nie jestem w stanie zrozumieć co skłania ludzi do takich pseudo napraw ?
Przecież wszystkie części są dostępne na rynku to po co robić kuku !
Za kilka dni będzie temat : czemu nie działa  ogrzewanie lub słabo grzeje? Jest jeszcze opcja że auto pójdzie do żyda.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka


Akurat Twojej metody nie stosuje ;)
Metoda nie jest moja. Ludzie często tak robią że nie wymieniają chłodnicy lub nagrzewnicy tylko sypią uszczelniacze i auto do sprzedania i to jest ogólnie znany fakt. A później nowy właściciel  ma ekstra koszty do poniesienia.
Podchodząc  obiektywnie do płynu którego nalałeś to jeżeli masz szczęście że masz tylko mikro dziurkę i uda się ją zalepić to i tak tylko przesuniesz w czasie właściwą  naprawę. Jeżeli płyn zalepi dziurę w uszczelce to i w nagrzewnicy też  może się odłożyć.
Nie zapomnij podzielić się efektami za jakiś czas. Ogólnie to dobrze że są ludzie którzy decydują się na takie testy.
Kto nie ryzykuje nie pije szampana.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka


Offline robert alechandrowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 194
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 hdi 2006r
  • Zainteresowania: motoryzacja modelarstwo F1C
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 12, 2018, 10:04:33 »
Ludzie w Polsce nie rozumieją idei takich środków !
To nie jest mechanik w puszce tylko  ratownik, środek ma duże wzięcie w USA czy Kanadzie, bo ratuje dupę w razie awarii,
do tego został stworzony ( ze względu na znaczne odległości,i żeby nie zostać przez tydzień w polu kukurydzy )
Spray tez zaklei dziurę w kole ale czy naprawi oponę  ;D
Reasumując są to tymczasowe środki zaradcze pozwalające dojechać do najbliższego serwisu gdzie po usunięciu ich
powinna nastąpić naprawa uszkodzonych elementów !!!!
 

Offline Emil Flasza

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0HDI
Odp: Układ chłodzenia problem.
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 12, 2018, 10:30:36 »
Dlatego ja się odważyłem i zastosowałem go po raz drugi.
Dziwne do zrozumienia dla mnie było najechanie że co ja zrobiłem - auta nie sprzedaje. Tym bardziej większość rzeczy ma nowych.
Spróbowałem i zobaczymy jaki będzie tego efekt.

Głównym czynnikiem zastosowania jest to że nie mogę zostać bez auta - na tą chwilę drugie jest restaurowane.

Będę jeździł i o efektach jak coś z wielką chęcią podzielę się na forum.

Pierwsze auto które dostało ten środek był i jest Citroen Saxo 1.1 + gaz który jest katowany i to ostro. Środek miał zalany w czerwcu i w tym przypadku od razu "zakleił" ubytek. Do dnia dzisiejszego nie ma powrotu wywalania płynu chłodzącego.

Do dnia dzisiejszego ogrzewanie ustawiona na 23'C i jak się silnik zagrzeje w aucie ciepło.

Nie wiem czy to efekt placebo czy co ale odczucie mam że auto mniej pali - możliwe żę wcześniej przez przedmuch paliło więcej?