Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MkIII] Problemy z odpaleniem przy mrozie - 2.0 hdi  (Przeczytany 16925 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jacek Kazimierowicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 96
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Tourer 2009
  • Miejscowość: Wrocław
[MkIII] Problemy z odpaleniem przy mrozie - 2.0 hdi
« dnia: Styczeń 08, 2017, 17:10:34 »
No to zaczynamy wróżenie z fusów ;) Problem pojawił się przy pierwszych niewielkich mrozach, akumulator wydaje się ok, rozrusznik kręci ok, świece widać, że się nagrzewają (kontrolka), jednak przy pierwszym odpaleniu silnik chodzi nierówno, jakby nie wszystkie tłoki chodziły równo (chyba tłoki, jestem laikiem, nie mechanikiem). Po chwili wszystko jest ok. Z rury przy tym pierwszym "cięższym" odpaleniu poleci trochę białego (nie siwego) dymu - woda? Dzieje się tak wyłącznie po dłuższym postoju i gdy temperatura jest minusowa (nieważne czy -1 czy -10). W czasie samej jazdy zero problemów. Filtr paliwa wymieniany w lecie. Paliwo - verva. Macie jakieś pomysły?

Offline Mariusz Chobot

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 639
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: C5 MK3 3.0 HDI 2013, Renault Kadjar 1.2, Opel Meriva
  • Zainteresowania: Elektronika, Informatyka, Klimatyzacja
  • Miejscowość: Lubin
Odp: [MkIII] Problemy z odpaleniem przy mrozie - 2.0 hdi
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 08, 2017, 17:21:35 »
U mnie jest podobnie. Świece mam sprawdzone. Ale u mnie to góra kilka sekund trwa.
Diagnostyka CDIF 3, Elektronika, Hydraulika pomoc i naprawa, uzupełnianie azotu, sprawdzanie sfer

Offline TOMASZ KOZIOŁ

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 812
  • Skąd: warszawa
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 TOURER (X7) 2,0HDI 2008r
  • Miejscowość: warszawa
Odp: [MkIII] Problemy z odpaleniem przy mrozie - 2.0 hdi
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 08, 2017, 17:23:54 »