Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: XM V6 24v PRV  (Przeczytany 19861 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dariusz Kunat

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 62
  • Skąd: Wrocław- Oborniki Śąskie
  • Posiadany samochód: Citroen CX rd turbo 2, Citroen XM 3.0 24V PRV, Citroen 2CV 78r, Peugeot 604 GTI Automatic 85r, Peugeot 205 CTI 2.0 TCT, Peugeot 205 1.4 GT, Renault 5 GT Turbo,
  • Zainteresowania: Auta z lat 80 i 90 tych.
  • Miejscowość: Wrocław- Oborniki Śąskie
XM V6 24v PRV
« dnia: Luty 03, 2017, 18:21:04 »
Witam wszystkich, przedstawię Wam Xm-a kupionego przez przypadek. Przejeżdżałem swoim CX-em przez miejscowość Bierutów i zobaczyłem opuszczonego Xmena, zatrzymałem się, przeprowadziłem śledztwo wokół sąsiadów :D  i ustaliłem właściciela. Umówiłem się na oględziny i kupiłem w cenie miesięcznej dopłaty na dziecko  :) . Jest to V6 24V PRV, 95 rok, Exlusive, auto miało wcześniej jakąś kolizje prawym przednim błotnikiem i zostało nie udolnie naprawione. Auto stało trzy lata, silnik uruchomiłem, ale niestety stuka panewka na korbie >:( . Będę chciał go do prowadzić do bardzo dobrego stanu.





Offline Dariusz Kunat

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 62
  • Skąd: Wrocław- Oborniki Śąskie
  • Posiadany samochód: Citroen CX rd turbo 2, Citroen XM 3.0 24V PRV, Citroen 2CV 78r, Peugeot 604 GTI Automatic 85r, Peugeot 205 CTI 2.0 TCT, Peugeot 205 1.4 GT, Renault 5 GT Turbo,
  • Zainteresowania: Auta z lat 80 i 90 tych.
  • Miejscowość: Wrocław- Oborniki Śąskie
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 04, 2017, 08:08:00 »
Pierwsze mycie po kilku latach ;)  I porównanie z poprzednikiem ;D 















Offline Piotr Kola

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 582
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C6 3.0 HDI V6 Exclusive BVA - 290 KM & C5 MKIII 1.6 THP Selection BVM - 155 KM & DS4 1.6 eHDI SoChic BVMP -115 KM
  • Miejscowość: Kraków
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 04, 2017, 09:08:30 »
Piękne Cytryny. Chętnie bym pojeździł jednym i drugim :)
http://tnijurl.com/citron_c5_fb/

Było:
Opel Calibra 2.0 16v - 250 KM
Citroën C5 MKI 1.8 16v S/SX BVM - 117 KM
Citroën XM MKII Exclusive BVA 3.0 V6 - 194 KM
Citroën C6 Exclusive BVA 3.0 V6 - 215 KM

Offline Dawid Jarecki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 049
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Posiadany samochód: C5 MKII 2.0 HDI
  • Zainteresowania: Wygodne sofy ;-)
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 04, 2017, 09:13:18 »
Super zakup. Nawet dobrze utrzymany w srodku.

Wyklepane z urządzenia zdalnego nadawczego Xiaomi

znikająca cytrynowa szarość Islandii ;-)

Offline Krzesimir Dębski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 469
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Citroen CX 25 TRD 2, XM 2.0 TCT
  • Miejscowość: Lublin
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 04, 2017, 11:05:53 »
Miałem możliwość go kupić jakieś 2 lata temu. Plan był taki, że przyjeżdżam, naprawiam na miejscu i wracam na kołach. Miałem ze sobą cewke, moduł zapłonu, czujnik położenia wału i inne. Niestety nic nie pomogło, silnik dalej gasł po rozgrzaniu. Po zatym przerazal mnie nieco ten bigos pod maską. Nie wspominając o stukaniu dobiegajacym z silnika.  Dzisiaj trochę żałuję, że go wtedy nie wziąłem. Dobrze, że trafił w końcu w dobre ręce. Napisz co było przyczyną, że gasł.

Offline Michał Parzęcki

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 189
  • Posiadany samochód: CITROËN XM 3.0 V6 1991 Exclusive
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 04, 2017, 11:57:04 »
Ciekawa kolekcja :)

Offline Dariusz Kunat

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 62
  • Skąd: Wrocław- Oborniki Śąskie
  • Posiadany samochód: Citroen CX rd turbo 2, Citroen XM 3.0 24V PRV, Citroen 2CV 78r, Peugeot 604 GTI Automatic 85r, Peugeot 205 CTI 2.0 TCT, Peugeot 205 1.4 GT, Renault 5 GT Turbo,
  • Zainteresowania: Auta z lat 80 i 90 tych.
  • Miejscowość: Wrocław- Oborniki Śąskie
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 04, 2017, 12:54:59 »
Miałem możliwość go kupić jakieś 2 lata temu. Plan był taki, że przyjeżdżam, naprawiam na miejscu i wracam na kołach. Miałem ze sobą cewke, moduł zapłonu, czujnik położenia wału i inne. Niestety nic nie pomogło, silnik dalej gasł po rozgrzaniu. Po zatym przerazal mnie nieco ten bigos pod maską. Nie wspominając o stukaniu dobiegajacym z silnika.  Dzisiaj trochę żałuję, że go wtedy nie wziąłem. Dobrze, że trafił w końcu w dobre ręce. Napisz co było przyczyną, że gasł.
He he świat jest mały :)  .
Po podłączeniu akumulatora z trudem odpalił i wjechałem na lawetę.
U siebie na warsztacie odpaliłem i pochodził z 7 minut na wolnych i zgasł. Okazało się że niema paliwa, chociaż wskaźnik pokazywał 1/4. Zalałem 10 L pochodził z 30 minut i nic, Chociaż nie jeździłem autem bo przy dodawania gazu strasznie panewka stuka i nie chce zrobić dziury w bloku. :D  Znasz może jakąś historie tego auta?
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2017, 15:49:33 wysłana przez Michał Głodek »

Offline Dariusz Kunat

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 62
  • Skąd: Wrocław- Oborniki Śąskie
  • Posiadany samochód: Citroen CX rd turbo 2, Citroen XM 3.0 24V PRV, Citroen 2CV 78r, Peugeot 604 GTI Automatic 85r, Peugeot 205 CTI 2.0 TCT, Peugeot 205 1.4 GT, Renault 5 GT Turbo,
  • Zainteresowania: Auta z lat 80 i 90 tych.
  • Miejscowość: Wrocław- Oborniki Śąskie
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 04, 2017, 14:02:53 »
Coś mi się z klawiaturą dzieję.
Pochodził i zgasł, okazało się że nie ma paliwa ???  chociaż wskaźnik pokazywał 1/4.
Wlałem 10 L pochodził z 30 minut i nic, ale autem nie jeździłem bo  strasznie stuka panewka przy dodawaniu gazu i nie chcę dziury w bloku :D  .
Znasz jakąś historie tego auta?

Offline Przemysław Wyderka

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 472
  • Skąd: Siemianowice Śląskie
  • Posiadany samochód: XM 2.1TD Aut. 92' + XM 2.9 Aut. 99' + XM 2.0i 92'; Były: BX 1.4 92'; XM 2.1TD Man. 91;
  • Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 04, 2017, 14:34:25 »
Gratuluję zakupu, super, że masz zamiar go ratować, bo aut tych coraz mniej. Wskaźnik paliwa lubi się wieszać, zauważyłem podobny problem w moim 2.1TD. Jeszcze nie wiem jaka jest przyczyna, czy elektryczna, czy mechaniczna.

Offline Krzesimir Dębski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 469
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Citroen CX 25 TRD 2, XM 2.0 TCT
  • Miejscowość: Lublin
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 04, 2017, 16:30:07 »
Bartek, właściciel mówił, że on na spółkę z kolegą odkupili go od starszego pana ktory jezdzil nim w trasy. Niestety uszkodzil go i tak sprzedal. Oni kupili błotnik w kolor i jeździli, z zamiarem sprzedaży, ale później zaczęły się problemy z gasnieciem silnika i dali sobie spokój.

Offline Dariusz Kunat

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 62
  • Skąd: Wrocław- Oborniki Śąskie
  • Posiadany samochód: Citroen CX rd turbo 2, Citroen XM 3.0 24V PRV, Citroen 2CV 78r, Peugeot 604 GTI Automatic 85r, Peugeot 205 CTI 2.0 TCT, Peugeot 205 1.4 GT, Renault 5 GT Turbo,
  • Zainteresowania: Auta z lat 80 i 90 tych.
  • Miejscowość: Wrocław- Oborniki Śąskie
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 04, 2017, 17:34:06 »
Kupiłem go w sumie z litości przed złomowaniem, chciałem go uruchomić, oczyścić i sprzedać dalej z minimalnym zarobkiem.
Ale właśnie ten środek,po prostu mnie zachwycił no i wyposażenie jak widać wszystko jest nie ma tylko szyberdachu.
Nie potrzebowałem kolejnego auta , ale postanowiłem że zostanie ze mną, będę chciał go doprowadzić do idealnego stanu, nie śpieszy mi się więc myślę że w ciągu roku go skończę.
Technicznie to tak silnik pali, skrzynia biegów sprawna wszystkie biegi wchodzą, zrobiłem może ze 100 metrów ;) , abs działa chociaż zaciski blokują, diravi działa i nawet nie cieknie. Kontrolki wszystkie gasną, podpinałem go pod Lexie sondy działają, niema żadnych błedów. Uszkodzony był komputer od HA wymieniłem go na wersje z silnikiem TCT nie wiem czy jest taki sam bo numery są inne. Zawieszenie zrobiło się miękkie, ale  nie tak jak w CX-sie, i wydaje mi się że stoi za wysoko tak jak by na lekko podniesionym nie wiem w czym jest problem?. Klima nie działa, sprężarka sprawna, jest jakaś nieszczelność. Silnik kupiłem drugi od Roberta Mulewicza, podobno sprawy tylko były problem z kompresją w układzie chłodzenia, ale wole zdjąć głowice, sprawdzić je splanować wymienić uszczelniacze, pierścienie tłokowe  i panewki niż bawić  się z wymianą wału korbami itd w starym silniku. Blacharsko też nie jest źle, drzwi ładne bez korozji na rantach, no niestety prawy próg do wymiany i spasowanie przodu.
W związku z tym że na razie nie mam miejscu w warsztacie na rozebraniu silnika zająłem się wnętrzem.
Fotel pasażera się nie przesuwał zgubił się kawałek pręta który łączy silnik z prowadnicą dospawałem kawałek śruby i gitara  :)
Podgrzewanie nie działało, przepalone były druty w 1 miejscu i złamane  w 5  miejscach. To samo w fotelu kierowcy dodatkowo przeszyłem trochę siedzisko bo szwy puściły, tylne kanapy miały tylko przepalone oparcia w jednym miejscu. I wreszcie wszystkie stołki grzeją przód i tył, porządnie je  umyłem  zakonserwowałem trzema warstwami mleczka do skóry i są gotowe do montażu.
Zająłem się też drewnem, nie podobało mi się bo miało różne odcienie, zdjąłem stary lakier pomalowane zostało wszystko bejcą i trzema warstwami lakieru.





  [size=78%]  [/size]



Offline Dawid Jarecki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 049
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Posiadany samochód: C5 MKII 2.0 HDI
  • Zainteresowania: Wygodne sofy ;-)
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 04, 2017, 17:58:01 »
Śliczne te drewno odrestaurowales. Jeszcze wiele pracy i serca ale uważam że warto.. Będę pilnie obserwował twoje poczynania.. Wstawiaj fotorelacje ☺

Wyklepane z urządzenia zdalnego nadawczego Xiaomi

znikająca cytrynowa szarość Islandii ;-)

Offline Przemysław Wyderka

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 472
  • Skąd: Siemianowice Śląskie
  • Posiadany samochód: XM 2.1TD Aut. 92' + XM 2.9 Aut. 99' + XM 2.0i 92'; Były: BX 1.4 92'; XM 2.1TD Man. 91;
  • Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 04, 2017, 18:14:34 »
Myślałem o bejcy i bezbarwnym, żeby u siebie odrestaurować i widzę, że jest to dobry pomysł, elementy wyglądają świetnie. Przydało by się jeszcze odtworzyć te białe symbole w jakiś sposób :)

Cytat: Dariusz Kunat
wszystko jest nie ma tylko szyberdachu.
Ja mam obecnie dwa MK1 z szyberdachem, a miałem nie dawno trzy. Jednego kombika MK2 bez szybderdachu i dochodzę po czasie do wniosku, że ten szyberdach w sumie nie jest taki konieczny. Same z nim problemy w tych autach, bo albo mechanizmy zużyte albo leje się woda do środka, a raczej jedno i drugie naraz.  Choć z drugiej strony jakby go naprawić... :)

Offline Dariusz Kunat

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 62
  • Skąd: Wrocław- Oborniki Śąskie
  • Posiadany samochód: Citroen CX rd turbo 2, Citroen XM 3.0 24V PRV, Citroen 2CV 78r, Peugeot 604 GTI Automatic 85r, Peugeot 205 CTI 2.0 TCT, Peugeot 205 1.4 GT, Renault 5 GT Turbo,
  • Zainteresowania: Auta z lat 80 i 90 tych.
  • Miejscowość: Wrocław- Oborniki Śąskie
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 04, 2017, 18:58:47 »
Ciesze się że Wam się podoba, też uważam że warto ratować takie auta a szczególnie drogich wersjach i mało spotykanych jak 24v.
Myślę że nadszedł czas na XM-a i ładne zadbane egzemplarze będą tylko drożeć.
Co do grafiki na panelu regulacji zawieszenia będą zrobione naklejki, mam już zamówione w drukarni .
Potrzebuje napinacz pirotechniczny pasa od kierowcy, mój jest wystrzelony >:(  ktoś pomoże?
Jeszcze zdjęcia foteli po umyciu i konserwacji.





Offline Dawid Jarecki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 049
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Posiadany samochód: C5 MKII 2.0 HDI
  • Zainteresowania: Wygodne sofy ;-)
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 04, 2017, 20:07:56 »
Na zdejeciach bardzo dobrze to wyglada.

Wyklepane z urządzenia zdalnego nadawczego Xiaomi

znikająca cytrynowa szarość Islandii ;-)

Offline Zbigniew Patelski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 992
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM 2.1 TD 1995
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 04, 2017, 23:44:15 »
Mógłbyś zrobić dokładne zdjęcia podstawy podłokietnika? Chodzi mi o sposób mocowania oraz wygląd modułu poduszek powietrznych w tej wersji. Moduł od wersji bez regulacji podłokietnika nie pasuje po jego zamontowaniu bez cięcia blach i chciałbym to porównać z fabrycznym rozwiązaniem.

BTW, ile kasy znalazłeś pod fotelami i dywanami? :D
ja: XM 2.1TD [XUD11ATE] BVA 95'
XM Break V6 24V [ES9J4] BVA 97' (trwa remont blach)
ojciec: XM V6 12V [ZPJ] BVM 96'

Offline Dariusz Kunat

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 62
  • Skąd: Wrocław- Oborniki Śąskie
  • Posiadany samochód: Citroen CX rd turbo 2, Citroen XM 3.0 24V PRV, Citroen 2CV 78r, Peugeot 604 GTI Automatic 85r, Peugeot 205 CTI 2.0 TCT, Peugeot 205 1.4 GT, Renault 5 GT Turbo,
  • Zainteresowania: Auta z lat 80 i 90 tych.
  • Miejscowość: Wrocław- Oborniki Śąskie
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 05, 2017, 17:54:48 »
Proszę bardzo  :) 










Pod fotelami nic nie znalazłem, ale pod tunelem środkowym znalazłem monetę  5 pfennig  z 1996 roku  :D .
Mam jeszcze pytanie  od  czego jest ta wtyczka i te małe coś w głośnikach mikrofony, czujniki ruchu? No i ta mała antena może to pozostałość po fabrycznej instalacji głośnomówiącej?












Taka jest zamontowana instalacja gazowa , zbiornik 100 L, ktoś zna taką, może coś wie czy jest dobra i daje rade?







Offline Zbigniew Patelski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 992
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM 2.1 TD 1995
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 05, 2017, 18:26:53 »
Dzięki za zdjęcia. Masz zupełnie inny moduł niż ja.

Ta płaska wtyczka to sterowanie radiem z kierownicy. Antena jest od telefonu - cicho mówiącego, ze słuchawką. To małe to są ultradźwiękowe czujniki ochrony wnętrza od wersji z fabrycznym alarmem.
ja: XM 2.1TD [XUD11ATE] BVA 95'
XM Break V6 24V [ES9J4] BVA 97' (trwa remont blach)
ojciec: XM V6 12V [ZPJ] BVM 96'

Offline Dariusz Kunat

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 62
  • Skąd: Wrocław- Oborniki Śąskie
  • Posiadany samochód: Citroen CX rd turbo 2, Citroen XM 3.0 24V PRV, Citroen 2CV 78r, Peugeot 604 GTI Automatic 85r, Peugeot 205 CTI 2.0 TCT, Peugeot 205 1.4 GT, Renault 5 GT Turbo,
  • Zainteresowania: Auta z lat 80 i 90 tych.
  • Miejscowość: Wrocław- Oborniki Śąskie
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 05, 2017, 20:05:18 »
Spoko ;) . Pewnie dlatego że  ja mam wersje z jedną poduszka , a Ty masz w tym roku chyba  na dwie.


Offline Zbigniew Patelski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 992
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM 2.1 TD 1995
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 05, 2017, 20:23:01 »
Brat miał ZPJ4 z dwiema poduszkami i regulowanym podłokietnikiem, ale nie zdążyłem podejrzeć co tam siedziało na tunelu, bo sprzedał.
ja: XM 2.1TD [XUD11ATE] BVA 95'
XM Break V6 24V [ES9J4] BVA 97' (trwa remont blach)
ojciec: XM V6 12V [ZPJ] BVM 96'

Offline Marcin Markowski

  • Mistrz patelni złota wara
  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 3 520
  • Skąd: Wrocław | Czasami Skierniewice
  • Posiadany samochód: XM MKII, 1994, HA2, 3.0v6 12V - Azure Fury, Volvo V70 2003, 2.4 BiFuel CNG
  • Zainteresowania: Grafika komputerowa / Marketing / Volva
  • Miejscowość: Wrocław | Czasami Skierniewice
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 05, 2017, 21:18:25 »
śliczny :)

Offline Dariusz Kunat

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 62
  • Skąd: Wrocław- Oborniki Śąskie
  • Posiadany samochód: Citroen CX rd turbo 2, Citroen XM 3.0 24V PRV, Citroen 2CV 78r, Peugeot 604 GTI Automatic 85r, Peugeot 205 CTI 2.0 TCT, Peugeot 205 1.4 GT, Renault 5 GT Turbo,
  • Zainteresowania: Auta z lat 80 i 90 tych.
  • Miejscowość: Wrocław- Oborniki Śąskie
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 11, 2017, 18:51:58 »
Dzisiaj udało mi się złożyć tunel środkowy, wszystkie przełączniki zostały wyczyszczone, sprawdzone i wyplakowane  :) .
Wymieniłem z 6 żarówek od podświetlenia,  potrzebuję lewej od strony kierowcy kratki od nawiewu w desce, ktoś pomoże?



 


Kupiłem tylną blendę i lampy w super stanie nie wyblakniętą  jak moja, za 100 zł.
Cieszy mnie to że ceny  i dostępność części nowych i używanych jest bardzo dobra, w porównaniu do CX-a.


Offline Dawid Jarecki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 049
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Posiadany samochód: C5 MKII 2.0 HDI
  • Zainteresowania: Wygodne sofy ;-)
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 11, 2017, 19:36:08 »
Do xm są rzeczy nowe w sprzedaży? Super to zrobiles.. Zazdroszczę garazu

Wyklepane z urządzenia zdalnego nadawczego Xiaomi

znikająca cytrynowa szarość Islandii ;-)

Offline Marek Korczak

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 134
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM mk2 2.0TCT '99 XM mk2 2,9(ES9J4) '98
  • Zainteresowania: renowacja aut, sporty motorowodne, elektronika
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 11, 2017, 21:24:38 »
potrzebuję lewej od strony kierowcy kratki od nawiewu w desce, ktoś pomoże?

Powinienem coś mieć, sprawdzić mogę pod koniec przyszłego tygodnia. Skrajna lewa pod głośnikiem czy lewa z dwóch środkowych?
DS (ID19B) w trakcie renowacji...

Offline Michał Parzęcki

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 189
  • Posiadany samochód: CITROËN XM 3.0 V6 1991 Exclusive
Odp: XM V6 24v PRV
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 11, 2017, 21:57:01 »
Niestety nie ma zbyt wielu nowych części. Chociaż sam jestem dosyć świeżym posiadaczem takiego auta to co raz częściej tego doświadczam.
Chociaż faktycznie jako posiadacz CXa możesz myśleć inaczej, bo jak sądzę do nich jest jeszcze gorzej :P Felgi w CX nie są calowe ?