Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Ile rocznie wkładacie w swoją xsarę?  (Przeczytany 3247 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mateusz Kotkowski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 62
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara I SX 1.4 8V 2000/2001
  • Miejscowość: Łódź
Ile rocznie wkładacie w swoją xsarę?
« dnia: Luty 27, 2017, 22:35:39 »
Cześć, jestem posiadaczem xsary coupe 1.4 z 2000 r. Jeżdżę nią od siedmiu lat. Ostatnio jednak coraz bardziej zagląda mi do kieszeni. W zeszłym roku uszczelka pod głowicą- 1000 zł., w tym roku łożyska w skrzyni biegów- znów 1000 zł. Na liczniku mam 125 000 km /przebieg oryginalny- auto od nowości w rodzinie/, ale chyba zaczyna się sypać. Tydzień po wymianie łożysk w skrzyni zaczęło mi szumieć w kole- znów chce wyciągąć ode mnie hajs. A Wy ile wkładacie w swoje cytryny? Kiedy, wg Was, pora zmienić samochód? Macie jakiś założony budżet na naprawy, którego przekroczenie skreśla auto? Myślę, że trochę słabo wydawać rocznie na naprawy 1/4 wartości auta. Choć z drugiej strony można trafić jeszcze gorzej. Co myślicie w tej kwesti?
Pozdro!
Pozdrawiam,

Mateusz

Offline Marcin Mainek

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 595
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Renault Mégane III
  • Miejscowość: Lublin
Odp: Ile rocznie wkładacie w swoją xsarę?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 28, 2017, 08:47:46 »