Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Błędy P0001, P0003 i P0686 - nie odpala.  (Przeczytany 10821 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Andrzej Osmałek

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 100
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Citroen: C3 1.4 HDI 70 2009, Xsara Picasso 1.6 HDI 90 2006; Toyota: Corolla E15 2.0 D4-D 2012
  • Zainteresowania: informatyka, mechanika samochodowa, elekronika samochodowa, prawo, IT...
  • Miejscowość: Lublin
Błędy P0001, P0003 i P0686 - nie odpala.
« dnia: Marzec 16, 2017, 10:46:29 »
Cześć,
Mam problem z 1.6 HDI 90KM z 2006 r.
Auto zgasło na środku skrzyżowania i już nie odpaliło.
Kręci żwawo ale nie odpala.
Po podłączeniu do Diagboxa wywaliło błędy P0001, P0003 i P0686.
po skasowaniu wraca tylko błąd P0868.
Bezpieczniki wszystkie sprawdzone.
Jakieś sugestie?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 19, 2017, 14:44:55 wysłana przez Andrzej Osmałek »
_________
Pozdrawiam
Andrzej Osmałek

Marek_S

  • Gość
Odp: Błędy P0001, P0003 i P0686 - nie odpala.
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 07, 2017, 20:25:59 »
Fajnie jakbyś opisał te błędy

Offline Artur Bryński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 456
  • Skąd: Turek
  • Posiadany samochód: Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
  • Zainteresowania: motoryzacja, komputery
  • Miejscowość: Turek
Odp: Błędy P0001, P0003 i P0686 - nie odpala.
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 13, 2017, 15:31:40 »
Inny bład dałes w tytule postu, inny w tresci. Domyslam się, że chodzi o bład P0686. Na szybko znalazłem taki opis:

Zasilanie przekaźnika sterowania silnikiem komputer / komputer łączy zarządzanie silnik-skrzynia biegów - zbyt niskie obwody

P0686 - obwód przekaznika zasilania wtryskowego, zwarcie

Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 109 `10r.
Peugeot Boxer 2.8 HDI `05r.
Citroen Jumper 2.8 HDI `06r.

Offline Artur Bryński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 456
  • Skąd: Turek
  • Posiadany samochód: Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
  • Zainteresowania: motoryzacja, komputery
  • Miejscowość: Turek
Odp: Błędy P0001, P0003 i P0686 - nie odpala.
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 13, 2017, 15:34:21 »
P0686 Wysterowanie przekaźnika mocy : Zwarcie z masą

P0001 Elektrozawór regulacji przepływu paliwa : Obwód otwarty


P0003 Elektrozawór regulacji przepływu paliwa : Zwarcie z masą


 Sugeruję ci sprawdzić wtyczke od regulatora cisnienia. To przypadłość w 1.6 HDi

Jak dojdziesz do ładu to daj znac
Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 109 `10r.
Peugeot Boxer 2.8 HDI `05r.
Citroen Jumper 2.8 HDI `06r.

Offline Jacek Ziółek

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 136
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: XP 1,6HDI/90Km/06
  • Zainteresowania: moje auto
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Błędy P0001, P0003 i P0686 - nie odpala.
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 15, 2017, 20:47:55 »
A tak dla nauki , to gdzie ona jest?
Xsara Picasso 101kkm
Była C5 V6 BVA /03
Xantia 1,9TD /95

Offline Artur Bryński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 456
  • Skąd: Turek
  • Posiadany samochód: Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
  • Zainteresowania: motoryzacja, komputery
  • Miejscowość: Turek
Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 109 `10r.
Peugeot Boxer 2.8 HDI `05r.
Citroen Jumper 2.8 HDI `06r.

Offline Andrzej Osmałek

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 100
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Citroen: C3 1.4 HDI 70 2009, Xsara Picasso 1.6 HDI 90 2006; Toyota: Corolla E15 2.0 D4-D 2012
  • Zainteresowania: informatyka, mechanika samochodowa, elekronika samochodowa, prawo, IT...
  • Miejscowość: Lublin
Odp: Błędy P0001, P0003 i P0686 - nie odpala.
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 19, 2017, 14:36:49 »
Hej,
Sorki, że nie odpisywałem, ale miałem na głowie sprawy rodzinne.
Auto jeszcze stoi - nie było ani czasu ani pogody.
Co do błędów:
P0001 - Usterka przemijająca. Regulacja wydatku paliwa. Elektrozawór sterujący w stanie przerwania obwodu albo temperatura poniżej...
P0003 - Usterka przemijająca. Regulacja wydatku paliwa. Elektrozawór sterujący zwart z masą albo wysokość zbyt mała.
P0686 - Usterka przemijająca. Obwód przekaźnika zasilania systemu wtrysku. Stopień mocy zwarcie z masą albo wartość zbyt mała.
Jak znajdę trochę czasu, to sprawdzę wtyczkę od regulatora ciśnienia.

_________
Pozdrawiam
Andrzej Osmałek

Offline Andrzej Osmałek

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 100
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Citroen: C3 1.4 HDI 70 2009, Xsara Picasso 1.6 HDI 90 2006; Toyota: Corolla E15 2.0 D4-D 2012
  • Zainteresowania: informatyka, mechanika samochodowa, elekronika samochodowa, prawo, IT...
  • Miejscowość: Lublin
Odp: Błędy P0001, P0003 i P0686 - nie odpala.
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 03, 2017, 14:31:56 »
Fakt, wtyczka od regulatora wtedy pomogła. Odpięcie, podpięcie i problem zniknął.
Teraz mam kolejny, a mianowicie znowu nie odpala, tym razem Lexia krzyczy błędem na kalkulatorze wtrysku:
Brak zasilania czujnika położenia wału, czujnika klimatyzacji...
Jutro będę jeszcze raz dokładnie sprawdzał bezpieczniki i wtyczki od ECU, chyba, że ktoś ma jakieś pomysły...
_________
Pozdrawiam
Andrzej Osmałek

Offline Andrzej Osmałek

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 100
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Citroen: C3 1.4 HDI 70 2009, Xsara Picasso 1.6 HDI 90 2006; Toyota: Corolla E15 2.0 D4-D 2012
  • Zainteresowania: informatyka, mechanika samochodowa, elekronika samochodowa, prawo, IT...
  • Miejscowość: Lublin
Odp: Błędy P0001, P0003 i P0686 - nie odpala.
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 10, 2017, 09:13:23 »
Problem rozwiązany. Czujnik ciśnienia klimatyzacji padł. Po wymianie błędów brak.
_________
Pozdrawiam
Andrzej Osmałek

Offline Artur Bryński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 456
  • Skąd: Turek
  • Posiadany samochód: Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
  • Zainteresowania: motoryzacja, komputery
  • Miejscowość: Turek
Odp: Błędy P0001, P0003 i P0686 - nie odpala.
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 12, 2017, 13:45:16 »
Współczuje usterek, niby proste do usunięcia ale skutecznie unieruchamiają auto. Od razu sprawdziłeś wtyczkę o której ci pisałem czy szukałes i błądziłeś ?
Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 109 `10r.
Peugeot Boxer 2.8 HDI `05r.
Citroen Jumper 2.8 HDI `06r.

Offline Andrzej Osmałek

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 100
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Citroen: C3 1.4 HDI 70 2009, Xsara Picasso 1.6 HDI 90 2006; Toyota: Corolla E15 2.0 D4-D 2012
  • Zainteresowania: informatyka, mechanika samochodowa, elekronika samochodowa, prawo, IT...
  • Miejscowość: Lublin
Odp: Błędy P0001, P0003 i P0686 - nie odpala.
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 12, 2017, 14:50:47 »
Wtyczka regulatora sprawdzona od razu. Ale skubany nie odpalił. Dopiero po wymianie czujnika ciśnienia klimatyzacji zaskoczył.
Ogólnie auto stało nieużywane przez pół roku - czwarty pojazd na dwóch kierowców. Dopiero teraz się nim zajmuje. Teraz jeszcze wyskoczył czujnik ciśnienia oleju i wyciek z skrzyni na lewej półosi.
_________
Pozdrawiam
Andrzej Osmałek

Offline Artur Bryński

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 456
  • Skąd: Turek
  • Posiadany samochód: Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
  • Zainteresowania: motoryzacja, komputery
  • Miejscowość: Turek
Odp: Błędy P0001, P0003 i P0686 - nie odpala.
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 12, 2017, 18:41:48 »
sporo nieszczęść jak na jedno auto ;) Ciekawe czy trefny egzemplarz, czy efekt zastania
Renault Laguna 3ph1 2.0 DCI Initiale
Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 109 `10r.
Peugeot Boxer 2.8 HDI `05r.
Citroen Jumper 2.8 HDI `06r.

Offline Andrzej Osmałek

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 100
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Citroen: C3 1.4 HDI 70 2009, Xsara Picasso 1.6 HDI 90 2006; Toyota: Corolla E15 2.0 D4-D 2012
  • Zainteresowania: informatyka, mechanika samochodowa, elekronika samochodowa, prawo, IT...
  • Miejscowość: Lublin
Odp: Błędy P0001, P0003 i P0686 - nie odpala.
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 13, 2017, 09:55:39 »
Na 99% efekt zastania, na 1 % zaniedbania poprzedniego właściciela.
Żadne auto nie lubi stać nieużywane przez pół roku.
Wczoraj ogarnąłem już chyba wszystko - wszystkie wtyczki od wszystkich możliwych czujników rozpięte, przeczyszczone i złożone - efekt - żadnych błędów. Oleje w silniku i w skrzyni wymienione. Uszczelniacz prawej półosi wymieniony. Na dziś planuję jeszcze wymianę płynów - hamulcowego, wspomagania i układu chłodzenia.
Jak wszystko ogarnę, to muszę się zastanowić, którego Citroena sprzedać - C3 czy XP... 
_________
Pozdrawiam
Andrzej Osmałek