Brak łączności z zawieszeniem to najbardziej typowa "cecha" najmniej wartościowych klonów interfejsu (nie posiadają wszystkich elementów na płytce drukowanej).
Jedyne wyjście to zakupić interfejs pełnowartościowy - tzw. "full".
W zał. zdjęcie jak powinna wyglądać płytka dobrego interfejsu - powinno być 12 przekaźników. W gorszych brak z reguły kilku przekaźników (tych kremowych kostek).
Nie chodzi o przekaźniki, nie widziałem wersji z mniejszą ilością, ale może występują, chodzi o np transoptory te białe na zdjęciu niżej, chińczyk montuje 1,2 albo tylko 3 zamiast 7 (są zastąpione tranzystorami), do tego np może być brak warystora, inny układ zasilania itp.
Wersje okrojone posiadające mniej transoptorów (i kilka mało istotnych elementów) też działają.
No właśnie mój nie laczy się z zawieszeniem. Co zrobić w takim przypadku?
Jeśli nie łączy się z zawieszeniem to sprawdzić na innym egzemplarzu interfejsu lub innym aucie, może być też np przetarta wiązka (elektronika od zawieszenia jest przy pompie znany objaw przecierania wiązki przez prawą lampę), może być padnięty albo źle przylutowany przekaźnik na płytce, ewentualnie złe oprogramowanie w układzie PIC w interfejsie.