Panowie jak jest w ogóle z tymi akcjami serwisowymi, ja np mam moduł BSM od nowości z 2008r a z tego co wiem były wadliwe i dopiero po 2011 roku są poprawione a pytanie brzmi powinni to wymienić za free czy jednak we własnym zakresie?
I dla mnie też bym poprosił o sprawdzenie jakby można VF7RDRHRH54071914
Nie wiem jak to jest z tymi akcjami serwisowymi w Citroenie. Wydaje mi się, że oni mieli akcje serwisowe mniej i bardziej pilne czyli te mniejszej wagi ogarniali przy okazji a te ważniejsze (dotyczące bezpieczeństwa) naprawiali wzywając klientów.
Nie mam swojego C5 od nowości więc się nie wypowiem. Moja C5tka z 2009r na pewno dostała na gwarancji w ramach akcji serwisowych nowe BSM oraz mechanizmy wycieraczek więc te komponenty które standardowo psuły się w C5 X7 z pierwszych lat produkcji.
Mi się wydaje, że Citroen podszedł do tego tematu tak by zminimalizować koszty i jeśli nie musiał to nic nie robił. Jakby mieli wzywać klientów na wymianę części które się lada moment zepsują to by poszli z torbami
Przecież prawie każdy musiał wymieniać już mechanizmy podnoszenia szyb czy maglownice.