To może po kolei:
- CZĘŚĆ ZAMIENNA
00001109AL FILTR OLEJU - zakładając że wymieniasz przy okazji olej, to tak
0000016488 USZCZELKA ZAŚLEPKI MISKI OLEJ. - j.w.
9674993880 USZCZELKA POMPY WTRYSKOWEJ - do wymiany bezwzględnie - to uszczelka między blok a przekładnię zębatą
9674994180 USZCZELKA POMPY WTRYSKOWEJ - uszczelka przekładni, też do wymiany
9678258280 USZCZELKA POMPY WTRYSKOWEJ - krzyżak wałka rozrządu który przekazuje napęd z wałka na przekładnie - ja bym go zweryfikował jedynie, zazwyczaj nie ma konieczności wymiany. Nowy to ok. 70PLN także cena też nie wyrywa z butów
9803284580 USZCZELKA POMPY WTRYSKOWEJ - uszczelka oring pompy, jak najbardziej do wymiany
9840293480 PRZEWODY WYJŚCIOWE POM. WTR. - sztywny przewód, moim zdaniem jeżeli nie jest uszkodzony wymiana bez sensu
00006925R8 (MUL) ŚRUBA KOŁNIERZOWA - koszt żaden więc można wymienić, stare też dadzą radę
0000016713 ZAŚLEPKA - to jest generalnie taki korek w przekładni, wymiana całości moim zdaniem bez sensu, wystarczy uszczelka nr
00000164880000692569 (MUL) ŚRUBA KOŁNIERZOWA - j.w. odnośnie śrub
0000030713 (MUL) ŚRUBA KOŁNIERZOWA - j.w.
9674231880 PRZEWÓD ZWROTNY WTRYSKIWACZA - to już moim zdaniem dupochron serwisu, bo stare wiązki wtrysków zazwyczaj da się uratować chyba że plastik już mega skruszał. Polecam na YT filmiki Alana Howatta jeżeli robiłbyś to sam, nie wolno podważać za tą płaską część zabezpieczenia która jest na wierzchu, tylko trzeba podejść do tego od spodu takim czymś na wzór drobnego haczyka
9801366680 WKŁAD FILTRA - można i pewnie zmienić przy okazji na wypadek jakby jakiś syf został po drodze w układzie paliwowym
ale imho to i tak nie rozwiąże tematu wycieku, bo wymiana tych wszystkich uszczelek to leczenie skutków a nie przyczyny. O co chodzi już tłumaczę - tak jak w starszych modelach często przyczyną wycieku w tych pompach jest uszkodzony uszczelniacz na wałku pompy. Tutaj jest o tyle trudniej że żeby się do niego dostać to konieczny jest demontaż koła zębatego na pompie (śruba z lewym gwintem, pod spodem jest jeszcze taki plastikowy koszyczek który ustala pozycję koła i można go łatwo połamać). Dopiero jak się to zdemontuje to na wierzchu pojawia nam się uszczelniacz który należy wymienić. Widać tam nawet otwór technologiczny, którym olej swobodnie sobie wycieka mimo wymiany wszystkich powyższych uszczelek. nr potrzebnego uszczelniacza to delphi 7190-266
Żeby było bardziej obrazowo - dostępny jest jeden filmik na YT gdzie ktoś pokazuje jak się do tego dobrać:
https://www.youtube.com/watch?v=iTY4_XbehMQPS:
- rozważyłbym żeby delikatnie posmarować uszczelkę między blokiem a przekładnią czymś na wzór loctite 518
- wyciek w tej okolicy jest w tych pompach mega powszechny - mam w Fordzie DW10F z przebiegiem 60kkm i też już cieknie
- ori części można łatwo kupić w sklepie 2407.pl ew. w serwisie po prostu
- sam to ogarniesz, bardzo ważne jest tutaj też odpowiednie ustawienie rozrządu i pompy, jak to źle zsynchronizujesz to jest duże ryzyko że Ci zetnie rozrząd