witam
2.0 hdi gaśnie bez przyczyny, raz na parę setek kilometrów. błędy:
P1112 monitorowanie wysokiego ciśnienia. brak. wyciek
P1135 Wyłączenie trzeciego tłoka. zwarcie do masy lub przerwa
I jescze coś tam jest o egr, ale to moim zdaniem niema związku
wymieniłem wszystkie filtry, dolałem miksolu, sprawdziłem wszystkie wtyczki, cisinienie za filtrem paliwa ( w sensie test pompy w baku) zmierzyłem zwykłym manometrem powietrznym, wyszło ponad 2 atmosfery.
Czy ktoś wie, o co chodzi z tym trzecim tłokiem? jakie zwarcie do masy? Gdzie tam są kabelki zeby coś się mogło zewrzeć? Sprawdzałem już nawet, czy tłumaczenie z angielskiego nie jest "skopane", ale nie. Dlamnie liczy się bardziej swiety spokój niż parę stówek. kupić testowaną używkę (400zł) to co mam wysłać do regeneracji (650) czy szukać czegoś innego? Na mechaniorów się nie chcę zdawać, bo lubią wymieniac wszsytko po kolei, a nie diagnozować. interfejs do kompa mam. No chyba ze polecicie kogoś sprawdzonego ze śląska....