Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Cross Tourer Swiss  (Przeczytany 1677 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Przemyslaw Slodkiewicz

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 3
  • Posiadany samochód: Citroen C5 CrossTurer 2.2HDI
  • Miejscowość: Zurych
Cross Tourer Swiss
« dnia: Wrzesień 20, 2019, 23:20:00 »
Dzień dobry!

Pomyślałem, że w czasach książek serwisowych kupowanych na allegro dobrze jest prowadzić wersję elektroniczną na tymże forum. Poniżej moja cytyna

Wersja: C5 CrossTourer Exclusive 2014
Silnik: DW12C (2.2HDi 204km)
Skrzynia: Aisin am6
Przebieg: 66kkm (stan na dziś)
Spalanie: 7.12l/100km (pomiar z dystrybutora od początku posiadania)
Historia zakupu: Samochód nabyłem pod koniec 2017 w komisie niedaleko Bazylei. Nie maiłem w planach akurat tej "uterenowionej" wersji. Szukałem czegoś w dobrym stanie.
Mody: Car audio marki Focal + wygłuszenie drzwi, polerka felg, dozjazdowka
Przygody: Przednia szyba poszła do wymiany, końcówka drążka
Najbliższe plany serwisowe (70kkm): Tarcze, klocki, płyn hamulcowy, olej+filtry, olej w skrzyni biegów, akumulator, płyn chłodniczy

Ogólnie uwielbiam ten wóz i samą ideę, która pasuje do mojego defensywnego stylu jazdy. Dziejszy trend w motoryzacji to stylistyczna agresja i trzy cylindry na turbolagu. Tu nic nie wrzeszczy, mimo, że moc niemała. Wszystko jest zaprojektowane tak żebyś się nie stresował i przemęczał. Cisza, hydropneumatyka, wygoda. Dziury, progi? Cóż to takiego... Dopiero uświadomiłem sobie co robi to zawieszenie kiedy kawałek regularnie pokonywanej drogi gorszej jakości przejechałem innym autem. Możesz wrzucić 400kg do bagażnika, 4 pasażerów, a jedyną różnicą w zachowaniu auta będzie spalanie. Światła same się ogarniają wraz z poziomowaniem, lusterko wsteczne samo wykrywa kiedy przejść w tryb noc. Można wybaczyć ergonomiczne wpadki (lub raczej wzorce projektowe lat 200X) oraz to, że według projektanta tego wnętrza w samochodzie je i pije tylko patologia.









Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2019, 17:31:30 wysłana przez Błażej Banisz »

Offline Tomasz Hudy

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 1 086
  • Skąd: Lędziny
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X7) Tourer (2011) 2.0 HDI RHH AM6C
  • Zainteresowania: informatyka, elektronika
  • Miejscowość: Lędziny
Odp: Cross Tourer Swiss
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 21, 2019, 09:09:39 »
Bardzo "ładna sztuka" ;)
Gratuluję zakupu i życzę niezawodności, choć przy takim znikomym przebiegu, problemów nie powinno być.

Offline Henryk Guzicki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 281
  • Skąd: Brande/Dania
  • Posiadany samochód: Seat Ateca FR TSI Citroen DS3 HDI
  • Miejscowość: Brande/Dania
Odp: Cross Tourer Swiss
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 21, 2019, 10:39:47 »
Szkoda że na rynku Duńskim nie ma takich wersji bo to jest wersja którą chcę posiadać,i gratki dla ciebie za zakup i niech ci się dobrze spisuje.

Offline Przemyslaw Slodkiewicz

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 3
  • Posiadany samochód: Citroen C5 CrossTurer 2.2HDI
  • Miejscowość: Zurych
Odp: Cross Tourer Swiss
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 21, 2019, 13:19:17 »
Thx! Dużych różnic nie ma. Inne wzory felg, trochę plastiku i 150mm wyżej do 70km/h.
Btw. Dziś szatański przebieg wybił :)

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Offline Henryk Guzicki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 281
  • Skąd: Brande/Dania
  • Posiadany samochód: Seat Ateca FR TSI Citroen DS3 HDI
  • Miejscowość: Brande/Dania
Odp: Cross Tourer Swiss
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 21, 2019, 15:23:22 »
Dla mnie oprócz tych dodatków zaletą jest przede wszystkim silnik ale niestety Dania podatkami zabija porządną motoryzację.