Pompa przyszła, Ale nie jest identyczna. To znaczy jakby dolna część pompy była odwrócona o 180 stopni: przy prawidłowym ustawieniu króćcami do przodu ramię plywaka pokazuje w przeciwnym niż oryginał kierunku, dół pompy ( jest niepełnym cylindrem) wchodzi spłaszczon ą częścią odwrotnie niż oryginał, wtyczkę od pompy też trzeba obrócić o 180 stopni, aby ją włączyć (styki pompa, czujnik są wtedy prawidłowo. Wszystkie wymiary: wysokość przed i po ściśnięciu , średnice są prawidłowe. Również na pozycji i prawidłową szerokość ma plastikowa "szyna" na denku pompy służąca do wsunięcia w wycięcie w baku. Jedynie 3 plastikowe wypustki pod denkiem mają szerokość 18 mm zamiast 22 mm jak w oryginale. Nie wiem co robić. Czy w baku na dnie jest jakiś uchwyt, w który wchodzi pompa, czy pływak pracujący z drugiej strony pompy będzie miał dość miejsca w baku? Po próbie montażu już nie oddam pompy. Może tak ma być I to uniwersalny zamiennik. Oryginał to VDO, Nowa ma naklejkę Bosch 0 986 580 215. Może to do limuzyny, nie do Break'a?. Limuzyny miały mniejsze zbiorniki? Jak mi się uda dołączę zdjęcia. Piszę ze smartfony.