Wrzucam "ku pamięci"
D6AW012WQ0 - PILOT WYSOKIEJ CZĘSTOTLIWOŚCI NIE DZIAŁA
1. POCHODZENIE
Utrata zasilania elementów sterujących kolumny kierownicy.
2. INTERWENCJA POSPRZEDAŻNA
Sprawdzanie lokalizacji bocznika trybu klienta (w zależności od wyników testu).
Wymiana bezpiecznika (w zależności od wyników testu).
Przywrócenie stanu wiązek elektrycznych (w zależności od wyników kontroli).
2.1. Niezbędne części
1 Bezpiecznik elektryczny (numer katalogowy części zamiennej w zależności od wyposażenia pojazdu) (jeśli
niezbędny).
2.2. Kontrola
2.2.1. Test 1
Poczekaj, aż sieć pojazdu przejdzie w tryb uśpienia.
Naciśnij jeden z przycisków na pilocie:
Jeżeli centralny zamek nie działa tylko wtedy, gdy sieć zasilająca „jest w stanie uśpienia”: przeprowadzić naprawę
Jeśli centralny zamek nie działa nawet po „przebudzeniu” sieci: Uruchom test 2
2.2.2. Test 2
Sprawdź stan bezpiecznika zasilania zespołu przełączników kolumny kierownicy:
W przypadku przepalenia bezpiecznika: przeprowadzić naprawę 2
Jeśli bezpiecznik nie jest przepalony: Przeprowadź test 3
2.2.3. Test 3
Uzyskaj dostęp do 6-pinowego szarego złącza przełączników kolumny kierownicy.
Zmierzyć napięcie na zacisku 5, przestrzegając następujących warunków:
Zapłon włączony
Sieć w trybie gotowości
Podłączono złącze skrzynki przekaźników
Napięcie akumulatora serwisowego jest wyższe niż 12 V.
Jeśli napięcie jest niższe niż napięcie akumulatora serwisowego: Przeprowadź test 4.
Jeśli napięcie jest równe napięciu akumulatora serwisowego: Nie stosuj tego dokumentu,
Jeśli napięcie jest takie samo jak napięcie akumulatora serwisowego: Nie stosuj tego dokumentu,
Przeprowadź głębsze rozwiązywanie problemów.
2.2.4. Test 4
Zapewnij dostęp do 16-pinowego szarego złącza na BSI.
Zmierzyć napięcie na zacisku 2, przestrzegając następujących warunków:
Zapłon włączony
Sieć w trybie gotowości
Podłączono złącze skrzynki przekaźników
Napięcie akumulatora jest większe niż 12 V.
Jeśli napięcie jest równe napięciu akumulatora serwisowego: Przerwany przewód między urządzeniem
Przełączniki BSI i kolumny kierownicy; Wykonać naprawy 3.
Jeśli napięcie jest równe napięciu zmierzonemu w teście 3: Nie stosuj tego dokumentu; Wykonać
głębsze rozwiązywanie problemów.
2.3. Naprawa
2.3.1. Zadanie 1
Umieść bocznik w BSI w pozycji „klient”.
2.3.2. Zadanie 2
Wymienić bezpiecznik zasilania zespołu przełączników kolumny kierownicy.
2.3.3. Zadanie 3
Napraw wiązkę elektryczną.