Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Pytanie o użytkowanie instalacji lpg  (Przeczytany 1726 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Łukasz Szlęk

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 68
  • Skąd: Głogów
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 1.8 2004r PB+LPG
  • Zainteresowania: Komputery, Filmy, Seriale, Bieganie
  • Miejscowość: Głogów
Pytanie o użytkowanie instalacji lpg
« dnia: Wrzesień 30, 2017, 16:24:54 »
Witam, założyłem do XP 1.8 115 KM instalację gazową, jako że jest to pierwsze moje auto to nurtuje mnie jedno zagadnienie. Nie znam się szczegółowo na poszczególnych elementach wiem tylko że jest to KME Nevo, zrobiłem dopiero 200 kilometrów i jak na razie żadnych zastrzeżeń co do pracy układu nie mam. W instalacji założony jest też emulator zużycia paliwa i co do niego chcę uzyskać informację.
Po zatankowaniu gazu i benzyny,  poziom paliwa wzrósł do trzech kresek ( jedna pomarańczowa i dwie białe) a zasięg pokazało około 140 km, po trasie liczącej 170 km jazdy cały czas na gazie ( ciepły silnik)  spadł poziom o jedną kreskę a zasięg utrzymywał się około 105km, po przejechaniu jeszcze 20 km po mieście poziom na wskaźniku zmienia się i pokazuje raz tylko pomarańczową kreskę albo jeszcze jedną białą. Zastanawia mnie jeszcze fakt pokazywania przez komputer chwilowego zużycia paliwa podczas jazdy na gazie - czy nie powinno być zero. Czy możliwe że podczas jazdy na gazie spalanie byłoby również paliwo. Żadnych wycieków paliwa nie mam.
Może ktoś przeczyta ten przydługi post i rozwieje moje wątpliwości

Offline Sebastian Lewandowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 19
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: citroen xsara picasso 1.8 V16 2003 exlusive
  • Miejscowość: Bydgoszcz
Odp: Pytanie o użytkowanie instalacji lpg
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 30, 2017, 17:21:35 »
Witam
Mam też w xp lpg nie mam (na razie) emulatora,silnik 1,8