mierząc go miernikiem to para styków była zwarta po naciśnięciu rozwarta a druga odwrotnie. Tak jak powinno być.
No to coś jest poza tym stycznikiem. Styki dobre a system auta źle widzi....dalej szukamy. Jakie to były wartości omów?
A sprawdź bezpieczniki w BSI (F4) i BSM (F7)....
Chyba, że rację ma Patryk, kłopoty z komunikacją pomiedzy silnikiem a ESP. Styk główny jest "podpięty" do BSI (ten który zmienia się) a styk pomocniczy podłączony do ECU , więc ESP bierze info styku pedału przekazane siecią CAN.
Muszę pooglądać schematy i pomyśleć....jeszcze raz sprawdzisz styki omomierzem ale na wtykach BSI i ECU. Ale to muszę przegooglać...
EDIT: a więc....Styk główny do świateł masz sprawdzony, działa....wróć do lexii i kontroli styku pomocniczego stopu w kalkulatorze silnika (pokazałeś screen z takim błędem, zwarcie do plusa). Szukasz odczytu stanu tego styku w kalkulatorze silnika - nie ESP !
Przy braku zmiany stanu tego styku, kontrolujesz ten styk omomierzem, bezpośrednio na wyłączniku przy pedale.
Druga możliwość sprawdzenia tego styku: woltomierz do ręki, na pinie G3 odpiętej wtyczki czarnej 48pinowej kalkulatora wtrysku mierzysz 12V przy pedale zwolnionym , 0V przy pedale naciśniętym.
W zależności od efektów może trzeba sprawdzić stan przewodu....