Witam
Dopadło i moją Xsarę (X2, '02, 1.4i, KDW).
W konkretnej sytuacji wolne obroty silnika skaczą w zakresie 1000-2000
Dzieje się to tylko gdy silnik jest MOCNO rozgrzany - ok 90 stopni - na granicy włączania wentylatora, czyli w korkach i auto się toczy (sprzęgło/luz - nie ma znaczenia).
Po zatrzymaniu samochodu wraca do normy - czyli się trzymają świętych 850.
Jedyny błąd jaki udało się odczytać to trwały P1327 - cewka zapłonowa.
Komputer, do którego mam dostęp nie potrafi go skasować, lub pojawia się natychmiast na nowo.
Czego szukać? Czy kolejnej cewki, czy to inny czujnik daje fałszywy sygnał.
Cewka wymieniana na no-name 2.000 km temu po padnięciu (brak jednej iskry), świece OK.
Jedyny znaleziona fizyczna usterka to przetarty kabelek sygnałowy w korytku pod i po prawej stronie miski olejowej.