Jak się zmienia olej w silniku co 30tys to potem jest motorshaden.
To samo było w Lagunach II. Tak zalecał producent. Ja miałem 4 Laguny od 100kk, 107km, 120km i 150km i o żadnej złego słowa nie powiem, a ponoc królowe lawet. A widział ktoś na lawecie? Dzięki tym opiniom najtańsze dobre auto.
Niemcowi kazali wymieniać co 30tys to tak wymieniał i sypały się panewki, turbiny i korbowody.
Sprawdzałeś co na czym polega motorshaden? Na mobile widzę pierwszy z brzegu zepsuty, palący, z defektem pompy olejowej, a nie z rozsypanym silnikiem. To taka tragedia? Dla Niemca może tak, bo go serwis zje na dzień dobry.
3.0 to właśnie STETY 2.7 po modernizacji.
Owszem dostępności silników nie ma, ale po co mają być dostępne, znacie kogoś kto potrzebował wymienić cały 3.0HDi?
Czasem jednak się sprzedają z uszkodzonym silnikem, kolega przecież kupił.
Kończę dyskusję na temat sinika 3.0HDi małym podsumowaniem. Tu jest temat o skrzyniach.
Dziwi mnie tylko skąd to negatyne podejście. Jakiś niespełniony żal, bo tak to wygląda?
Zostańmy zatem przy tym, że 3.0 to niestety zmodernizowany 2.7 i jest pełno zepsutych aut z 3.0.
Dla chcących kupić auto z tym silnikiem, polecam poczytać zagraniczne fora, jak ludzie chwalą ten silnik, chwalą jego pracę, piszą, że jako jedyny nie potrzebuje remap, nie widzę narzekań jaki to on zły itd. Tutaj zaś użytkownicy 2.0 wiedzą lepiej.
Ciekawe są też tu posty typu mam 2.0, ale chciałbym, marzy mi się 3.0... Ostrzegam, nie zamieniać, to silnik po modernizacji i pełno zepsutych stoi, ech...