Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: XM 2.1 TD 2000r. czy nad tylnia belka po lewej znajduje sie trójnik czwórnik? do  (Przeczytany 2465 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysztof Gułaś

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: Chełm
  • Posiadany samochód: Citroen XM 2,1 TD 2000, Citroen BX 1,8 Turbo, Citroen 1,4
  • Zainteresowania: elektronika
  • Miejscowość: Chełm
Witam pojawił się kropelkujący wyciek z nad tylniej belki lewej strony, czy ktoś wie co może za to odpowiadać jakieś łączenie zawór, trójnik można tylko ledwo palce w szczelinę wsadzić nie wiem czy nie obędzie się bez demontażu tylniej belki

Offline Krzesimir Dębski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 469
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Citroen CX 25 TRD 2, XM 2.0 TCT
  • Miejscowość: Lublin
Jeśli to nie z gumowego łącznika powrótw, to bez ściągania belki się nie obędzie. Sprawdz, w którym momencie cieknie bardziej, czy jak wciskasz hamulec, czy jak auto się podnosi bądź opada.

Offline Krzysztof Gułaś

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: Chełm
  • Posiadany samochód: Citroen XM 2,1 TD 2000, Citroen BX 1,8 Turbo, Citroen 1,4
  • Zainteresowania: elektronika
  • Miejscowość: Chełm
dzięki... cieknie bardziej przy opuszczaniu wtedy nawet się troszkę leje

Offline Tomasz Nowak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 678
  • Skąd: Gorzow Wlkp.
  • Posiadany samochód: C6, BX_4x4_TCT, XM_Ambulance
  • Zainteresowania: technika, gry
  • Miejscowość: Gorzow Wlkp.
Nie chce Cie martwic, ale zazwyczaj w tym miejscu winna jest korozja przewodow metalowych.
Citroen - polubisz każdą plamke   ;)

Offline Krzesimir Dębski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 469
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Citroen CX 25 TRD 2, XM 2.0 TCT
  • Miejscowość: Lublin
To najprawdopodobniej zgnil przewód powrotny korektora wysokości gdzieś nad belka. Da się to naprawić na skróty. Przewód ten jeśli się nie mylę wychodzi z korektora po stronie gdzie jest wkrecony tylko jeden przewód i łączy się z gumowym przewodem powrotnym w okolicy przedniego stabilizatora. Na szybko puścić nowy przewód  po belce, a w przyszlosci zdjąć belkę i zrobić jak należy, bo pewnie na jednym przewodzie się nie skończy.

Offline Robert Mulewicz

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 784
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
  • Zainteresowania: szerokie
  • Miejscowość: Kraków
Potwierdzam słowa Tomka i Krzesimira.Tam na belce przy podłodze jest plastikowy uchwyt na kilka rurek.Siedzi tam błoto i wszystko gnije.Dostęp francowaty i żeby tam wsadzić rękę trzeba opuszczać belkę.W każdym Xm-ie jaki miałem były z tym problemy.
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów