Dzieki za zainteresowanie,
1. jak kupiłem c5 to miałem poluzowaną śrubę w zamku drzwi i przez co odstawały lekko od karoserii, dokręciłem i było ok wyciszyło się trochę, ale u mnie problem z drzwiami a z samą szybą. Te uszczelki z meszkiem a raczej same płatki są bardzo cienkie i nawet jak dotykaja szyby ( a dotykają bardzo mało) to i tak nie mają prawa dobrze wyciszać szumów. Może dlatego zainstalowano 2 szt. Chodziłem tydzień temu po motorshow w Wiedniu, gdzie były powystawiane auta z najwyższej półki i przyglądałem się tym uszczelkom i w żadnym nie spotkałem takiego rozwiązania. Były grube uszczelki do szyby z duża powierzchnią przylegania. Te uszczelki z c5 muszą z łatwością odkształcić się po latach użytkowania.
dla testu napchałem chusteczek pomiędzy szybę a ramę i już sporo się wyciszyło ( to zacząłem słyszeć świst najprawdopodobniej od lusterek)
2. Szum u mnie również jest od dachu, który mam szklany więc słychać relingi, ale jeżdże z zamkniętą osłoną więc nie jest źle.
3. Kolejny szum słyszę gdzieś od tych pionowych plastikowych nakładek na przednią szybę, szczególnie przy bocznym wietrze.
4. Słyszę również szum gdzieś ze słupka C i D więc możliwe że trzeba wyciszyć słupek a może to też szyby tylko z tylnych drzwi.
5. Szum opon też słyszę dość wyraźnie szczególnie koło 70 km/h gdy jeszcze nie słychać tych szyb.
Jak się popatrzy na zabezpieczenia citroena przed dzwiekiem to wydaje się, że powinno być to faktycznie ciche auto ale moje nie jest. Faktycznie jest cichsze niż nowa octavia, nowy golf, superb. Ale benzyniaków mondeo, E klasa, to mu brakuje sporo.