Francuskie.pl
- Twoja codziennaporcja aktualności na temat marki Citroen
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
Klub Cytrynki
»
Samochody
»
C5
»
MK III (X7).
»
Wymiana silnika 2,0 hdi z wcześniejszego C5
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Wymiana silnika 2,0 hdi z wcześniejszego C5 (Przeczytany 2741 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Krzysztof Werner
Przyspiesza
Wiadomości: 54
Skąd:
Głogów
Posiadany samochód: C4 1,4 2006
Miejscowość: Głogów
Wymiana silnika 2,0 hdi z wcześniejszego C5
«
dnia:
Marzec 10, 2018, 17:00:05 »
Stan mojego silnika RHR w C5x7 nie rokuje najlepiej. Zastanawiam się czy nie mógłbym go wymienić na taki sam RHR z C5 II. Mam skrzynię automatyczną 6 biegów. Pozostały osprzęt mam na starym silniku. Czy taka wymiana ma szanse powodzenia?
Zapisane
Krzysztof
Krzysztof Fryckowski
Byle do przodu
Wiadomości: 144
Skąd:
Polska
Posiadany samochód: C5 x7 Tourer 2009r 2.0 HDI RHR
Zainteresowania: Wszystko i nic.
Miejscowość: Polska
Odp: Wymiana silnika 2,0 hdi z wcześniejszego C5
«
Odpowiedź #1 dnia:
Marzec 10, 2018, 19:54:18 »
Weź pod uwagę na początek to, że większość C5 1FL z RHR było na Siemensie, a większość C5 x7 ma RHR na osprzęcie Delphi. Komputer inny, wtryski, pompa, itd. - o ile wiem, wtrysków Delphi nie wkręcisz w miejsce wtrysków Siemensa i odwrotnie.
Zapisane
Lexia - DiagBox - Tuchola i okolice - pomogę.
Pomogłem? Chcesz postawić piwo? Dorzuć się do mojej zbiórki
www.paypal.me/pools/c/82u34IG3ij
Karol Machnik
Mistrz prostej
Wiadomości: 464
Skąd:
Częstochowa
Posiadany samochód: c5 2005 2hdi c6 2006 2.7hdi
Zainteresowania: cytrynki oczywiscie
Miejscowość: Częstochowa
Odp: Wymiana silnika 2,0 hdi z wcześniejszego C5
«
Odpowiedź #2 dnia:
Marzec 10, 2018, 21:21:34 »
Bzdura rhr to rhr sam słupek jest identyczny do przełożenia cały osprzęt ale silnik pasuje bez problemu.
Zapisane
Krzysztof Werner
Przyspiesza
Wiadomości: 54
Skąd:
Głogów
Posiadany samochód: C4 1,4 2006
Miejscowość: Głogów
Odp: Wymiana silnika 2,0 hdi z wcześniejszego C5
«
Odpowiedź #3 dnia:
Marzec 10, 2018, 21:29:58 »
Sprawdziłem, że numery katalogowe obu głowic są takie same. To znaczy, że mechanicznie wtryski można zamieniać. Myślę tylko czy można by przełożyć cały silnik z komputerem?
Zapisane
Krzysztof
Krzysztof Fryckowski
Byle do przodu
Wiadomości: 144
Skąd:
Polska
Posiadany samochód: C5 x7 Tourer 2009r 2.0 HDI RHR
Zainteresowania: Wszystko i nic.
Miejscowość: Polska
Odp: Wymiana silnika 2,0 hdi z wcześniejszego C5
«
Odpowiedź #4 dnia:
Marzec 10, 2018, 21:48:39 »
Z mechanikiem gadałem i rzekomo otwory, gdzie jest gwint na wtryski w silniku są inne i wtryski zamiennie nie pasują w te miejsca, co za tym idzie, całego osprzętu przełożyć rzekomo się nie da...
Zapisane
Lexia - DiagBox - Tuchola i okolice - pomogę.
Pomogłem? Chcesz postawić piwo? Dorzuć się do mojej zbiórki
www.paypal.me/pools/c/82u34IG3ij
Roman Kłosiński
Kierowca bombowca
Wiadomości: 2 382
Skąd:
Gdańsk
Posiadany samochód: C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manu; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan; BX 1,6, ....... użytkownik marki od 89r
Zainteresowania: Motoryzacja, Elektronika
Miejscowość: Gdańsk
Odp: Wymiana silnika 2,0 hdi z wcześniejszego C5
«
Odpowiedź #5 dnia:
Marzec 11, 2018, 02:39:31 »
"Z mechanikiem gadałem i rzekomo...."
- no to się myli bo po nr. widać to co poniżej
0200 EF GŁOWICA SILNIKA NOWA(GŁOWICA DOSTARCZANA Z ZAWORAMI
znaleziono 2 dokument(-y/-ów) dla C4
znaleziono 1 dokument(-y/-ów) dla C4 PICASSO
znaleziono 2 dokument(-y/-ów) dla C5 (X7)
znaleziono 2 dokument(-y/-ów) dla C5 II
znaleziono 1 dokument(-y/-ów) dla C8
znaleziono 1 dokument(-y/-ów) dla JUMPY III
znaleziono 1 dokument(-y/-ów) dla JUMPY KOMBI
z wtryskami jak poniżej
1980 K3 RP 1980 S3 KPL UCHWYT WTRYSK HDI NE CL 5 DELPHI ROISSY - DO OPR 11691
1980 W9 KPL UCHWYT WTRYSK HDI ES CL 5 DELPHI ROISSY - DO OPR 11691 I WIEK >= 2
1980 S3 KPL UCHWYT WTRYSK HDI NE DELPHI FRANCE - OD OPR 11692
znaleziono 1 dokument(-y/-ów) dla C4
znaleziono 2 dokument(-y/-ów) dla C5 (X7)
w mkII jest różnie
1980 J4 KPL UCHWYT WTRYSK HDI NE CL 4 SIEMENS REGENSB -
1980 Y5 KPL UCHWYT WTRYSK HDI ES CL 4 SIEMENS REGENSB - WIEK >= 2
1980 J5 KPL UCHWYT WTRYSK HDI NE CL 5 SIEMENS REGENSB -
1980 Z0 KPL UCHWYT WTRYSK HDI ES CL 5 SIEMENS REGENSB - WIEK >= 2
1980 J6 KPL UCHWYT WTRYSK HDI NE CL 6 SIEMENS REGENSB -
1980 Y7 KPL UCHWYT WTRYSK HDI ES CL 6 SIEMENS REGENSB -
znaleziono 3 dokument(-y/-ów) dla C4
znaleziono 4 dokument(-y/-ów) dla C5 II
znaleziono 1 dokument(-y/-ów) dla C8
znaleziono 2 dokument(-y/-ów) dla JUMPY III
znaleziono 2 dokument(-y/-ów) dla JUMPY KOMBI
i wszystkie powyższe pasują do C4 i C5 II ale nie wszystkie do C8, JUMPY III, JUMPY KOMBI
Zapisane
-----------------------------------------------------------------
C5 X7 2,0 HDI 163KM Tourer manual; C5 X7 2,0 HDI 163KM Sedan aut; BX 1,6 ....były C5 2,0 HDI mkII; Xantia 2,0 16V mkII; Xantia 1,6 mkI; BX 1,4e, TGE .... z citroenem od 89r
Krzysztof Fryckowski
Byle do przodu
Wiadomości: 144
Skąd:
Polska
Posiadany samochód: C5 x7 Tourer 2009r 2.0 HDI RHR
Zainteresowania: Wszystko i nic.
Miejscowość: Polska
Odp: Wymiana silnika 2,0 hdi z wcześniejszego C5
«
Odpowiedź #6 dnia:
Marzec 11, 2018, 09:09:40 »
No to zwracam honor w takim razie
Zdałem się po prostu na jego słowa, jeszcze z czasów jak miałem 1FL i x7 jednocześnie, gdy przypadkiem rzuciłem hasło, że zawsze mogę go na dawcę sobie zostawić...
Przepraszam za zamieszanie w takim razie.
Zapisane
Lexia - DiagBox - Tuchola i okolice - pomogę.
Pomogłem? Chcesz postawić piwo? Dorzuć się do mojej zbiórki
www.paypal.me/pools/c/82u34IG3ij
Marcin Połomski
Wrzuca piąty bieg
Wiadomości: 1 181
Skąd:
Walbrzych
Posiadany samochód: C5 (X7)'08 Exclusive, 2.0 Hdi, BVA AM6
Zainteresowania: Elektronika, góry, historia dolnego śląska :)
Miejscowość: Walbrzych
Odp: Wymiana silnika 2,0 hdi z wcześniejszego C5
«
Odpowiedź #7 dnia:
Marzec 12, 2018, 10:30:58 »
A co takiego dzieje się z silnikiem , że chcesz go w całości wymieniać?
Zapisane
Floating on
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Klub Cytrynki
»
Samochody
»
C5
»
MK III (X7).
»
Wymiana silnika 2,0 hdi z wcześniejszego C5