Odgrzeję temat:
Zauważyłem ostatnio, na zimnym silniku, szarpanie obrotów i dławienie podczas mocniejszego naciśnięcia pedału gazu.
Wszystko dzieje się na benzynie. Gdy silnik zagrzeje się do granicy przełączenia na LPG objawy ustępują.
Temperatura przełączenia na LPG jest ustawiona na 35st, czujnik temperatury jest wpięty w przewód chłodzenia więc mierzy faktyczną temperaturę płynu.
Na LPG silnik płynnie pracuje i prawidłowo reaguje na pedał gazu
Świece mają przejechane ok 5 tyś km, miesiąc temu XP był podłączony do LEXII, cewka nie wykazywała żadnych niepokojących objawów.
Przepustnica i krokowiec czyszczone jakiś czas temu.
Czy powyższe objawy mogą mieć coś wspólnego z czujnikiem temperatury silnika?? Od tego bym zaczął. Nie mam "pod ręką" cewki na podmianę ani LEXII do podłaczenia