Wymieniłem w końcu na odpalonym silniku w dwie osoby.
Potrzebne:
1. Płyn do wspomagania Total Fluide G3 albo Total Fluide ATX - 2 litry
2. Śrubokręt albo nasadka 7 mm (do odkręcenia obejmy ślimakowej)
0. [opcjonalnie] Podnieść przód samochodu, tak aby koła nie miały kontaktu z podłożem.
1. Odkręcić korek płynu do wspomagania. Odkręcić opaskę ślimakową węża powrotnego na dole (nie przy zbiorniczku, tylko niżej, po lewej (tam gdzie się łączy z metalową rurą)). Wąż powrotny umieścić najwyżej jak się da (zahaczyć o zbiornik płynu do wspomagania).
2. Znaleźć dość długi wąż i nałożyć go na metalową rurkę, na którą nałożony był wąż powrotny. Wąż ten (np. od starej pralki) przełożyć górą do jakiejś butli 5L stojącej przy samochodzie (do niej będzie leciał stary olej).
3. Jedna osoba odpala silnik, a druga czeka przygotowana z nowym płynem do wspomagania. Po odpaleniu silnika płyn z pompy zacznie ubywać (dość szybko) i należy cały czas dolewać nowy płyn (stary leci do butli 5L). Osoba, która odpaliła silnik ma kręcić kierownicą maks. lewo - maks. prawo aż ok. 1.5L nowego płynu wejdzie do układu. Wyłączyć silnik (można to robić z przerwami oczywiście (np. na zmianę butelki na nową)).
4. Odłączyć wąż, podłączyć wąż powrotny tak jak był (pewnie się trochę wyleje ^^) i po temacie (trzeba sprawdzić poziom płynu, wiadomo).
Nie dopuścić do całkowitego opróżnienia zbiorniczka płynu do wspomagania! Jeśli zapowietrzymy, to trzeba odpowietrzyć ^^ - odkręcamy korek i na odpalonym silniku kręcimy parę razy prawo-lewo. Gasimy silnik, czekamy z 30 minut i robimy to samo aż bąbelków nie będzie.