Dziś wyciągnąłem pedal wymieniłem stycznik który jest pod nim. Tempomat działa i ogranicznik prędkości również zaczął działać. Na internecie znalazłem instrukcje jak naprawić stycznik ale dużo z tym roboty więc zakupiłem na allegro pedał z anglika 607 2.2hdi za 30zl przełożyłem sam stycznik i wszystko działa.
Dla ciekawych wrzucam zdjęcie jak wygląda cała elektronika która jest w pedale gazu:)
Więc nie wiem co by się tam mogło popsuć na drugiej części pedału jest tylko malutki magnes 5x5mm
Nie wyświetla się zdjęcie.Moglbys dokladniej opisać tak krok po kroku wymianę pedału i tego stycznika. Podejrzewam że mam to samo. W podgladzie Lexią dodatkowo pokazuje 2km/h pomimo że auto stoi w miejscu.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Wymiana pedału jest dość prosta choć mało wygodna pozycja :)pedał trzyma się na trzech nakretkach 10tkach i są dwie wtyczki i w sumie to tyle. Wymiana samego stycznika też nie jest skomplikowana choć i tak trzeba do tego wyciągnąć pedał. Stycznik trzeba podważyć dwoma na raz cienkimi srubokrecikami. Trzyma go blaszka z zaczepami.
Tylko podkreślam że wymiana stycznika to rozwiązanie tylko na nie działający limiter prędkości, nie rozwiązuje to problemów o których wcześniej pisalem(szarpanie,bledy itd) u mnie na chwilę obecną objawy same ustąpiły i na razie auto jeździ normalnie, wyjąłem tylko pedał wyczyściłem styki(choc były czysciutkie) i wyczyściłam mapsensor. Może to pomogło a może to zbieg okoliczności. W sobotę biorę się za czyszczenie przepustnicy i adaptację.
Jak dobrze pamiętam to mi lexia też na postoju pokazywała 5km/h więc nie wiem o co chodzi
Na razie nie zdecydowałem się na wymianę samego pedalu bo ciężko znaleźć używke w dobrej cenie a nowy to koszt 700zl a wcale nie mam pewności czy to napewno główny winowajca