Na Tapatalk nie widzę detali, silnik tam masz EW10A? Ja mam C5 z 2006 z LPG i wymianę cewki też już przerabiałem (kupiłem jakąś markowaną jako Bremi, ale choroba wie, co to jest). W każdym razie problemu wypadania zapłonów nie rozwiązało.
U mnie problemem był kiepskiej jakości gaz, przez który obrywały wtryski LPG, instalacja nie działała prawidłowo i rozjeżdżały się wskutek tego mapy benzyny. Efekt był taki, że na LPG, jak już był rozgrzany, to chodziło dobrze, ale na Pb i po przełączeniu na LPG wypadały zapłony, silnik pracował bardzo nierówno i sypało antipollution system faulty.
Błędy ASR/ESP są często pochodną problemów z pracą silnika, bo (z tego, co się dowiedziałem) to jeden z pierwszych systemów wyłączanych przez niedobór mocy dawanej przez silnik. Bardzo często miałem tak, że najpierw czuć było nierówną pracę silnika, zaraz antipollution i często ASR/ESP system faulty.
Na pewno nie zaszkodzi wymiana świec (polecam Denso KH20TT), nie kosztują majątku. W InterCars kupiłem komplet za chyba 32zł. Wymianę, mając klucz (raczej długi) ogarniesz sam.
Po wymianie nie zaszkodzi próba autoadaptacji (potrzebna Actia/Lexia) przepustnicy (tam się to nazywa bodajże autoadaptacja urządzeń samodostosowujących). Dopiero potem szukałabym problemów z cewką itd.
Ja nie jestem pewien, jaką obecnie cewkę mam zainstalowaną, bo mam oryginał i tą Bremi, a zmieniałem je kilka razy, bo miałem te wypadające zapłony przez gaz i podejrzewałem, że to cewka. Kabli nie ma tam jak sprawdzić, bo cewkę nasadzamy na świece (zintegrowana).
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka