W dziale Instrukcje i porady jest skrócona instrukcja Ustaw_zawiesz_C5.pdf dot. pomiaru prześwitu (tylko punkt pomiarowy H2 jest blednie zaznaczony - pownien być na poprzeczce z której wystaje łeb śruby).
Jeżeli podstawisz do wzoru swoje wysokości powinieneś otrzymać 140mm dla przodu i 73mm dla tyłu (to prawidłowe wartości do jazdy).
Jeżeli wyniki odbiegają powyżej 10mm trzeba regulować na korektorze wysokości pod autem. Jeżeli poniżej 10mm - Lexia.
Nie ma uniwersalnych wartości w Lexii - są one telekodowane wg. indywidualnych pomiarów prześwitu.
Przy mierzeniu wysokości należy na równym podłożu (przy prawidłowym poziomie płynu LDS i ciśnieniu w oponach) uruchomić silnik i zluzować postojowy. Dodatkowo przy pomiarze każdej osi:
Unieść samochód ręcznie.
Puścić, gdy ciężar stanie się zbyt duży.
(Pojazd obniży się, następnie podniesie i ustabilizuje się.)
Zmierzyć wysokość.
Opuścić pojazd ręcznie.
Przytrzymać pojazd w tym położeniu i puścić, gdy zacznie się podnosić.
(Pojazd podniesie się, następnie obniży i ustabilizuje się.)
Zmierzyć wysokość.
Obliczyć wartość średnią 2 pomiarów.