Dzięki za szybką odpowiedź.
Widziałem że trzeba zdjąć węże, obudowę filtra powietrza, pokrywa komputera, i jeszcze kilka rzeczy, trochę lipa a i tak największy problem mam ze spuszczeniem płynu bo nie mam podnośnika a nie chce mi się czołgać pod autem żeby zdjąć osłonę ;P jedyny ból to konsola która kosztuje w oryginale dużo, dlatego pytam o jej integralność.
@Bartłomiej Drużbiak, czy da się wyjąć z tej konsoli oddzielnie sam zawór termostatyczny czy jest on tam na stałe ?
Temp to obecnie 5 kresek, pali jak smok, letnie powietrze z kratek a nagrzewa się ponad 30 min jazdy mocno obciążającej (światła, ruszanie, wyprzedzanie, przyspieszanie częste) temp jaką osiąga jest nieakceptowalna wg mnie.
A i najlepsze! Jak się nagrzeje i w mrozie zatrzymam się na trochę to temp spadnie dwie kreski.