Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.  (Przeczytany 15045 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Piotr Bartosiuk

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • Posiadany samochód: brak
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 09, 2018, 12:04:39 »
Ponza tym, ze mam lekka noge to jezdze z zona i corka. Kazde bezpieczenstwo, nawet wolniejsza jazda jest dla mnie istotne. Ale jak widze floty lub cb na dachu i jeszcze nie daj boze z dzieckiem na tylnym, ktory sie zawsze spieszy lub siedza na ogonie to mną szarpie.

Od 14 lat mam prawko i jeszcze nigdy mandatu nie dostalem i nie mialem wypadku, nawet stluczki. O czyms to swiadczy.

Wracajac do tematu. Dziekuje za spory opis. To bardzo przydatne. Doszedlem chyba jednak do wniosku, ze ze wzgledu na krecone liczniki przebiegi diesli beda na bank slabe. A to moze skutkowac wymianami osprzetu silnika i na wstepie pewnie kilkanascie tys dodatkowo.

Offline Marcin Kaszka

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 684
  • Skąd: Chojnów/Legnica
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 '14r. MK3 2.2HDi CHIP 225KM/551Nm AM6 sedan
  • Miejscowość: Chojnów/Legnica
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 09, 2018, 13:20:34 »
Poza tym kluczowy jest stan auta, przebieg to 6 cyferek w określonej kolejności, jest mało ważny. Jak auto będzie w dobrym stanie technicznym to po co wymieniać osprzęt? Dla zasady?
Pozdrawiam,
Marcin

C5 X7 MK3 '14r. 2.2HDi AM6 sedan
C4 Picasso II MK2 '16r. 2.0HDi EAT6
C4 Picasso II MK2 '14r. 1.6HDi MCP

Offline Mariusz Malicki

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 158
  • Skąd: Krotoszyn
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE 2.0 HDI FAP 163KM 2010 r. oraz Renault Laguna 1.9 DCI 120KM 2003 r.
  • Zainteresowania: muzyka, komputery, podróże
  • Miejscowość: Krotoszyn
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 09, 2018, 15:25:05 »
Zawsze można samochód sprawdzić na AutoDNA lub innej stronie, ale właśnie jak koledzy mówią, jeśli poprzedni właściciel dbał to diesel nie jest straszny w użytkowaniu a zwłaszcza ten silnik.
Ja mam prawo jazdy 28 lat kilometry na liczniku i tylko jeden mandat za złe parkowanie (załapany na wyjeździe wakacyjnym) , to nie rozumiem wywodu kolegi zakładającego temat, a poza tym jeśli ktoś chce się przesiać z samochodu klasy Golfa do większego i mieć zużycie na poziomie tamtego wozu to zakrawa trochę na ironię  ( C5 w końcu waży prawie 1600 kg)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


Offline Piotr Bartosiuk

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • Posiadany samochód: brak
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 09, 2018, 17:45:12 »
Zawsze można samochód sprawdzić na AutoDNA lub innej stronie, ale właśnie jak koledzy mówią, jeśli poprzedni właściciel dbał to diesel nie jest straszny w użytkowaniu a zwłaszcza ten silnik.
Ja mam prawo jazdy 28 lat kilometry na liczniku i tylko jeden mandat za złe parkowanie (załapany na wyjeździe wakacyjnym) , to nie rozumiem wywodu kolegi zakładającego temat, a poza tym jeśli ktoś chce się przesiać z samochodu klasy Golfa do większego i mieć zużycie na poziomie tamtego wozu to zakrawa trochę na ironię  ( C5 w końcu waży prawie 1600 kg)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


A jakie auto wspomniane tu w temacie jest "klasy golfa"?

Offline Andrzej Mikulski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 288
  • Skąd: Legnica
  • Posiadany samochód: Fiesta 1.5tdci, Tesla M3 LR, Audi Q5 3.0TDI
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 09, 2018, 18:06:03 »
A czemu się dziwisz reakcji jak piszesz, że nienawidzisz tych jeżdżących szybciej? Ja jeżdżę szybko i bardzo szybko, o ile warunki pozwalają i wcale nie uważam się za większe zagrożeniem od zawalidrogi, a wręcz przeciwnie. Wolno też jeżdżę, kwestia warunków. Też mam pasażerów. Prawko mam 27 lat, bez stłuczki. Bezpieczna jazda polega na myśleniu, a nie na jechaniu 10km wolniej. Czasem szybciej znaczy bezpieczniej. Koniec OT.

Offline Piotr Bartosiuk

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • Posiadany samochód: brak
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 09, 2018, 18:20:54 »
A czemu się dziwisz reakcji jak piszesz, że nienawidzisz tych jeżdżących szybciej? Ja jeżdżę szybko i bardzo szybko, o ile warunki pozwalają i wcale nie uważam się za większe zagrożeniem od zawalidrogi, a wręcz przeciwnie. Wolno też jeżdżę, kwestia warunków. Też mam pasażerów. Prawko mam 27 lat, bez stłuczki. Bezpieczna jazda polega na myśleniu, a nie na jechaniu 10km wolniej. Czasem szybciej znaczy bezpieczniej. Koniec OT.

A kto powiedział, że się dziwię? Kazdy robi jak chce, a moja opinia o takich kierowcach to moja opinia. Mój sposób jazdy jest wystarczający i tyle. Zazwyczaj każdy kto mnie wyprzedza (gdy jadę przepisowo) to znaczy, że łamie prawo. Poza tym napisałem, że wkurza mnie taka jazda bez powodu, doczytaj.

Skoro na autostradzie wyprzedzam z regulaminową prędkością, a za mną ktoś mruga światłami i siedzi mi na ogonie to kto ma nasrane w bańce? Osoby, które zazwyczaj zakładają CB nie robią tego po to by sobie pogadać z kumplem, a często po to żeby wiedzieć gdzie na trasie stoją pały. A jak wiedzą że nie stoją to cisną łamiąc przepisy.

Nie oceniam jazdy dynamicznej zgodnie z przepisami. A jeśli Twoim zdaniem wysoka prędkość nie jest większym zagrożeniem niż niższa... to chyba nie mamy o czym rozmawiać.

Offline Michał Budzisz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 64
  • Skąd: Częstochowa
  • Posiadany samochód: BMW 120D e87 LCI, C5 X7 2011 Exclusive Tourer 2.0 HDI 163KM AM6
  • Miejscowość: Częstochowa
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 09, 2018, 18:48:24 »
Moja ważona w zeszłym tygodniu z połową baku na wadzę z błędem pomiarowym +/- 20kg (w dowodzie mam 1796kg)

Może nie róbmy OT odnośnie stylu jazdy. Każdy jeździ tak jak uważa. Ja powiem tylko tyle: czym szybciej jadę tym szybciej dojeżdżam do celu zmniejszając prawdopodobieństwo tego, że ktoś we mnie wjedzie ;D

Offline Mariusz Malicki

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 158
  • Skąd: Krotoszyn
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE 2.0 HDI FAP 163KM 2010 r. oraz Renault Laguna 1.9 DCI 120KM 2003 r.
  • Zainteresowania: muzyka, komputery, podróże
  • Miejscowość: Krotoszyn
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 09, 2018, 18:51:21 »
Zawsze można samochód sprawdzić na AutoDNA lub innej stronie, ale właśnie jak koledzy mówią, jeśli poprzedni właściciel dbał to diesel nie jest straszny w użytkowaniu a zwłaszcza ten silnik.
Ja mam prawo jazdy 28 lat kilometry na liczniku i tylko jeden mandat za złe parkowanie (załapany na wyjeździe wakacyjnym) , to nie rozumiem wywodu kolegi zakładającego temat, a poza tym jeśli ktoś chce się przesiać z samochodu klasy Golfa do większego i mieć zużycie na poziomie tamtego wozu to zakrawa trochę na ironię  ( C5 w końcu waży prawie 1600 kg)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


A jakie auto wspomniane tu w temacie jest "klasy golfa"?
Sorki, źle odczytałem oznaczenie kodowe Twojej "Bumy"

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


Offline Mariusz Malicki

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 158
  • Skąd: Krotoszyn
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE 2.0 HDI FAP 163KM 2010 r. oraz Renault Laguna 1.9 DCI 120KM 2003 r.
  • Zainteresowania: muzyka, komputery, podróże
  • Miejscowość: Krotoszyn
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 09, 2018, 18:58:37 »
A co do Peugeot-a to w tej kasie czyli około 30 tys. zł  i klasy C5 to zostaje tylko 508, ale tego jest mało i z opinii posiadaczy tych samochodów mało jest miejsca w drugim rzędzie foteli

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


Offline Michał Budzisz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 64
  • Skąd: Częstochowa
  • Posiadany samochód: BMW 120D e87 LCI, C5 X7 2011 Exclusive Tourer 2.0 HDI 163KM AM6
  • Miejscowość: Częstochowa
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 09, 2018, 19:17:41 »
Zawsze można samochód sprawdzić na AutoDNA lub innej stronie, ale właśnie jak koledzy mówią, jeśli poprzedni właściciel dbał to diesel nie jest straszny w użytkowaniu a zwłaszcza ten silnik.
Ja mam prawo jazdy 28 lat kilometry na liczniku i tylko jeden mandat za złe parkowanie (załapany na wyjeździe wakacyjnym) , to nie rozumiem wywodu kolegi zakładającego temat, a poza tym jeśli ktoś chce się przesiać z samochodu klasy Golfa do większego i mieć zużycie na poziomie tamtego wozu to zakrawa trochę na ironię  ( C5 w końcu waży prawie 1600 kg)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


A jakie auto wspomniane tu w temacie jest "klasy golfa"?
Sorki, źle odczytałem oznaczenie kodowe Twojej "Bumy"

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Nie masz za co przepraszać autora tematu. Nie zapominajmy, że auta "rosną" i taki golf VII variant jest rozmiarów e34 (szczególnie we wnętrzu)  ;)

Online Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 035
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 09, 2018, 23:41:50 »
A co do Peugeot-a to w tej kasie czyli około 30 tys. zł  i klasy C5 to zostaje tylko 508, ale tego jest mało i z opinii posiadaczy tych samochodów mało jest miejsca w drugim rzędzie foteli
Na pewno w 508 nie jest mniej miejsca w drugim rzędzie niż w C5
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Piotr Bartosiuk

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • Posiadany samochód: brak
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 10, 2018, 09:23:22 »
Do 30 tys jest tego troche: insignia, 508, mondeo, passat, jakas mazda, avensis, accord... Jednak ciagnie mnie do C5ki. Peżota wybralbym tylko jesli walory praktyczne (miejsce wewnatrz, jakosc, wyposazenie itp) byly by lepsze. Wyglad robi jednak roznice. Na korzysc C5ki oczywiscie.

Offline Krzysztof Walc

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 330
  • Skąd: Ozorków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.0 16V X7 2008r. Exclusive
  • Zainteresowania: Film, siłownia, muzyka, podróże, audio
  • Miejscowość: Ozorków
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 10, 2018, 09:38:01 »
Powiem szczerze że gdybym teraz na coś się decydował poza C5, to chyba bym rozważał 508, Kia Optima lub Hyundai i40. Zauważyłem że nie ma sensu przepłacać za VW czy Audi mając dużo lepiej wyposażone i nowsze auta. Kusi mnie jeszcze nowa Mazda 6, ale na razie to nie mój budżet :D  Czytałem że w starszych 508 zawieszenie jest dość twarde, ale ogólnie to bardzo ładne auto. Insignia jest ciasna w środku pomimo dość sporych zewnętrznych gabarytów. Avensis to dla mnie auto bez polotu i do bólu nudne.  Accord jest śliczny, ale chyba najdroższy w zakupie w swojej klasie. Passat może z dieslem, bo benzyny TSI, TFSI to porażka. Może Mondeo jeszcze by wchodziło w grę...

Offline Machoński Tomasz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 950
  • Skąd: Katowice
  • Posiadany samochód: Lexus NX, był C5 X7 Exclusive Tourer 2.0 lpg
  • Miejscowość: Katowice
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 10, 2018, 09:45:58 »
508 RXH 4x4 jest ładne.Poza tym to hybryda.

Offline Michał Budzisz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 64
  • Skąd: Częstochowa
  • Posiadany samochód: BMW 120D e87 LCI, C5 X7 2011 Exclusive Tourer 2.0 HDI 163KM AM6
  • Miejscowość: Częstochowa
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 10, 2018, 09:54:29 »
Powiem szczerze że gdybym teraz na coś się decydował poza C5, to chyba bym rozważał 508, Kia Optima lub Hyundai i40. Zauważyłem że nie ma sensu przepłacać za VW czy Audi mając dużo lepiej wyposażone i nowsze auta. Kusi mnie jeszcze nowa Mazda 6, ale na razie to nie mój budżet :D  Czytałem że w starszych 508 zawieszenie jest dość twarde, ale ogólnie to bardzo ładne auto. Insignia jest ciasna w środku pomimo dość sporych zewnętrznych gabarytów. Avensis to dla mnie auto bez polotu i do bólu nudne.  Accord jest śliczny, ale chyba najdroższy w zakupie w swojej klasie. Passat może z dieslem, bo benzyny TSI, TFSI to porażka. Może Mondeo jeszcze by wchodziło w grę...
Przerabiałem temat w tej klasie i C5 wygrał po cięzkim boju z 508. Insignia ma wadliwe silniki diesla, Mazda 6 mniejsze niż w poprzedniku, ale nadal problemy z korozją, Passat drogi, Avensis nudny, Honda najmniejsza w środku, Mondeo niezbyt nowoczesne we wnętrzu, Laguna słabe jakościowo wnętrze. Koreańska dwójka też trzyma wysokie ceny nieadekwatne do tego co oferuje.

Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 10, 2018, 10:45:33 »
C5 X7 ma według mnie jedną poważną wadę - jest bardzo ciężki, no ale większość samochodów z tych lat jest ciężkich, zwłaszcza z takim wyposażeniem. Waga wpływa na spalanie i dynamikę. Miałem wcześniej focusa z 2.0 tdci po chipsie i palił 1L mniej, przyspieszał 1s szybciej. No ale ważył 300kg mniej. I nigdy bym się nie zamienił za moją C5, komfort który oferuje, wyposażenie, bezawaryjność, wyciszenie są dla mnie bezcenne. A jak to otrzymujesz za 30 tys, uważam że to niezły deal. Sporo ludzi narzeka na automat AM6, ja nie. Jak ktoś poczyta skąd biorą się problemy z automatem to będzie miał jasność jak kupować i na co zwracać uwagę (generalnie ciężki temat wśród C5 używanych, sprowadzanych, bo tutaj PSA dało ciała i według mnie z premedytacją) Nie zamieniłbym się za manuala i już pewnie nigdy nie będę miał manula, mimo to że musiałem remontować skrzynię. Wcześniej bylem zadeklarowanym przeciwnikiem automatów, pewnie dlatego że jeździłem tymi niewłaściwymi.
Reasumując, gdybym przy tej wiedzy, którą mam po 3 latach z C5 i po 50 tys km przejechanych nią wybrałbym dokładnie tę samą opcję, czyli 2.0hdi, AM6. Gdybym miał budżet większy, pewnie wybrałbym mocniejszego diesla, ale zdecydowanie diesla i tylko z Am6
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline Mariusz Malicki

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 158
  • Skąd: Krotoszyn
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE 2.0 HDI FAP 163KM 2010 r. oraz Renault Laguna 1.9 DCI 120KM 2003 r.
  • Zainteresowania: muzyka, komputery, podróże
  • Miejscowość: Krotoszyn
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 10, 2018, 13:39:54 »
I Michał wie co mówi

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


Offline Andrzej Mikulski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 288
  • Skąd: Legnica
  • Posiadany samochód: Fiesta 1.5tdci, Tesla M3 LR, Audi Q5 3.0TDI
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 10, 2018, 18:28:58 »
Gdybym miał budżet większy, pewnie wybrałbym mocniejszego diesla, ale zdecydowanie diesla i tylko z Am6
Zgadzam się, zwłaszcza z ostatnim zdaniem  ;D

Online Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 035
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 10, 2018, 19:11:13 »
C5 X7 ma według mnie jedną poważną wadę...
Tylko jedną? Jest tego trochę więcej
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Mariusz Malicki

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 158
  • Skąd: Krotoszyn
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE 2.0 HDI FAP 163KM 2010 r. oraz Renault Laguna 1.9 DCI 120KM 2003 r.
  • Zainteresowania: muzyka, komputery, podróże
  • Miejscowość: Krotoszyn
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 10, 2018, 19:29:34 »
A który model samochodu nie ma wad, jedne większe jedne mniejsze, wszystko opiera się o to kto jak dbał i na czas naprawiał

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


Offline Marcin Kaszka

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 684
  • Skąd: Chojnów/Legnica
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 '14r. MK3 2.2HDi CHIP 225KM/551Nm AM6 sedan
  • Miejscowość: Chojnów/Legnica
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 10, 2018, 21:28:25 »
Ze wszystkich aut które miałem dotychczas, C5x7 jest zupełnym liderem. To nie do końca fair, bo poprzednie moje auta miały po 10 lat jak je kupowałem, obecne miało 3 lata przy zakupie.
Najbardziej nostalgia mnie ogarnia za Fordem Taunusem... miałem go w 2002 roku, rocznik chyba '82...
Ależ to były  czasy... :)

Wracając do tematu, wymienię wady z własnego wrażenia:
względem MK2:
 - zawieszenie, w mk2 podnosiło znacznie szybciej,  a siłowniki były radykalnie trwalsze. Po części to zasługa cyrkulacji lds,u, której nie ma w MK3.
Reszta:
- z tyłu mogłoby być luźniej dla nóg. W sedanie dach schodzi też dość szybko w dół.
- szybkość ponoszenia zawieszenia - któregoś razu zaryłem o ziemię po myciu auta(opuszczam je całkiem w dół) i odczekałem dość długo, a nie podniósł się w tym czasie w ogóle.
- słaby lakier.
- brak cup-holder'a
- słaba regulacja zagłówka, a w zasadzie jej brak
- brak sensownej benzyny, a także sensownej  "wyczynowej" benzyny w ofercie.

Z powyższych istotny dla mnie problem to ten żenujący czas podnoszenia hydro, ale z tym nic nie zrobię. Reszta to błachostka.

Planuję pojeździć 5 lat, a potem się zobaczy. :)
Pozdrawiam,
Marcin

C5 X7 MK3 '14r. 2.2HDi AM6 sedan
C4 Picasso II MK2 '16r. 2.0HDi EAT6
C4 Picasso II MK2 '14r. 1.6HDi MCP

Offline Mariusz Malicki

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 158
  • Skąd: Krotoszyn
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE 2.0 HDI FAP 163KM 2010 r. oraz Renault Laguna 1.9 DCI 120KM 2003 r.
  • Zainteresowania: muzyka, komputery, podróże
  • Miejscowość: Krotoszyn
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 10, 2018, 22:43:49 »
I to niby są wady, dla mnie wadami samochodu są awarie podzespołów i ih krótka wytrzymałość, jedynie do jednego punktu muszę przyznać rację, brak uchwytu na kubek w konsoli

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


Offline Marcin Kaszka

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 684
  • Skąd: Chojnów/Legnica
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 '14r. MK3 2.2HDi CHIP 225KM/551Nm AM6 sedan
  • Miejscowość: Chojnów/Legnica
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 10, 2018, 22:51:14 »
Jak pisałem,  to moje wrażenia.
Wady wymieniłem w kontekście stricte użytkowania auta, sprawy techniczne owszem ważne, ale funkcjonalność to oddzielny temat.
Pozdrawiam,
Marcin

C5 X7 MK3 '14r. 2.2HDi AM6 sedan
C4 Picasso II MK2 '16r. 2.0HDi EAT6
C4 Picasso II MK2 '14r. 1.6HDi MCP

Online Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 035
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 10, 2018, 23:02:57 »
I to niby są wady, .... jedynie do jednego punktu muszę przyznać rację, brak uchwytu na kubek w konsoli

jak dla mnie są dwie podstawowe wady:

1. mały otwór tylnych drzwi, zupełnie jak by to Japończycy robili. Jak mam wieźć teściową to widzę jak się kobieta męczy przy wsiadaniu bo ciężko zmieścić nogi jak już posadzi... na kanapie z tyłu. Przydała by się wersja nadwozia LONG

2. dziwnie usytuowany słupek B co w połączeniu z wysokimi boczkami przednich foteli też utrudnia wsiadanie (dlatego wszystkim przecierają się uszczelki przednich drzwi)

3. mało miejsca z tyłu jeśli z przodu podróżują dwie osoby o wzroście ok. 180cm

Dlatego dla rodziny C5 to trochę porażka Bardziej takie 2+2 - prawie Porsche  ::)
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Mariusz Malicki

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 158
  • Skąd: Krotoszyn
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE 2.0 HDI FAP 163KM 2010 r. oraz Renault Laguna 1.9 DCI 120KM 2003 r.
  • Zainteresowania: muzyka, komputery, podróże
  • Miejscowość: Krotoszyn
Odp: Citroen C5 Tourer. Rozpoznanie przed zakupem. Kilka pytań.
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 10, 2018, 23:20:40 »
I to niby są wady, .... jedynie do jednego punktu muszę przyznać rację, brak uchwytu na kubek w konsoli

jak dla mnie są dwie podstawowe wady:

1. mały otwór tylnych drzwi, zupełnie jak by to Japończycy robili. Jak mam wieźć teściową to widzę jak się kobieta męczy przy wsiadaniu bo ciężko zmieścić nogi jak już posadzi... na kanapie z tyłu. Przydała by się wersja nadwozia LONG

2. dziwnie usytuowany słupek B co w połączeniu z wysokimi boczkami przednich foteli też utrudnia wsiadanie (dlatego wszystkim przecierają się uszczelki przednich drzwi)

3. mało miejsca z tyłu jeśli z przodu podróżują dwie osoby o wzroście ok. 180cm

Dlatego dla rodziny C5 to trochę porażka Bardziej takie 2+2 - prawie Porsche  ::)
To ja proponuję aby kolega zmienił swoją C5 zamienił na Volvo V70 3 generacji , na pewno wszyscy się spokojnie zmieszczą

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka