Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc  (Przeczytany 18508 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paweł Glibowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 232
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 MK III 2009 R 2.0 HDI 163KM KOMBI
  • Miejscowość: Wrocław
Czołem koledzy, wielka prośba o pomoc.


Po wielu przemyśleniach, podejściach, zbieraniu kasy, czajeniu się, analizowaniu za i przeciw dziś miałem wizytę w firmie tuningowej. Wizyta na tkzw chipa.
Moje parametry katalogowe to 163 km i 340 Nm
Pan wrzucił auto na hamownię i okazało się, że auto wykazuje mu 130 km i coś koło 300 Nm. Pan i może dobrze stwierdził, że coś jest z silnikiem więc nic nie robi.
Jako, że miałem u nich usuwany kiedyś fap pobrano teraz soft, by sprawdzić, czy czasem tam nic się przypadkiem nie na mieszało.
W sofcie spoko, podjęta została druga próba hamowania, tym razem więcej logów było badanych. W tej próbie osiągnięto 140 km i 309 Nm.
Pan z hamowani stwierdził, że coś jest z temperaturą powietrza po intercoolerze bo miał około 70 stopni. Dawki paliwa wg niego są za małe i stąd słaba moc.
Po zwiększeniu na maxa nadmuchu temperatura dolotu obniżyła się o 10 stopni, dawki paliwa zwiększyły się i stąd uzyskano te 140 km.
Dobra, ale gdzie są moje 163 konie, które chciałem upgradować ???
Pan obstawia coś z dolotem, a może wtryski bo auto ma już 255 tys, a może nie wiadomo co.
Wziąłem diaga i pojeździłem trochę, przy temperaturze powietrza na zewnątrz 25 stopni miałem temperaturę dolotu około 52 stopnie, temperaturę na przepływomierzu około 31 stopni, a dawki paliwa jakie maksymalnie uzyskałem to około 48-50 mg/wtrysk.
Dodam, że żadnych błędów nie mam, auto nie kopci, pali równo i jeździ jak zawsze, ale jak myślałem, że mam 163 km, a nie w porywach 140 i momentu też za mało.
Koledzy, gdzie szukać problemu, czy wartości podane przy moich pomiarach są dobre ??? ?
Generalnie w C5 X7 z moim silnikiem jest podobno śmiesznie mały intercooler (jak w berlingo), no, ale rozumiem utratę kilku koni, a nie tylu.
Nie wiem, może hamowania przekłamuje...w co wątpię.
Pomocy :-)


Paweł

Offline Paweł Glibowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 232
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 MK III 2009 R 2.0 HDI 163KM KOMBI
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 24, 2018, 19:51:53 »
Niby według niego za gorąco za coolerem. Ale dlaczego? Nie wiadomo.

Żeby nie było, gościu ma siłę nie robi programu, najpierw sprawdza, hamuje i wtedy.

No jak mój samochód shamował to wyszło to co pisałem. Mnie interesuje czy te parametry są ok.

Spróbuję auto shamować gdzie indziej i zobaczę co powiedzą.....

Offline Piotr Kniaź

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 65
  • Skąd: Siedlce
  • Posiadany samochód: C5 citroen 2010 r 2.0 HDI Fap 163km tourer
  • Zainteresowania: film
  • Miejscowość: Siedlce
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 24, 2018, 20:10:57 »
Moj w serii 162 km  pokazał ... przy przebiegu 233 tys

Offline Tadeusz Stromski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kamień Pomorski
  • Posiadany samochód: C4 GP excl. MPC 2.0 HDI 08'+C5 X7 2.0 hdi 140excl.
  • Zainteresowania: DYI, Filmy Stanisława Bareji
  • Miejscowość: Kamień Pomorski
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 24, 2018, 20:17:27 »
Może czujnik temperatury na dolocie oszukuje, sprawdź czy nie jest oblepiony, ewentualnie podmianka na próbę, a i nowy wcale nie jest drogi.
Dawki paliwa małe, a ciśnienie paliwa? może pompa cieknie? zajrzyj czy nie ma mokro pod termostatem albo na plastikowej rurze za zilnikiem (turbo>IC).

Offline Paweł Glibowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 232
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 MK III 2009 R 2.0 HDI 163KM KOMBI
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 24, 2018, 20:23:49 »
Nie pamiętam wartość, ale ciśnienie uzyskiwane było zgodne z zadanym. Wycieków brak więc może ten czujnik.
Myślałem też nad czyszczeniem IC, się żeby przez ewentualnie zawalony tyle koni uciekało?

Offline Tadeusz Stromski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kamień Pomorski
  • Posiadany samochód: C4 GP excl. MPC 2.0 HDI 08'+C5 X7 2.0 hdi 140excl.
  • Zainteresowania: DYI, Filmy Stanisława Bareji
  • Miejscowość: Kamień Pomorski
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 24, 2018, 21:03:25 »
Nie pamiętam wartość, ale ciśnienie uzyskiwane było zgodne z zadanym. Wycieków brak więc może ten czujnik.
Myślałem też nad czyszczeniem IC, się żeby przez ewentualnie zawalony tyle koni uciekało?
Wywaliło by błędy ciśnienia powietrza dolotowego. IC musiał by chyba szmatami być zapchany. Jeśli filtry masz ok, a powietrze bokami nie ucieka, to może turbo słabo dmucha? A może pod pokrywą dolotu jest już czarno i grubo od sadzy. A może po stronie wydechu?

Offline Paweł Glibowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 232
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 MK III 2009 R 2.0 HDI 163KM KOMBI
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 24, 2018, 21:10:04 »
Turbo chip majster mówił że dmucha jak trzeba.

Może to wtryski?

Trza wszystko sprawdzać, ale najgorsze jest to, że auto normalnie jeździ, daje czadu, wyprzedza itd. Dwie paki bez problemu robi, a i wyprzedzanie na 6 biegu dobrze mu idzie. Nie jest tak że ja nagle czuje muła, że nagle jest słabszy. No gdyby nie hamownia to głowę bym dał że jest te 160 kucy. No już sam nie wiem.

Offline Maciej Brzozowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 733
  • Skąd: DK
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.0HDI RHR Tourer 09'
  • Miejscowość: DK
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 24, 2018, 21:45:53 »
Dosyć gorąco masz w dolocie... Ja przy 25st na dworzu mam poniżej 18st w dolocie, ale inny IC władowałem w zderzak zamiast seryjnego.
Sprawdź czujniki czy nie są oblepione, czy mają dobrą oporność i profilaktycznie je wyczyść.
Potem podjedź do innego tunera i sprawdź jak to wygląda. Zdarza się dosyć często że rolki mają źle skalibrowane i dlatego takie cyrki się robią. RHH jednak też słynie z tego że mocy ma jednak mniej niż te 163KM

Wysłane z mojego G3112 przy użyciu Tapatalka


Offline Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 067
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 24, 2018, 23:28:58 »
Dosyć gorąco masz w dolocie... Ja przy 25st na dworzu mam poniżej 18st w dolocie, ale inny IC władowałem w zderzak zamiast seryjnego.
Z całym szacunkiem ale nie uzyskasz niższej temp w dolocie niż na zewnątrz po rozgrzaniu silnika i przy jeździe pod dużym obciążeniem turbiny bez natrysku wody a to co pokazuje na postoju na prawdę o niczym nie świadczy. Temperatury w dolocie rzędu 70 stopni są normalne jak jest seryjny IC ale niestety wiąże się to z ograniczeniem mocy przez sterownik - wszyscy tak mamy na serii bo tak są projektowane fabrycznie wsady do sterowników ale większość tego nawet nie czuje bo z reguły zwalamy to na klimatyzację

Niby według niego za gorąco za coolerem. Ale dlaczego? Nie wiadomo.
Sprawdź i ewentualnie wyczyść chemią intercooler bo może słabo oddaje ciepło i dlatego słabo spełnia swoją rolę.
Temperatura powietrza dolotowego po przejściu przez turbinę wzrasta z powodu sprężania powietrza przez turbinę i sumuje się ze wzrostem temperatury powietrza, które przechodząc przez łopatki wirnika strony "zimnej" turbiny przez metalową ośkę i obudowę turbiny odbiera dużą ilość temperatury ze strony "gorącej".

W uproszczeniu im bardziej "katujemy" turbinę tym większa jest temperatura w dolocie i spadek mocy
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2018, 23:53:53 wysłana przez Andrzej Makowski »
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Maciej Brzozowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 733
  • Skąd: DK
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.0HDI RHR Tourer 09'
  • Miejscowość: DK
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 25, 2018, 00:00:17 »
Więc albo mój Diagbox jest walnięty  albo czujnik mi wariuje, bo taką temp podczas  jazdy mi wyświetlał. (w moim aucie z zamontowanym większym IC w zderzaku, a nie w głębi)
Ale dla pewności sprawdzę raz jeszcze w weekend

Wysłane z mojego G3112 przy użyciu Tapatalka


Offline Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 067
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 25, 2018, 00:28:22 »
Ja miałem w swoim poprzednim aucie w dolocie pod obciążeniem przy upałach ok 60-70 stopni a po wymianie IC na większy temp. zeszła poniżej 40-50 stopni co przy obniżeniu temp. o 20 stopni w dolocie i tak było miarę przyzwoitym wynikiem (różnica w objętości IC 100% na korzyść nowego). Przy jeździe spokojnej na co dzień to i tak nie ma znaczenia bo nie wykorzystujemy pełnej mocy silnika. Natomiast różnicę czuć dopiero latem przy upałach w trasie kiedy jedziemy przez dłuższą chwilę mocno obciążając silnik. Oczywiście obniżenie temp. zależy również od dobrego umiejscowienia FMICa bo przepływ powietrza ma tu kluczowe znaczenie
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 25, 2018, 09:10:16 »
A co sądzicie o wydajności takiego IC jak jest w 3.0hdi? U mnie jest to zamontowane jako trzecia chłodnica, za wodą i klimą. Czy jak powietrze przejdzie przez te 2 pierwsze chłodnice to jest szansa, że IC zostanie schłodzony? Muszę u siebie sprawdzić temperaturę w dolocie, tylko nie wiem czy ten sterownik EDC17 to obsługuje, bo nawet korekt wtrysków nie można podejrzeć w DB. Muszę kiedyś podjechać do jakiegoś warsztatu co mają Boscha/ KTS i może tam się da.

Offline Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 067
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 25, 2018, 09:23:41 »
A co sądzicie o wydajności takiego IC jak jest w 3.0hdi? U mnie jest to zamontowane jako trzecia chłodnica, za wodą i klimą. Czy jak powietrze przejdzie przez te 2 pierwsze chłodnice to jest szansa, że IC zostanie schłodzony?
W 3.0 IC jest ustawiony jako 2 chłodnica, pierwsza to skraplacz a ostatnia to płyn silnika. Największy wpływ ma w tej sytuacji oczywiście skraplacz, jeśli jest "zabity" brudem to jak najbardziej może mieć wpływ na pozostałe chłodnice. Wypadało by go obejrzeć i ewentualnie wyczyścić.
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

dziara

  • Gość
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 25, 2018, 11:33:49 »
Paweł Glibowski- chyba pójdę w Twoje ślady i zajadę na hamownie. Od dłuższego czasu uważam, że mój jakoś oslabl ale mechanicy nic nie znajdują....A wcześniej rwal aż miło...Zobaczymy po weekendzie.

Offline Krzysiek Tomczyk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Skąd: Miechów
  • Posiadany samochód: C5 X7 tourer RHF @ 170KM/390Nm, 2011
  • Miejscowość: Miechów
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 25, 2018, 11:35:53 »
Coś cienko wypadł... słyszałem że te silniki lubią nie trzymać mocy nawet przy małym nalocie kilometrów, ale to się raczej i tak mówiło o okolicach 150KM a nie wymęczonych rzutem na taśmę 140.


Mój RHF w upalny dzień przy nalocie 220tys, z seryjnym IC wypluł 137KM/350Nm (przy włączonej klimie, nie wiem czemu jej nie wyłączył tuner), podkręciłem go na 170/390. Może w tym roku wrzucę mu IC poprzecznie za zderzak :)

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 25, 2018, 12:18:46 »
Jeśli EGR działa to może warto zajrzeć do dolotu.

http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?topic=104529.0
Lexia, VCDS, MPPS

Offline Marek Bor

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 644
  • Skąd: Olsztyn
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Kombi 3.0 HDI 241KM 2012 rok Exclusive
  • Zainteresowania: Po za Citroen ujeżdżam jeszcze motocykl Honda Shadow vt750 ACE
  • Miejscowość: Olsztyn
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 25, 2018, 13:41:40 »
... bo nawet korekt wtrysków nie można podejrzeć w DB.

Też nad tym ubolewam. To jakaś porażka jest. :(
U mnie zmiana!!! To już szósta C5 tym razem 2012 rok 3.0HDI oczywiście też w kombi na full wypasie Exclusive.

Offline Paweł Glibowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 232
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 MK III 2009 R 2.0 HDI 163KM KOMBI
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 25, 2018, 17:50:28 »
Umówiłem się na pełną diagnostykę u fachury. Przegadam pierw co to u niego oznacza :-)

No i myślę nad zmianą IC na większy czy lepszy (co te fmic są ok?)

No i potem chip. Będę informował

Hej
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2018, 19:57:07 wysłana przez Paweł Glibowski »

Offline Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 067
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 25, 2018, 19:45:02 »
Z większym IC jest jeden problem, zimą trzeba go zasłaniać bo silnik będzie niedogrzany przy mrozach.
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Paweł Glibowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 232
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 MK III 2009 R 2.0 HDI 163KM KOMBI
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 25, 2018, 19:57:55 »
Z większym IC jest jeden problem, zimą trzeba go zasłaniać bo silnik będzie niedogrzany przy mrozach.
A o tym to nie pomyślałem........ :-(

Offline Tomasz Hudy

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 1 086
  • Skąd: Lędziny
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X7) Tourer (2011) 2.0 HDI RHH AM6C
  • Zainteresowania: informatyka, elektronika
  • Miejscowość: Lędziny
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 26, 2018, 10:38:19 »
A mnie szczerze mówiąc dziwi tak wysoka temperatura. Aż z ciekawości przeglądałem swoje logi z jazdy i w prawdzie upałów jeszcze nie było, e najwyższą temperaturę jaką znalazłem z wszystkich moich zarejestrowanych to 49 stopni - poczas postoju, podejrzewam że w mieście na światłach.

Offline Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 067
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 26, 2018, 11:03:16 »
Ja też wczoraj sprawdziłem pod wieczór i przy temp 20-22 stopni na zewnątrz miałem na wejściu za filtrem 35 stopni a w dolocie 44. Ale auto chwilę stało na parkingu po jeździe więc turbina nie była bardzo rozgrzana. Po przegazowaniu temp. wzrastała o 2-3 stopnie.
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Paweł Glibowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 232
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 MK III 2009 R 2.0 HDI 163KM KOMBI
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 26, 2018, 16:53:42 »
Panowie, czym prócz diaga mierzycie te temperatury?
Mam torque ale tam nie mogę uaktywnić temperatury powietrza. Mam płyn chłodzący, obroty, ciśnienie turbo itd a nie mam lub nie umiem ustawić temp dolotu.
Wersja płatna, więc chyba pełna.

Acha, gadałem z fajnym diagnostą od silnika, widać że mówi dobrze i nie chce naciągać. Polecił mi mimo wszystko shamowanie auta gdzie indziej i jeżeli problem się potwierdzi wtedy szukanie.

O tyle go popieram, że mi naprawdę to auto śmiga. Tak, wiem po co chip, bo chcę więcej :-)

Prawdopodobnie shamuje go w poniedziałek. Zaryzykuje i jeśli będzie lepiej, czyli więcej mocy to zostawię go na program.

Ciekawe.

Offline Marcin Kaszka

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 684
  • Skąd: Chojnów/Legnica
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 '14r. MK3 2.2HDi CHIP 225KM/551Nm AM6 sedan
  • Miejscowość: Chojnów/Legnica
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 26, 2018, 21:04:08 »
W s-performance za hamowanie kasują 200zł.
Pozdrawiam,
Marcin

C5 X7 MK3 '14r. 2.2HDi AM6 sedan
C4 Picasso II MK2 '16r. 2.0HDi EAT6
C4 Picasso II MK2 '14r. 1.6HDi MCP

Offline Paweł Glibowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 232
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 MK III 2009 R 2.0 HDI 163KM KOMBI
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: C5 X7 2.0 HDI 163 - mała moc zmierzona na hamowni - prośba o pomoc
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 26, 2018, 21:22:13 »
Tam jadę