Sprawdź wężyk, krućce, zaworki . Pompa jak by miała problemy to hamulce też by szwankowały, nie wiem jak masz sterowaną geometrię turbiny, ale raczej też podciśnieniem
Spędziłem dziś sporo czasu przy aucie, wyprułem i sprawdziłem wszystkie rurki wężyki i trójniki od podciśnienia, przedmuchałem,wyczyściłem i niczego nie znalazłem. dlatego sprawdziłem też po stronie elektrycznej, i okazuje się że napięcie na elektrozaworze od tej przepustnicy, wynosi 0,2v, porównałem to z C4GP i tam napięcie jest 7,5V a podczas testu przepustnicy 12V. zawór jest na pewno sprawny, bo po podłączeniu go do C4 działa.
Sprawdziłem zatem przewody od tego zaworu aż do BSI, nie ma na nich przerwy, jednak prąd nie płynie. Pytanie czy coś padło w BSI? czy może coś jest źle telekodowane? Np "obecność sterowanego wlotu powietrza pod pokrywą silnika" u mnie było na NIE, zmieniłem na TAK ale nic się nie zmieniło.
Kupiłem też manometr podciśnienia, i z testu wyszło że podciśnienie jest sporo za duże.