0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Koledzy czy sprawdzenie stanu DPF i poziomu płynu eolys sprawdza się na pracującym silniku czy na wyłączonym?W raporcie pokazuje następujące dane.Objętość zbiornika dodatku-2340.Objętość dodatku pozostała w zbiorniku - 2248.Poziom minimum dodatku został osiągnięty - 0.Całkowita masa dodatku zgromadzona w FAP - 5.Przebieg od czasu wymiany FAP - 100000.Przebieg pozostały przed wymianą FAP - 200000.Stopień zanieczyszczenia FAP sadzą - 9.Jednocześnie pojawia się komunikat -ryzyko zatkania FAP. Co trzeba zrobić ?Co jest nie tak?
To skąd komunikat o ryzyku zapchania FAPa? I co oznacza diagnoza - Poziom minimum dodatku został osiągnięty - 0?
Warunki nie pozwoliły na jego wypalenie.
Poziom minimum dodatku został osiągnięty - 0.
Stan kalkulatora: DCM34_POznaczenie 1: 790021Oznaczenie 2: Obecne błędy : 5P1490 : Usterka : Czujnik ciśnienia różnicowego filtra przeciwpyłkowegoCharakterystyka : Filtr cząstek przeładowanyStatus : przerywana(y) .Umiejscowienie : miejscowy .Zmienne przypisane do usterki stan napełniania FAP : wartość nieprawidłowa Prędkość obrotowa silnika : 1792 obr/minwydatek objętościowy FAP : 0094118 l/hCiśnienie na dolocie(P2) : 1.32 bartemperatura powietrza w przepływomierzu : -047 ° Czmierzony wydatek powietrza : 2706 mg/skokodległość przebyta od ostatniej regeneracji : 0157 Kmciśnienie różnicowe FAP : 0.71 bar